Omnia z PlusGSM

  • 232 Odpowiedzi
  • 32760 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Dimson

  • 33
  • Sprzęt: i780
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #210 dnia: Maj 17, 2009, 15:36:17 »
Na wszystkie pytani odpowiedź brzmi TAK.
1. dostaniesz info o zmianie przy najbliższej fakturze
2. masz prawo do rozwiązania umowy z powodu braku akceptacji nowego regulaminu opa
3. gwarancja sprzęt na  nie ma nic do regulaminu i oczywiście zostaje bez zmian

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #211 dnia: Maj 18, 2009, 21:03:03 »
Dokładnie tak jak powyżej. Telefon został zakupiony więc ma gwarancję, regulamin zmieniony więc można się z nim nie zgodzić i rozwiązać umowę bez kosztu. Informacja o tym z rachunkiem lub dla korzystających jedynie z ebok.pl - tylko dodatkowy plik informujący o zmianach i możliwości zakończenia umowy. I bardzo ważne ->>> TERMIN <<< 7 dni od daty płatności !
Dopowiem Wam jeszcze, że Plus trochę jednak się stara aby nas zatrzymać. :) Ja ostatecznie się dogadałem i dostałem w zasadzie wszystko co chciałem :)
Oferują np. :
- Nową umowę na nowe 24 m-ce z telefonem w promocji i zachowaniem numeru (ciekawe dla tych którzy związali się z plusem np. 3 m-ce temu ;) )
- W standardzie oferują umowę na 12 m-cy bez telefonu ale z dodatkowymi minutami. (tak jak przy przedłużkach dla "trudnych" klientów)
- NOWOŚĆ - oferują również przedłużenie umowy na 12 m-cy z telefonem - (zawsze było albo telefon albo 12 m-cy ;) ... ceny telefonów nie powalają ale... )
- Plotka z telepolis głosi też, że Plus nie wyłączy numerów w których klient wypowiedział umowę oraz że będzie można taki numer doładować Simplusem i w nim pozostać ze swoim numerem. :) (ale to tylko nius z portalu o telefonach. Nie sprawdziłem)
Pozdrawiam i życzę udanych negocjacji, ponieważ to jedyny moment w którym można mieć cokolwiek do powiedzenia w rozmowach z WIELKĄ TRÓJKĄ + P4 ;)

« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2009, 23:35:37 wysłana przez milosz78 »

*

Offline MKajtek

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 omnia
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #212 dnia: Maj 19, 2009, 13:48:56 »
Umowę będę mógł zerwać dopiero po dostaniu informacji o zmianie regulaminu czy dopiero po 1 lipca jak wejdzie nowy regulamin ?

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #213 dnia: Maj 19, 2009, 14:05:44 »
Dostajemy rachunek z załączoną informacją. Rachunek ma swój termin płatności-i od tego dnia płatności mamy 7dni. Można wcześniej.pozdr.

Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #214 dnia: Maj 19, 2009, 15:14:55 »
witajcie - czy wiadomo od kiedy Plus wysyła takie zawiadomienia? Jakoś nie czytam papierów poza rachunkiem, wiec chciałbym wiedzieć czy z moim ostatnim rachunkiem nie przyszło coś istotnego co wylądowało bezpośrednio w koszu.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #215 dnia: Maj 20, 2009, 07:54:09 »
plus teraz rozsyla ta informacje jedni juz dostali a inni nie, bo ja nie dostalem nic jeszcze chyba.. :) 
Napisane: Maj 19, 2009, 23:49:10
akcja nabiera dopiero rozpędu, dzis w radiu slyszalem reklame ze mozna zrywac umowy w plusie bez konsekwencji, oczywiscie reklamowal to PLAY :D

czyli jak teraz wypowiemy umowe to w lipcu jestesmy wolni bo maja miesiac czasu na rozpatrzenie.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #216 dnia: Maj 20, 2009, 22:23:23 »
....
Teraz tak patrzę że zamiast simplusa może lepiej abo. bez zobowiązań. http://plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/promocje/dla_nowych_klientow/superkarta/
pozdro.

Ale jaja. Mój ulubiony operator coś poprzestawiał w cennikach i obecnie abo bez zobowiązań jest na 12 m-cy z karą umowną za zerwanie;)
Mówiłem coś, że się dogadałem prawda...no cóż ... nieaktualne ;) Zobaczymy czy to koniec tej nierównej walki ? ;)

A jak tam u Was ? wypowiadacie umowy? Podejmujecie negocjacje z plusem ? Ktoś się dogadał albo zrezygnował definitywnie. Ruszyłem ten wątek z nadzieją, że pochwalicie się nowymi telefonami albo zmianą operatora/ ;)

*

Offline ArchieX

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia SAHJ1
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #217 dnia: Maj 21, 2009, 09:09:31 »
Jak tylko dostanę rachunek wypowiadam umowę Plusowi, przenoszę oba numery do Play Fresh, przyjrzę się kwotom, które wydam miesięcznie u nowego operatora i albo zostanę, albo później przeniosę znów do Plusa na abonament (ale niższy, Omnia się już zwróciła :)

