Omnia a wybieranie głosowe

• 3 Odpowiedzi
  • 954 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline wo__jo

• 15
  • Sprzęt: OMNIA SGH-i900
Omnia a wybieranie głosowe
« dnia: Styczeń 09, 2009, 19:33:47 »
Witam szanownych Kolegów  :ok:

Przymierzam się właśnie do zakupu Omni więc studiuję forum w poszukiwaniu wszelkich informacji o tym PDA.
Aktualnie posiadam N70 gdzie rewelacyjnie rozwiązano wybieranie głosowe, stąd moje pytanie czy OMNIA posiada taką funkcję  lub czy jest jakiś program zewnętrzny który działa w podobny sposób jak w telefonach Nokii.

*

Offline Grzegorz1969

• *
  • 91
  • Sprzęt: Omnia i900SAHH6/BKHH6 i900BVHH6
Odp: Omnia a wybieranie głosowe
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2009, 01:40:14 »
Witam
Niestety tu jest bardzo kiepsko  :| . Dostępne są chyba tylko 3 programy firm : Cyberon , Microsoft i Vito. Ale mam nadzieję , że niedługo powstaną następne. Najgorsze jest to , że:
1) Jak do Omni mówię : "zapisz w Wordzie : ............ " TO NIC nie zapisuje !!!! ;
2) Jak mówię "Sprawdź czy w przyszły czwartek pomiędzy 12-tą a 14-tą mam wolny termin " ..... też milczy !!!
Romy : i900 SAHH6/BKHH6 -> SAHJ5/RyM2D1

*

Offline koart

• 764
  • Sprzęt: i8000, i9100
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 10, 2009, 09:05:58 »
Witam
Niestety tu jest bardzo kiepsko  :| . Dostępne są chyba tylko 3 programy firm : Cyberon , Microsoft i Vito. Ale mam nadzieję , że niedługo powstaną następne. Najgorsze jest to , że:
1) Jak do Omni mówię : "zapisz w Wordzie : ............ " TO NIC nie zapisuje !!!! ;
2) Jak mówię "Sprawdź czy w przyszły czwartek pomiędzy 12-tą a 14-tą mam wolny termin " ..... też milczy !!!

ja uzywam cyberon i dziala niezle chociaz jak ja pytam "co chcialabys mi dzis powiedziec" to rowniez milczy :)
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 10, 2009, 23:12:46 »