PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => Wątek zaczęty przez: Pele^^ w Sierpień 08, 2006, 21:59:01
-
Ostatnio postanowiłem pograć sobię w tą świetną grę i w zwiazku z tym chce się podzielić sugestiami zwiazanymi z ową grą ;)
Oto jak to wygląda (jak uda mi się skomunikować telefon z komputerem to zarzucę dodatkowymi screenami):
(http://partner.porta.ru/mirror/wwwporta/nimages/n3090_2.jpg).(http://img187.imageshack.us/img187/8427/0aj2.jpg).(http://www.mobtech.cz/data/sma_hry/6/spvQuake.jpg)
Emulator można pobrać np.: stąd:
http://www.pdagold.com/software/detail.asp?s=500
jednak do gry bedą jeszcze potrzebne pliki z gry w wersji pecetowej :):
http://www.idsoftware.com/business/techdownloads/
Aby gra działa poprawnie pliki w telefonie muszą być ułożone w następujący sposób:
\Storage Card\Quake\spvQuake.exe [508 KB]
\Storage Card\Quake\id1\pak0.pak.gz [8.04 MB]
\Storage Card\Quake\id1\pak1.pak.gz [14.7 MB]
\Storage Card\Quake\id1\autoexec.cfg [748 B]
(można oczywiście wrzuci to również na pamięc telefonu)
A teraz co do gry:
-na mojej komórce gra uruchamia się bardzo szybko (czytaj: około 5-6 sekund), nie wiem może to zasługa systemu wm5, ale w wm2003 trwało to o wiele wolniej
-w grze jest możliwość robienia screenshotów (przycisk '7'), nawet pojawia się komunikat o zrobionym screenie, lecz nie odnalazłem w telefonie zrobionych fotek :S
-problem jest tez z sejwowaniem. chodzi o to że gre można zapisać tylko wtedy jeżeli wszystkie pliki z gry wrzucimy na pamięć telefonu. i tu pojawia sie nastepny klopot poniewaz gdy chce grac na grze ktora znajduje sie pamieci telefonu to wtedy okropnie muli i przyjemności z gry nie ma w ogóle
-ostatni, najwiekszy problem jest ze zmianą broni. można ją zmienić tylko raz, chodzi o to że ja zmieni się broń to zawsze zmienia się na siekiere :huh: a z nia w ręku nie ma się większych szans. jedyny sposób zmiany broni to zdobycie nowej, chociaz i tak nie za bardzo to rekompensuje...
przytrafiło mi się jeszcze coś. rozpocząłem grę, przeszedłem 3-4 poziomy w pierwszym epizodzie i wyskoczyl błądHUNK_ALLOC:failed on 25568 bytes
myśle że to pewnie coś z plikami z gry :S
problem z sejwowaniem jest bardzo uciążliwy bo w ten sposób gre trzeba przejść 'na raz' czyli przy jednym wlaczeniu gry, jednak i tak sie nie ma zbyt wielkich szans w walce bez mozliwości zmiany broni :S mam nadzieje ze kiedys wyjdziesz nowsza wersja emulatora....
Może jednak znajdzie się ktoś kto rozwiazał te problemy i może pomoc :?:
-
na mpx200 z wm2003 dlugo sie wlacza i chodzi wolno, ogolnie nie da sie grac.
-
Ja testowałem na SPV C600. Gra załadowała się faktycznie dość szybko. Niestety nie szło pograć, bo przez cały czas mam biały ekran. Teoretycznie moge się poruszać po menu ponieważ słysze towarzyszące temu dźwięki ale na tym się kończy.
-
ja odpalalem dooma, quake jeszcze nie poszedl na warsztat :P , ale co to za gra bez myszki :mysli:
-
eeee co wy tam wiecie o strzelankach.... ;)
Moim zdaniem najlepszy jest duke nuken 3d
Plansze identyczne z tymi na pc
Mozliwość save oraz load
Po zaprogramowaniu klawiszy- plik config- hula i bucy.
Grywalność znakowmita.
Jeden tylko minus- raz na ok 30 gra jest nieprawidlowo zapisywana.
