Nokia 6110 navigator - decyzja kupna

• 9 Odpowiedzi
  • 945 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nokia 6110 navigator - decyzja kupna
« dnia: Wrzesień 02, 2007, 10:04:34 »
Witam wszystkich !! jestem nowy i całkowity laik w tym temacie , ale mam prośbę do Was o pomoc .Noszę się z zamiarem kupna nokiii 6110 navi i mam pytanko jak sprawuje się ta mapa która tam się znajduje , czy jest możliwość wgrania innej mapy i czy jest to dobry wybór dla kogoś kto od czasu do czasu potrzebuje navigacji czy jednak zakupić oddzielne urządzenie i jakie byłoby dobre dla laika ?? :worried:

Odp: Nokia 6110 navigator - decyzja kupna
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 11, 2007, 22:04:45 »
Witam.
Od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem nokia 6110.
Troche mialem obawy przed zakupem ktore byly zwiazane z tym ze nikt (saturn/mediamarkt/salon nokia) nie byl w stanie odpowiedziec na moje pytanie - jakie jest pokrycie map i czy menu programu nawigacji jest po polsku i czy komendy glosowe sa po polsku.
Po zakupie okazalo sie ze wszystko jest po polsku.
Co do pokrycie, nie ma nigdzie odnotowanej informacji na ten temat.
Po malym jednodniowym tescie okazuje sie ze pokrycie jest calkiem calkiem, testowalem navi we wroclawiu i malej miejscowosci chojnow gdzie jest wiekszosc ulic takze nie ma tragedii.
Ogolnie telefon mile mnie zaskoczyl.
Pozdrawiam.

*

Offline 8minut

• 22
  • Sprzęt: N95
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2007, 15:00:59 »
Wg mnie pokrycie Polski będzie takie samo jak w przypadku programu Route66, który jest dostępny dla innych telefonów opartych o system Symbian 9.x S60v3 czyli koło 60-70% :ok:
Pozdrawiam,
8minut

« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 13, 2007, 23:31:15 »
Witam.
Po kolejnych dniach uzytkowania zauwazam pewne niedociagniecia firmy nokia.
Porownujac nokia 6110 do SE K750i pod katem radia i odtwarzania mp3 to SE przeskakuje nokie 100 razy.
Radio w nokii slabo lapie fale, nie wspomne o tym ze nokia jest strasznie cicha.