N95 nie uruchamia się po instalacji Nokia PC Suite

  • 1 Odpowiedzi
  • 741 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

N95 nie uruchamia się po instalacji Nokia PC Suite
« dnia: Styczeń 20, 2008, 13:44:08 »
Witam! Dziś zainstalowałem na mojej n95 wymieniąną w temacie aplikacj.

Wersja ze strony: Nokia_PC_Suite_rel_6_85_14_1_pol_web.

Z menu aplikacji wybrałem Pomoc -> Ponownie zainstaluj w telefonie obsługę pakietu PC SUITE

Aplikacja zainstalowała się... Pojawił się komunikat o pomyślnym zainstalowaniu... A potem telefonik sam z siebie uruchomił sie ponownie. Znaczy podjął próbę, z której już nie powstał...

Po starcie pojawia się na chwilę logo NOKIA a potem biały ekranik...

I Koniec...

Mógłby mi ktoś pomóc? Można jakoś zrobić twardy restet telefonu bez jego uruchomienia? Wiem, że można przy pomocy kodu, ale to wymaga uruchomienia telefonu...
Napisane: Styczeń 20, 2008, 13:08:26
No i poradziłem sobie...

gdy wyłączony telefon: zielona słuchawka + "3" "*" no i włączyć telefonik...


*

Offline niepokorny666

  • **
  • 227
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII
Odp: N95 nie uruchamia się po instalacji Nokia PC Suite
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2008, 08:12:07 »
Miałem to samo w N95 8gb, uruchomil sie po okolo 10 minutach.
Masz niesformatowana pamiec i wczytuje w czasie startu dane zapisane w aplikacjach.
Po prostu musisz poczekac na start.....po starcie bedzie Ci okropnie mulil i instalował, trzeba to przerwac, a pozniej zrobic format karty pamieci, po tym u mnie chodzi jak marzenie:)