Jest rozwiązanie!!!
Powodem jest włączona opcja Traffic w Automapie. Trzeba wyłączyć Traffic i po problemie. Opcje tą ma tylko najnowsza wersja Automapy od 5.5 Dziękuję zespołowi SpeedAlarm za podpowiedź no i trzeba poprawić program aby nie gryzła się z tą opcją Automapy.
Zgadza się.
Do programu wkradł się niestety błąd, który ujawniał się jeśli opcja AM Traffic w AutoMapie była włączona.
Rozwiązania są trzy:
1) ręczne wyłączenie tej opcji w AutoMapie (menu -> ustawienia -> inne -> 4 podstrona)
2) skorzystanie z automatycznej aktualizacji SpeedAlarm do wersji 01.17.02, lub jeśli SpeedAlarm został unieruchomiony do tego stopnia, że automatyczna aktualizacja nie jest możliwa to ...
3) ... pobranie najnowszej wersji 01.17.02 z
http://get.speedalarm.pl ręcznie i nadpisanie nią poprzedniej
Jeśli chodzi o samą opcję AM Traffic:
Zespół AutoMapy potwierdził nam, że w AutoMapie 5.5.1 w tej opcji jest błąd, który powoduje rozłączanie się sesji połączenia z internetem za każdym razem po wysłaniu danych AM Traffic. To oczywiście powodowało też bardzo częste rozłączanie połączenia z serwerem SpeedAlarm, nie mówiąc już o tym, że narażało użytkowników na koszty związane z rozpoczynaniem kolejnej jednostki taryfikacyjnej za transfer danych u operatora.
Dziękujemy wszystkim za szybkie zgłoszenia tego błędu i uwagi pomocne przy rozwiązaniu.
Pozdrawiam
Grzegorz Aksamit
Zespół SpeedAlarm.pl