Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x)
Samsung
SGH-i900 (Omnia)
Skracanie kabli do Omni
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Skracanie kabli do Omni
3 Odpowiedzi
763 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kordi666
228
Skracanie kabli do Omni
«
dnia:
Listopad 26, 2008, 14:47:59 »
Witam,
Ponieważ ciągle jestem sfrustrowany brakiem możliwości dokupienia do Omni krókiego kabla USB i krótkiego (sensownej jakości) adaptera audio, postanowiłem, że chce skrócić te fabryczne. Niestety nie znam się na tym i mam dwie lewe ręce do lutownicy. Ktoś ma pomysł gdzie można takie coś wykonać (w Warszawie na przykład
). Dzwonię do różnych serwisów elektornicznych i nikt się tego nie chce podjąć.
Kordi
Patrynio84
314
Odp: Skracanie kabli do Omni
«
Odpowiedź #1 dnia:
Listopad 26, 2008, 14:58:56 »