Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Pytanie dotyczace reklamacji
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Smartphone - ogólnie (WM Standard)
Pytanie dotyczace reklamacji
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Pytanie dotyczace reklamacji
7 Odpowiedzi
672 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
g0nzo
38
Pytanie dotyczace reklamacji
«
dnia:
Styczeń 07, 2006, 23:02:51 »
Hej
Od ok tygodnia mam telefon spv c600. Dopiero teraz zauwazylem, ze jeden piksel ciagle swieci na zielono. Czy 1 zepsuty piksel na ekranie moze byc podstawa do reklamacji telefonu?
Zapisane
chato.pl
4852
Płeć:
Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Pytanie dotyczace reklamacji
«
Odpowiedź #1 dnia:
Styczeń 07, 2006, 23:20:45 »
na 99% nie, ale w ramach gwarancji powinni go (wyświetlacz, nie piksel) wymienić
Zapisane
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'
g0nzo
38
Pytanie dotyczace reklamacji
«
Odpowiedź #2 dnia:
Styczeń 07, 2006, 23:46:23 »
No wlasnie tego sie boje. Ze zaczna wymieniac wyswietlacz (nie piksel
) zamiast dac od razu nowy telefon, a to bedzie sie wloklo pewnie z miesiac.
Zapisane
chato.pl
4852
Płeć:
Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Pytanie dotyczace reklamacji
«
Odpowiedź #3 dnia:
Styczeń 08, 2006, 00:02:26 »
raczej tak właśnie będzie
Zapisane
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'
xpablo
1294
Pytanie dotyczace reklamacji
«
Odpowiedź #4 dnia:
Styczeń 08, 2006, 02:23:08 »
Jeśli brałes na pragon to masz szansę. Ale nie dużą imoge sie mylić, jestem juz padnięty więc "zasuwam z pamięci"
W myśl ustawyz 27 lipca 2002 roku oszególnych warunkach ustawy konsumenckiej możesz reklamować na zasadzie rekojmi. W takim przypadku wybierasz sposób naprawy, wymiana lub usunięcie usterki" Tylko troszkę cieżko z tym jednym pixelem bedzie zagrać bo nie wiem jaką producent przewidzał tolerancję...
Zapisane
sepecat
34
Pytanie dotyczace reklamacji
«
Odpowiedź #5 dnia:
Styczeń 08, 2006, 12:19:34 »
Mi sie wydaje ,ze martwy piksel to jest powazny powod do wymiany. A naprawa to raczej bedzie kiepska sprawa. Bedzie sie ciagnac tygodniami , telefon pewnie wroci trzeszczacy i zle poskladany , nie mowiac juz o odciskach palcow na wewnwtrznej stronie ekranu , co staje sie wizytowka polskich serwisow.
Zapisane
hadji
49
Pytanie dotyczace reklamacji
«
Odpowiedź #6 dnia:
Styczeń 08, 2006, 20:58:15 »
Absolutnie dementuję. Naprawa trwa tydzień, możesz na bieżąco na podstawie IMEI oglądać jej status, telefon zabiera od Ciebie kurier (za friko) i on Ci go zwraca (też za friko) - na dobrą sprawę nie musisz się ruszać z domu.
Telefon wrócił do mnie w o wiele lepszym stanie niż go wysłałem - nie ma kurzu za szybką, żadnych odcisków, czy podobnych. Obudowa skręcona OK. Polecam serwis Idei/Orange
Osobiście roszczenie wymiany całego telefonu "bo jeden piksel" (z prawie siedemdziesięciu siedmiu tysięcy dodajmy...) świeci nie tak uważam za śmieszne
Zapisane
Kusiu
3968
Płeć:
Pytanie dotyczace reklamacji
«
Odpowiedź #7 dnia:
Styczeń 08, 2006, 21:16:29 »
A co jest napisane w warunkach gwarancji / instrukcji?
Często jest odpowiedni zapis taki jak w instrukcji dla najnowszych Acerów - zauważył to jeden z klubowiczów
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=11063
"(...)Panel LCD został wykonany przy zastosowaniu precyzyjnych urządzeń oraz nowoczesnych metod produkcji.
Pomimo to może zawierać niewielką liczbę nieprawidłowych pikseli, stale wyłączonych lub stale włączonych.
Nieprawidłowe piksele nie wpływają na jakość nagrywanego obrazu i nie są objawem nieprawidłowej pracy
urzadzenia.(...)"
Kiedyś już była o tym dyskusja na forum i ZTCP były problemy z wymianą w ramach gwarancji.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »