PEG-NX70V/E Problem z dźwiękiem TCPMP

  • 2 Odpowiedzi
  • 15630 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PEG-NX70V/E Problem z dźwiękiem TCPMP
« dnia: Marzec 10, 2009, 02:24:00 »
Witam !

Jestem nowy na forum więc witam serdecznie wszystkich użytkowników :)

Ok przejdę do mojego problemu.
Mam ten palmtop co w temacie i mam mega problem z dźwiękiem. Niestety jestem laikiem w tej dziedzinie i nie bardzo potrafię sobie z tym problemem poradzić :/
Otóż robiłem już soft reset i hard reset. Tcpmp instaluje poprzez HotSync`a. Film przerabiam programem PocketDivXEncoder`em (wybieram PDA) i wrzucam na kartę pamięci do .../programs/msvideo/. Otwieram film poprzez TCPMP i obraz leci, lecz dźwięku nie ma :/  MP3 jak otworze przez program też brak dźwięku. MP3 mogę otworzyć poprzez AudioPlayer, ale przestaje grać po 2 sekundach no chyba prze przewinę troszkę utwór to wtedy działa normalnie. Już ręce mi opadają i nie wiem co jest nie tak :/

Jeżeli trafiłem nie na ten dział to sory :)
Pozdrawiam.

P.S
No chyba że będzie działać po przerobieniu filmu do mpeg ale nie wiem czy PocketDivXEncoder ma taką funkcję.
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2009, 02:27:22 wysłana przez SharKus »

*

Offline Kusiu

  • *****
  • 3968
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PEG-NX70V/E Problem z dźwiękiem TCPMP
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 10, 2009, 10:45:20 »
Musisz doinstalować: http://www.aibohack.com/clie/modclieaud.htm

Dzięki temu będziesz mieć dźwięk w aplikacjach, które standardowo nie obsługują starszych Clie np. Pocket Tunes czy TCPMP.

Natomiast nie wiem z jakiego powodu masz problemy ze standardową aplikacją AudioPlayer.

Odp: PEG-NX70V/E Problem z dźwiękiem TCPMP
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 10, 2009, 14:41:19 »
Dzięki Kusiu, ale to nie rozwiązało niestety mojego problemu :(

Chyba że coś się na stałe zepsuło w palmie :/
Aaa no i z video mam tak samo jak z dźwiękiem. Daje kamerę, nagram sobie coś i puszczam lecz trwa to tylko 2 sekundy i nagle koniec :/