Serwis Samsunga

  • 13 Odpowiedzi
  • 1537 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis Samsunga
« dnia: Grudzień 05, 2008, 19:52:37 »
Witam. Chciałbym się z wami podzielić moim przeżyciami z serwisem Samsunga (konkretnie ARTMEDIA Łódź Mickiewicza 15a).
Historia zaczęła się w dzień kiedy otrzymałem nowy telefon z salonu..
wieczorem na LCD wypatrzyłem bad pixel, który na czarnym tle świecił się na biało,
postanowiłem sprawdzić na stronie Samsunga czy przypadkiem nie przewiduje jakieś ilość uszkodzonych pixeli na swoich matrycach
i owszem w rozpisce było, że może być 1 biały, 1 czarny i 1 kolorowy bad pixel, a nie tak jak twierdzą niektóre serwisy, że naprawiają od 5 uszkodzonych.
Ponieważ jeden biały BP nie kwalifikował LCD do wymiany wypatrzyłem jeszcze z trzy niebieskie mniej widoczne.

Następnego dnia telefon zaniosłem do serwisu, przyjęli go z opisem uszkodzenia:
Na matrycy pojawiły się bad pixele, bateria krótko trzyma, telefon wolno chodzi (powody wymyślone,
żeby wymienili oprogramowanie na nowsze) .

Po tygodniu telefon był do odbioru..
Opis naprawy: Wymiana oprogramowania (które nie zostało wymienione bo wersja ta sama)
Oczywiście na LCD bad pixele jak były tak zostały, na co serwisant odpowiedział, że on ich nie widzi.
Powiedziałem, że telefon w moim rozumieniu nie został naprawiony i że markerem im zaznaczę na LCD w którym miejscu są Bad Pixele,
jeśli mają problemy ze wzrokiem.
Telefon został wysłany do serwisu centralnego gdzie mając wyraźnie zaznaczone markerem miejsca gdzie znajdowały się Bad Pixele wymienili mi LCD oraz Szybkę..
Przy odbiorze okazało się, że faktycznie Bad pixeli już nie ma w tych miejscach,
ale są za to 3 inne białe kropki, widoczne także po wyłączeniu LCD,
czyli serwisanci zamknęli mi kurz między TP a LCD.. oczywiście mogę na to złożyć reklamacje i czekać kolejne 3 tygodnie na telefon..
Także od tego momentu pier..le serwis Samsunga i kurz oraz oprogramowanie sam sobie "naprawie".

I na koniec Opis Naprawy z serwisu centralnego:
Wymiana Wyświetlacza i szybki LCD. Aparat poprawnie nadaje jak i odbiera połączenia.
Telefon testowany na aparaturze pomiarowej oraz w warunkach rzeczywistych (wszystkie testy w normie).
Proces ładowania i pobór prądu prawidłowe.
Test dostępny w formie elektronicznej na życzenie klienta.
Czas pracy akumulatora zależy od czasu i ilości połączeń oraz od parametrów sieci i jest znacznie krótszy od danych producenta
(W modelu I900 czas pracy baterii wynosi ok 1-2 dni w zależności od sposobu użytkowania)

Wpis do karty gwarancyjnej:
1) Soft Reset (Według nich to chyba właśnie ta wymiana ROMu.. lol)
2) Wymiana LCD i szybki

Także jak kogoś denerwują bad pixele w ilości powyżej jednego (nie sumują się czarny, biały i kolorowy)
i chce z tego powodu stracić telefon na 14dni roboczych to od razu trzeba iść z prośbą żeby do centralnego wysłali.
A oprogramowanie samemu zmienić i ewentualnie przed serwisowaniem powrócić do orginału bo Ci idioci to co najwyżej
potrafią wsadzić rysik w dziurkę reset i dla nich to jest zmiana ROMu

*

Offline Elmak

  • **
  • 126
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Iphone 3G, HTC TP2, LG swift, Samsung galaxy tab
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 05, 2008, 20:05:27 »
No faktycznie dramat z tymi serwisami a może raczej z ludźmi którzy tam pracują bateria u mnie trzyma o wiele dłużej ja akurat mam manilke bo o niebo lepiej to wygląda niż standardowy wygląd i polecam Ci ten rom wgrać samemu. Wgranie nowego romu jest banalnie proste, zmieniałem romy już około 4 razy i nic mi się nie stało nie patrz za bardzo na tych którzy straszą instalacja. Uaktualnienie na nowszy rom zazwyczaj wydłuża prace baterii jest tu wiele dobrych tematów które poprowadzą Cie za rączkę co do zmiany romu itp. A tym którzy Ci tak niby pomogli w serwisie to kij w oko i jutro niech im mikołaj rózgę przyniesie i odleje się do kominka ;)

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 05, 2008, 23:07:54 »
W poniedzialek nioste telefon bo mam plame na wyswietlaczu mam nadzieje ze wymienia na nowy i bez zadnego kurzu itp.

