Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?

  • 68 Odpowiedzi
  • 25358 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline fusse

  • **
  • 164
  • smd & bga
  • Sprzęt: htc wizard & blue angel & Omnia
Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 27, 2009, 21:19:07 »
moze Ci roma zmienili na jakiegos cienkiego, zmien ROM.

moja omnia jest z listopada i tez ma ten cienki ekran... to jak wkoncu, wysylac na gwarancje i pisac,ze slabo reaguje na dotyk? czy jest mozliwosc,ze odmowia wymiany? mam tez ta plame jasna, tam gdzie procesor sie grzeje, czy to tez gwarancji podlega?
a36>>c35>>s55>>NEC 200>>e398>>mpx200>>Wizard>>Universal>>Kaiser>>Blueangel>>Omnia

*

Offline Of

  • 39
  • Sprzęt: Omnia I / SGS II
Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 04, 2009, 14:39:20 »
@fusse
Warto spróbować wymiany ekranu, szczególnie, że masz jeszcze telefon na gwarancji. Ja mam omnię z października i nie narzekałem na dotyk, do czasu kiedy się nie rozjechał. Po wymianie odczułem poprawę, jednak nie jest to rewolucyjna zmiana. Wydaje mi się, że serwisy z automatu wymieniają te ekrany i nie zwracają uwagi na inne usterki. W moim przypadku nie odnieśli się w żadnym stopniu do pozostałych wad ze zgłoszenia, tj. martwych pikseli i jasnej plamy w dolnej części wyświetlacza, ograniczając się do wymiany warstwy dotykowej i ROMu.

Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 04, 2009, 18:53:27 »
@ fusse. mam ten sam soft. nic nie zmieniali....

druga omnia ktora oddalem do naprawy miala spora biala plame i to byl powod do reklamacji. oczywiscie wymieniono ekran.

Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 04, 2009, 19:04:58 »
Witam
Ja zamierzam oddać swoja omnie do CCSu z powodu złego dotyku wręcz tragicznego...Ile mniej więcej się czeka na zwrot telefonu ?

Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 05, 2009, 17:13:28 »
Mi pani powiedziała ze 2-14 dni :D

*

Offline Of

  • 39
  • Sprzęt: Omnia I / SGS II
Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 05, 2009, 22:15:45 »
Teoretycznie czas oczekiwania na telefon jest określony w gwarancji. W praktyce, zależy od ilości urządzeń w serwisie, stanu osobowego personelu i sprawności osób zajmująych się wysyłką. W przypadku naprawy mojego urządzenia czas wyniósł 5 dni.

*

Offline format87

  • **
  • 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S2
Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 27, 2010, 19:42:21 »
Witam.

Zakupiłem wczoraj http://allegro.pl/item1008463843_ekran_digitizer_szybka_dotykowa_samsung_i900_omnia.html gdyż na mojej obecnej szybce juz sie żyć nie dało a korzystanie z myszki doprowadzało mnie juz do nerwicy przy pisaniu smsów nie omieszkam opowiedzieć jak dojdzie czy to warte zachodu było. Pozdrawiam :)

Edit...

Doszedł mi ekranik Polecam allegrowicza w linku mamy srode kupilem w poniedzialek wieczorem i juz go mam i mam prosbe o pomoc lub podanie linka lub instrukcji na pw jak rozkrecic omnie i wymienic ekranik :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 23:09:58 wysłana przez format87 »

*

tomwil

Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 27, 2010, 20:00:16 »
też od tego gościa kupiłem (dostałem namiar od Tolda) i jest najczulszy ze wszystkich...w szoku byłem po wymianie (sam wymieniałem)

*

Offline format87

  • **
  • 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S2
Odp: Wymiana digitizera przez serwis Samsunga?
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 28, 2010, 23:10:19 »
Wymienilem ekranik w/g zalecen opisanych na forum i niestety fiasko jestem zagotowany jak czajnik bo 2h poszly na marne zeby nic nie uszkodzic w telefonie i teraz pozostaje mi pytanie czy ekran uszkodziny czy ja cos zle zrobilem jutro druga proba testowac jak uruchomie ekran to odrazu z omni napisze posta ;) Pozdrawiam i Dobrej Nocy :)

Edit....

Kolejne 2 proby odlaczania i podlączania zakonczyły sie nie powodzeniem dotyk nie dziala wogole czekam teraz na odzew allegrowicza :)


Allegrowicz okazał sie bardzo kompetentny i go polecam wysyla mi drugi ekranik w zamian za tego. Śmiało polecam. Dalsze info jak dostane ekran i jak bedzie dzialal :)

Edit....

Poczta Polska tak sie spieszy pomimo przesyłki Priorytetowej ze juz od tygodnia nie przyszedl mi drugi ekranik a pierwszy byl juz nastepnego dnia po nadaniu listu.
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2010, 16:39:00 wysłana przez format87 »