nokia 6630 jako GPS

• 19 Odpowiedzi
  • 1574 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nokia 6630 jako GPS
« dnia: Maj 13, 2006, 23:15:58 »
mam nokie 6630 karte 2 GB odbiornik Leadtek Auto Mapa 3.9.3 XL + . zdawalo mi sie ze bedezie proste ale ... nie moge zaladowac mapy . microsoft Activesync nie moze sie polaczyc , pcsuite nie widzi kabla  mimo ze przesylam  zdjecia z pc dp telefonu , zrobilem nowy system , co robie zle ?  pomozcie bo nie mam sily

*

Offline Reptil3

• 695
  • Dell x50v, HTC Wizard
nokia 6630 jako GPS
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2006, 00:09:00 »
wybacz ale zupełnie nie rozumiem. Chcesz zainstalować automapę na nokii 6630? Przecież w wymaganiach programu jest wyraźnie napisane że trzeba mieć PocketPC.

nokia 6630 jako GPS
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2006, 00:38:26 »
nie dodalem ze jestem "zielony "  i prosze o tlumaczenie jak dziecku w przedszkolu :) dziekuje

Re: nokia 6630 jako GPS
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2006, 00:46:45 »
Popierwsze nie zainstalujesz AutoMapy w tym telefonie. Nie ma na to najmniejszch szans. Musisz mieć mapy dla systemu Sumbian chyba Tom Tom i nie używaj activ sync on też nie jest do Tego telefonu !

nokia 6630 jako GPS
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 14, 2006, 08:20:10 »
mam tez tomtoma , co mi jest jeszcze potrzebne ?

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

• 7793
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
nokia 6630 jako GPS
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 14, 2006, 08:36:28 »
Masz też nielegalne opragramowanie - sorry ale tutaj nikt ci nioe pomoże.
potrzebna zgoda

*

Offline marcinnk

• **
  • 212
  • Sprzęt: nokia 330, mio 201A, AM 4.5.2, TT 6.0
nokia 6630 jako GPS
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 14, 2006, 17:39:27 »