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 06, 2008, 00:49:06 »
Tak to juz z nimi jest :| oto moje doświadczenie z serwisem lol:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=116610.0


Nie wiem czemu serwis samsunga jest jednym z najgorszych..przeciez powinna byc jakas kontrola,jakis standard.A tu samowolka,jakość usług zależna od ludzi jacy w danym serwisie pracują :mad:

*

Offline temp333

  • ****
  • 812
  • Tekst osobisty
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 06, 2008, 08:31:39 »
Nie wiem czemu serwis samsunga jest jednym z najgorszych..

Nieprawda. Wszystkie są takie same, czyli lepiej nie mieć z nimi do czynienia. Poczytaj historie serwisowe na forach Nokii, SE i innych to zobaczysz, ze Samsung niczego nowego nie wymyslil ;)

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 06, 2008, 10:44:01 »
Nie wiem czemu serwis samsunga jest jednym z najgorszych..

Nieprawda. Wszystkie są takie same, czyli lepiej nie mieć z nimi do czynienia. Poczytaj historie serwisowe na forach Nokii, SE i innych to zobaczysz, ze Samsung niczego nowego nie wymyslil ;)

Nieprawda,bo nie sa takie same.W zyciu miałem doczynienia z serisem sagem,sony ericsson,gigabyte...kazdy z nich pokazał jak bardzo serwis moze byc szybki zorganizowany i profesjionalny..z reguły jest tak co człowiek to inny przypadek tak więc kazdy moze miec inaczej.

*

Offline gamer

  • **
  • 109
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung łOmnia
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 07, 2008, 18:47:35 »
Ja rowniez dalem tel do serwisu, powiedzialem, ze bateria tragicznie krotko dziala ( u mnie dwa dni bez korzsytania praktycznie) pozatym w prawym gornym rogu, dotyk dziwnie reaguje (w tescie LCD wykrywa tam jedynie jeden punkt dotyku na caly maly 0.5cm kwadracik) W Opisie usterki poszlo do nich, ze nie dziala wyswietlacz... no smiech na sali. A milej pani w salonie mowilem, ze problem z dotykiem i tak zanotowala, dodatkowo szczegolowo jej opisalem i pokazalem o co chodzi. Tel wrocil, bez foli ochronnej (skandal) bez zmiany softu niczego, stwierdzili ze wsio ok. Serwis SE jest o niebo lepszy, tam Ci laski nie robia.

Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 07, 2008, 19:04:52 »
Skoro nie miales zadnej usterki to nic nie zrobili...

W kazdej omnii tak reaguje ekran w prawym gornym rogu, a 2 dni to chyba nie jest to tragiczny wynik... Po co maja zmieniac soft skoro nie znalezli usterki?

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 07, 2008, 22:01:50 »
no kolego...2 dni bez korzystania praktycznie to nie jest wporzadku..mi trzyma 3 dni przy normalnym codziennym urzytkowaniu (rozmowy,smsy,intyernet przez edge,troche gier,mp3 około 1 godziny) no to jednak cos chyba nie tak z tym fonem.

Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 07, 2008, 22:09:38 »
Ale na pewno zalezacy od ROM-u  :wink: , wiec ciezko mowic o usterce.

A co do folijki na ekranie ktora znikla. To jak mieli sprawdzic ekran? Przez folie?  :grin: Na miejscu serwisanta, raczej nie chcialoby mi sie jej z powrotem zakladac.

 Z reszta po co wyslales omnie z folia?  :wink:

Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 07, 2008, 22:14:31 »
... Serwis SE jest o niebo lepszy, tam Ci laski nie robia.
nie? to nie wiem czy taki lepszy;)


PS: wiem to glupie i szczeniackie ale powstrzymac sie nie moglem:P

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 07, 2008, 23:48:56 »
Cytuj
Serwis SE jest o niebo lepszy, tam Ci laski nie robia

Cytuj
nie? to nie wiem czy taki lepszy;)

hahaha no jak by nie było to jest smieszne :D ale jednak dodam ze tam ma byc Ł :D i wtedy juz jest ok :D

a co do folijki, ja tez oddalem z folijka, aczkolwiek nie zglaszalem ze z ekranikiem jest cos nie tak i telefonik wrocil razem z folijką, to swoja droga jak juz ja zdjeli to mogli oddac przynajmniej... 
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline gamer

  • **
  • 109
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung łOmnia
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 07, 2008, 23:50:27 »
Chodzilo oczywiscie o łaske ;p. 2 dni gdy telefon lezy i pada to dziwne faktycznie ale tak jest, cojedynie odbierze z 5 esow i rzmowy z 5 min no i podzwoni rano na pobudke. Znacznie lepiej znosci eksploatacje, gdy gram albo ogladam filmy, wtedy naprawde dlugo wytrzymuje. Narpawde nosze sie z zamiare zmiany softu, tylko ta gwarancja ;/

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Serwis Samsunga
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2008, 00:03:46 »
2 dni w sensie pelne 48h to jest dobry wynik, niewielu uzytkownikow moze sie pochwalic takim osiagnieciem, naprawde musisz sie przyzwyczaic ze to urządzonko je duzo prądu nawet jak lezy :)
 
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™