Zmiana romu a gwarancja

  • 1 Odpowiedzi
  • 752 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Koso

  • 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia
Zmiana romu a gwarancja
« dnia: Grudzień 06, 2010, 21:36:26 »
Witam!

Mój problem wygląda następująco. Zmieniłem rom w omni z orginalnego na Windows Mobile 6.5 i po jakimś czasie zepsuła sie warstwa dotykowa. Czy zmiana romu spowoduje odmowe naprawy? Jeśli tak to jak wrócic do oryginalnego oprogramowania Plusa? Dodam jeszcze, że gwarancja upływa za 3 dni.... :O

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8932
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Zmiana romu a gwarancja
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2010, 21:37:55 »
Masz temat przykleony jak byk, o temacie ... Gwarancja - załamać się można. Zamykam a następnym razem warn !!
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G