PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => Wątek zaczęty przez: josephcom w Wrzesień 25, 2007, 04:03:25
-
Blokada aplikacji i tu mam pytanie po zdjęciu jej jak wygląda sprawa z gwarancją. Doczytałem się że po hard resecie jest od nowa aktywna i niema żadnego śladu po jej usuwaniu. Czy jest to prawda? A jeśli nawet trafiłby sprzęcik w tym przypadku spv E650 do serwisu ze zdjętą blokadą na przykład ze względu na niedomagania sprzętowe klawiatury bądź wyświetlacza, czy trzeba się liczyć z tym że gwarancja zostanie zabrana.
pozdrawiam
-
Nie traci sie gwarancji przy zdejmowaniu blokady aplikacji.
-
witam
w tej sprawie dzwonilem na *100 do orange i dostalem informacje ze jest to ingerencja w oprogramowanie wiec gwarancje stracę wiec czy to niewiedza konsultanta czy jest tak na serio?
-
A mi konsultant twierdzil, ze moj telefon nie obsluguje UMTS czy to, ze moge prowadzic rozmowy wideo oznacza, ze mam popsuty telefon?
-
Tak.
Udaj się czym prędzej do serwisu :grin:
-
Udalem sie, kazali zmienic konsultanta :)
A tak na powaznie to ze statystyk mi wychodzi, ze srednio co 4 konsultant jest "normalny" i ma jakies pojecie o tym co czyta z monitora :)
-
No i dalej niewiadomo jak z gwarancją. Może ktoś oddawał do serwisu sprzęcik ze zdjętą blokadą? A jeśli chodzi o hard reset to czy po nim wszystko jest jak ze sklepu czyli blokada jest z powrotem aktywna. To by rozwiązywało problem. Przed oddaniem do serwisu zrobić resecik i niema problemu :ok:
-
spytalem kolegi co pracuje w orange powiedzial ze gwarancja zajmuje sie firma http://www.crc-polska.com/pl/ i zebym sie nie przejmowal blokada wiec sie nie bede przejmowal skoro orange ma oraniczonych konsultantow :)