PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: Mateunio w Lipiec 09, 2009, 23:27:37

Tytuł: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: Mateunio w Lipiec 09, 2009, 23:27:37
Witam!
Chcialbym sie dowiedziec, jaki uklad graficzny (nazwe), i parametry ma Omnia.
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Lipiec 10, 2009, 11:43:50
zintegrowany w rdzeniu XScale.
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: Mateunio w Lipiec 10, 2009, 14:12:33
A jakies dokladniejsze parametry i nazwa? Jestem poczatkujacy w tych sprawach, jednak bardzo mnie to interesuje.

Wlasciwie nie wiem jak nazwac to czego chce. jesli mozesz to opowiedz o tej grafice, i jak wypada w porownaniu do Toski G900.
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Lipiec 10, 2009, 15:31:13
wypada tak jak wypada, przecież na i900 grać się nie da, no chyba że w opcji z klawiaturą na bt. Nie testowałem tego.
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: ryrzy w Lipiec 10, 2009, 15:47:58
oj juz nie przesadzaj... da sie grac i to calkiem dobre gry bez przycięcia... asphalt 4 hd chodzi bez problemu na dotyk lub g-sensor
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: format87 w Lipiec 10, 2009, 16:26:19
Teeter , Resco Bubbles ,Caver , Project Gotham Racer, LunarTilt i jeszcze pare innych gier ktore dostarczaja dobrej rozrywki na naszej Omni :)
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Lipiec 10, 2009, 16:35:46
wszystko co starsze potrzebuje klawiszy, nawet durne gierki w javie, o emulacji czegokolwiek nie wspominając.
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: temp333 w Lipiec 10, 2009, 17:45:28
wszystko co starsze potrzebuje klawiszy, nawet durne gierki w javie, o emulacji czegokolwiek nie wspominając.

Omnia ma touchpad, który emuluje klawisze kierunkowe. Zadne to rozwiazanie, ale stwierdzenie ze nie da sie grac jest troche na wyrost ;)
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: Mateunio w Lipiec 10, 2009, 19:07:11
jak ona sobie radzi z wyscigami, z tworzeniem grafiki 3D? Szybko dzial, czy lapie przyciecia?
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: ryrzy w Lipiec 10, 2009, 20:04:54
poszukaj na youtube filmikow omni z asphaltem 4 hd jest tego duzo... jak naladuje kamere sam cos wrzuce jesli trzeba
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: temp333 w Lipiec 10, 2009, 20:35:41
jak ona sobie radzi z wyscigami, z tworzeniem grafiki 3D? Szybko dzial, czy lapie przyciecia?

Emulator PSX chodzi przy 60kl/s : http://www.youtube.com/watch?v=Awp1PlK2A70
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Lipiec 10, 2009, 21:29:14
dodajmy, że emulator, którego nie ma :ohreally:
to jest moje twierdzenie, że na ledwie kilku klawiszach nie da się grać. Możecie sprawdzić doświadczalnie. Poemulujcie cokolwiek...
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: temp333 w Lipiec 11, 2009, 13:03:52
to jest moje twierdzenie, że na ledwie kilku klawiszach nie da się grać. Możecie sprawdzić doświadczalnie. Poemulujcie cokolwiek...

Przyczepilem sie tylko do tego, ze napisales ze grac nie mozna wcale. Mozna, choc jest to bardzo niewygodne ;) Ostatnio zainstalowalem sobie Hexena 2 i jednak poczekam sobie na Samsunga Louvre, zeby pograc w ten cud :) Zadna gra na iphone nie siega nawet piet temu tytulowi - kto przeszedl wersje na PC ten wie :)