Choc to nie przeszkadza zbytnio bo jest chyba z10 miejsc do zapisywania stanu gry.
No i jeszcze jeden plus- dzwięki takie same jak na pc.
Narazie jestem na czwartej planszy, ale smiga super.
Pozdrawiam Pio
Na życzenie moge zamiescic screeny.
-
Niech mi ktoś wytłumaczy gdzie robie błąd. Próbowałem już odpalić Quake'a, Doom'a, Duka'a 3D i coś co zostało nazwane CounterStrike. Z wszystkich tytułów ruszył tylko Doom. Pozostałe odpalają się z czarnym, szarym lub białym ekranem. Mogę poruszać się po menu, bo słusze dźwięki.
Mam SPV C600 bez blokady M$. Wszystko robie wg instrukcji, a i tak zawzsze kończy się tak samo.
-
zeby Quake działał troszeczkę szybciej można rozpakować pliki gry, czyli:
pak0.pak.gz
pak1.pak.gz
ale wtedy zajmują wiecej miejsca :P
-
zeby Quake działał troszeczkę szybciej można rozpakować pliki gry, czyli:
pak0.pak.gz
pak1.pak.gz
ale wtedy zajmują wiecej miejsca :P
to one sa spakowane podwakroc?? :surprised: przeca pak to juz jest kompresja, a jeszcze dochodzi gz :terrified:
ja na kompie rozpakowywalem paki, ale duzo to nie zmienialo (jednak kilka klatek wiecej bylo :)) )
-
rozpakuj *.gz, to jest coś jak *.zip
-
rozpakuj *.gz, to jest coś jak *.zip
to akurat wiem - mialem kiedys linuxa :P zdziwil mnie fakt, ze jest dwukrotnie spakowane :]
-
-ostatni, najwiekszy problem jest ze zmianą broni. można ją zmienić tylko raz, chodzi o to że ja zmieni się broń to zawsze zmienia się na siekiere :huh: a z nia w ręku nie ma się większych szans. jedyny sposób zmiany broni to zdobycie nowej, chociaz i tak nie za bardzo to rekompensuje...
problem rozwiązałem :P wystarczy w opcjach gry przycisać np.: 1 do zmiany broni i wtedy wszystko gra
przytrafiło mi się jeszcze coś. rozpocząłem grę, przeszedłem 3-4 poziomy w pierwszym epizodzie i wyskoczyl błądHUNK_ALLOC:failed on 25568 bytes
myśle że to pewnie coś z plikami z gry :S
niestety grajac poraz drugi znowu wywaliło mi ten błąd :(
-
Hmm.. z tym dwukrotnym pakowaniem to moze nie jest tak.
Kiedys jak sie bawilem to to pierwsze pakowanie to jest bez kompresji i tylko laczy te wszystkie pliki w jeden duzy, a to drugie kompresuje ten jeden plik. Ale moge sie mylic ;)
-
no byc moze tak akurat jest, ale przy kazdym uruchomieniu np q3 widac na konsoli, ze cosik z tych plikow jednak wyodrebnia chyba do tempa ;)
a moze by tak sprobowac rozpakowac to w telefonie - moze akurat przyspieszy prace :mysli:
-
a moze by tak sprobowac rozpakowac to w telefonie - moze akurat przyspieszy prace :mysli:
właśnie to napisałem kilka postów wyżej :P
-
właśnie to napisałem kilka postów wyżej :P
pisales o rozpakowaniu plikow gz - to dla mnie jest oczywiste :]
ja mysle o rozpakowaniu plikow .pak ;)
-
tylko czy wtedy bedzie chcialo działać :mysli: :?:
-
Dla uzytkownikow C600 i wszystkich ktorym pokazuje sie biały ekran zapodaje dzialajaca wersje:
http://www.demonicus.prv.pl/quake.rar
gra na c600 chodzi plynnie ale jest nie jest rozciagnieta na caly ekran wykorzstyje jego bardzo maly fragment jak rozciagnac gre zeby zaleja caly ekran
A i najwazniejsze, nie moge zapisywac ani stanu gry ani opcji. !!