Zepsuta płyta główna - "MONAHANS"

  • 2 Odpowiedzi
  • 2345 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MKajtek

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 omnia
Zepsuta płyta główna - "MONAHANS"
« dnia: Wrzesień 06, 2009, 00:59:26 »
niestety po próbie wgrania nowego romu, omnia nie chce się włączyć a po podłączeniu do komputera wyświetla komunikat o znalezieniu "MONAHANS", przeczytałem w internecie że oznacza to konieczność wymiany płyty głównej na nową. Czy wymienią mi to w serwisie na gwarancję? i czy muszę pójść do jakiegoś serwisu samsunga, czy mogę pójść do zwykłego komisu i powiedzieć im żeby naprawili mi to na gwarancję?

*

Offline fatbeast

  • 6
  • Sprzęt: SGH i900 Omnia 8 GB
Odp: Zepsuta płyta główna - "MONAHANS"
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2009, 09:14:29 »
zanim stali bywalcy o słabszych nerwach się wkurzą:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=114531.0

*

Offline DrGSM

  • 12
  • Płeć: Mężczyzna
    • UNDER CONSTRUCTION
  • Sprzęt: HTC Tytn WM6, N73 + GPS, inne ktore mam na sklepie
Odp: Zepsuta płyta główna - "MONAHANS"
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2010, 18:20:56 »
Jesli jeszcze temat aktualny to mogę pomóc koszt naprawy to 100zł + koszty przesyłki