wieszanie sie, błąd device.exe

• 4 Odpowiedzi
  • 1596 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wieszanie sie, błąd device.exe
« dnia: Kwiecień 24, 2011, 01:58:40 »
Witam,
Kilka dni temu zakupiłem używaną omnie i900.
WM 6.1 professional ( jak potrzeba jakies dokładniejsze info to napiszcie plz gdzie to znalesc bo ja jestem nowy w te klocki )
Problem polega na tym że gdy telefon jest nieco dłużej wyciszony to zaczyna sie wieszać, czasem wystarczy duuużo dłużej przytrzymać przycisk a czasem robic reset. Bywa tez tak ze albo po siłowaniu z przyciskami albo juz po resecie ekran sie swieci ale nie reaguje po czym albo zaczyna działać albo wyskakuje błąd z device.exe.

To jedno, druga sprawa nie wiem czy związana z tym, telefon czasem kompletnie traci zasięg, cały czas w tym samym miejscu full kresek i nagle koniec, zero zasięgu, nic po czym po chwili krótszej lub dłuższej znów 5 kresek ( korzystam z playa )

Macie jakies pomysły co jest nie tak?

*

Offline sh97m97n

• **
  • 147
    • Komputery UMPC, technologie mobilne, PDA, Smartfony
  • Sprzęt: HTC HD2, iPhone 3GS, iPad 64GB .... itd
Odp: wieszanie sie, błąd device.exe
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2011, 02:28:07 »
( korzystam z playa )

Macie jakies pomysły co jest nie tak?

Część kart USIM tego operatora powodowała problem związany z device.exe i wieszaniem się aparatu. Jest na tym forum szeroki wątek o tym problemie. Jeśli Twoja karta jest starsza niż rok, półtora - zrób testy z kartą innego operatora a jeśli problem ustanie, wymień SIM w punkcie operatora (wymiana jest bezpłatna)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2011, 02:29:38 wysłana przez davel »
---
Homo sum et nihil lupus ex ovo esse puto :)

« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 24, 2011, 22:14:48 »
ok no więc po pierwsze moja karta z playa ma moze 2 miesiące no ale mimo wszystko spróbowałem z ery i sytuacja dokładnie taka sama, takze to raczej nie to :/

Połączone: Kwiecień 25, 2011, 17:00:00