A tak nawiazujac do tematu to akcelerator w PDA to tylko zbedny dodatek, dopoki MS nie pojdzie po rozum do glowy i nie wprowadzi w WM jednolitego API do obslugi grafiki 3D. To rozwiazaloby problem w ktorym na dany PDA wychodzi mniej wiecej 3 gry korzystajace z akceleracji i potem zapomina sie, ze byl tam w ogole jakis akcelerator :)
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Lipiec 11, 2009, 15:45:50
Cytuj
dopoki MS nie pojdzie po rozum do glowy i nie wprowadzi w WM jednolitego API do obslugi grafiki 3D.
są 2 API
- d3dm dostępny od wersji wince 5.0 (emulowany przez procesor na PXA, brak prawdziwej akceleracji)
- opengl es w dwóch implementacjach, intelowskiej i nvidii, producenci wypuszczają wersje z obsługą obu.
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: czmoku w Lipiec 13, 2009, 15:02:22
Chcąc grać na omni w gry na Morphgear działają tylko 2 klawisze - odbierania i Enter (naciśnięcie joyem). Podobna sprawa jest w Half-life i quake 1/2. Niestety w tony hawk działa tylko Enter bo klawisz odbierania jest zablokowany. Jest jakaś możliwość zbindowania w Tony-Hawk klawiszy pogłaśniania-ściszania?
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: MCRavel w Lipiec 14, 2009, 08:22:06
jak ona sobie radzi z wyscigami, z tworzeniem grafiki 3D? Szybko dzial, czy lapie przyciecia?

Emulator PSX chodzi przy 60kl/s : http://www.youtube.com/watch?v=Awp1PlK2A70

WiTaM
A czy ktoś wie jak nazywa się ten pad na bluetooth do Omni ?? co widać go na filmie

PozDraWiaM
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: shalafi w Lipiec 14, 2009, 08:49:54
można świetnie na cały ekran grać np. w Warcrafta 2   B)
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: sebcio2804 w Lipiec 16, 2009, 23:32:04

Cytuj

WiTaM
A czy ktoś wie jak nazywa się ten pad na bluetooth do Omni ?? co widać go na filmie

PozDraWiaM

Jesli sie nie myle to Chainpus BGP100
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: $ROGAL$ w Lipiec 16, 2009, 23:46:46

Cytuj

WiTaM
A czy ktoś wie jak nazywa się ten pad na bluetooth do Omni ?? co widać go na filmie

PozDraWiaM

Jesli sie nie myle to Chainpus BGP100
Masz racje, ale niestety nigdzie nie moge go znalezc do kupienia :/ Znalazlem jeszcze jeden "pad" na BT o nazwie Zeemote JS1 :] Na alledrogo przesadzili i chca za niego 120zl. Na ebay'u za kilkanascie funa do kupienia :] Moze sprawie sobie prezent :]
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: D3s0l4t0r w Lipiec 19, 2009, 22:05:50
Tutaj  (http://cgi.ebay.pl/MSI-Bluetooth-Game-Controller-Game-pad-For-Mobile-phone_W0QQitemZ110414998375QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Accessories?hash=item19b53f2b67&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|293%3A1|294%3A50)coś podobnego do tego z filmiku ;)
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: temp333 w Lipiec 19, 2009, 22:18:19
- opengl es w dwóch implementacjach, intelowskiej i nvidii, producenci wypuszczają wersje z obsługą obu.

Czy to API ma emulację softwareową - tzn, że jeśli układ nie ma sprzętowego wsparcia to program/gra sie odpali? Bo jeśli nie, to raczej mało przydatne to API i nie wniesie nic w rozwój grafiki w PDA. Jeśli dobrze pamiętam Touch HD ma jakiś akcelerator, a liczbę gier które go wspierają można poiliczyć na palcach jednej ręki ;/
Tytuł: Odp: Uklad Graficzny
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Lipiec 20, 2009, 10:02:02
Cytuj
Czy to API ma emulację softwareową - tzn, że jeśli układ nie ma sprzętowego wsparcia to program/gra sie odpali?  Jeśli dobrze pamiętam Touch HD ma jakiś akcelerator, a liczbę gier które go wspierają można poiliczyć na palcach jednej ręki ;/
Nie, nie jest emulowane. qualcommy też mają w teorii układ zgodny z nvidiowską implementacją opengl es, ale wydajności komentował nie będę :P

Cytuj
Bo jeśli nie, to raczej mało przydatne to API i nie wniesie nic w rozwój grafiki w PDA.
coś tam wniosło, kilkanaście gier jest dedykowanych dla niego, co niezmienia faktu, że wymagają XScale tak poza tym.