*

Offline MKajtek

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 omnia
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #218 dnia: Maj 21, 2009, 17:52:01 »
Byłem dzisiaj w plusie i mi powiedzieli że umowę można zerwać dopiero 1lipca i nie można zachować numeru ;| i teraz się zastanawiam czy to prawda czy sami nie wiedzieli do końca co i jak ??
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2009, 20:06:36 wysłana przez MKajtek »

*

Offline Of

  • 39
  • Sprzęt: Omnia I / SGS II
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #219 dnia: Maj 21, 2009, 18:26:49 »
Bzdura, pracownicy są niedoinformowani! Uzyskałem informację w BOK-u, że swój numer można przenieść, jednakże nie dotyczy to zmiany na kartę pre-paid. Można podejrzewać, że konsultanci zaczynają konbinować, aby za wszelką cenę utrzymać klienta.

@milosz78
Czy ta oferta na 12 miesięcy (Super Karta) nie była na innych, lepszych dla użytkownika, zasadach?
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2009, 18:30:30 wysłana przez Of »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #220 dnia: Maj 21, 2009, 18:39:15 »
ja takze jak tylko dostane info zrywam i sprobuje w play'u zalatwic tak ze numer plusowski zostanie przypisany zamiast tego ktory mam teraz w play'u moze sie tak da zrobic ? :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #221 dnia: Maj 21, 2009, 20:38:31 »
Witam
javman - > wydaje mi się, że nie musisz czekać na info od plusa a możesz wypowiedzieć od razu. Ograniczyli tylko termin DO którego trzeba się zmieścić. No i nie powinno być problemu z przeniesieniem numeru. Idziesz do Play po jakieś pismo o braku przeciwwskazań technicznych i do Plusa zgłaszasz brak akceptacji Regulaminu i chęci przeniesienia do PLAY. Mam też dla Ciebie maila z plusa którego na telepolisie załączył ktoś kto pytał o terminy ;) "... Odpowiedź (Sławomir Guzowski) 21/05/2009 15:58
Uprzejmie Pana informuję, że wypowiedzenie z powodu braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. może być złożone także przed otrzymaniem faktury z powiadomieniem. Oznaczony jest tylko termin końcowy takiej możliwości. ..."
MKajtek -> Na pewno rozmawiałeś z kimś niedoinformowanym! Zadzwoń na PARTYLINE PLUSA
Of -> Oczywiście, że była! Gdy pierwszy raz podałem linka w tym wątku był to ABO bez zobowiązań - bez telefonu, z podwójną ilością minut i odchodzisz kiedy chcesz. A teraz 12 m-cy umowy i odejście zagrożone karą-> 100 zł.
A teraz teatrzyk ZIELONA GĘŚ PRZEDSTAWIA SPEKTAKL POD TYTUŁEM "NEGOCJACJE WG. PLUS GSM" czyli jak Plus opanował sztukę postępowania z wieloletnimi klientami, których podobno chce u siebie zatrzymać. (Napisałem to już na którymś forum z Omni ale nie chce mi się drugi raz ;) więc wklejam )

1.wypowiedzenie i decyzja o odejściu z tej sieci.
2.Telefon od 2699 [swoja droga wiecie ze gdy macie trwająca umowę to ten numer przestaje być dostępny?]Propozycja nr 1. 110 minut do wszystkich + wybrany pakiet syberyjski za 50 zł. z kontraktem na 12 m-cy. Propozycja odrzucona, ponieważ można było mieć 10minut więcej w abonamencie super karta-bez zobowiązań, wiec po co mi to samo tylko z kontraktem. Przemiła Pani Edyta /pozdrawiam serdecznie/ informuje mnie, ze tej oferty nie może mi zaproponować.
3.Może telefonik? oferują nokie E 51 za 99zl. z kontraktem.Mowie ze rozważę do jutra.
4.obejrzałem tel. i dzwonie ze OK dogadajmy szczegóły. Niestety cennik telefonów się zmienił.Mam pecha. w/w nokia kosztuje już 249 zl. Wydało mi się to mało poważne i podziękowałem.
5.Telefon od 2699 z informacja ze super karta jest już dostępna dla mnie. Podziękowałem i powiedziałem ze się odezwę.
6.dzwonie cały dzień żeby powiedzieć że ta oferta mi pasuje.Niestety nie mam szczęścia. mój konsultant jest zajęty./15.05/
7.2699 oddzwania w poniedziałek.18.05.Dogadujemy szczegóły. Mam dwa numery i na jeden wezmę jakąś biedna 6300 a na drugi super kartę. Huuuurrrrra. Z głowy. Potwierdzenie ma byc jutro.
8. 2699 dzwoni ale z 1dniowym opóźnieniem. Telefon jest do jednego abo, ale okazuje się ze super karta jest nieaktualna jako abo bez zobowiązań.
Zmienili to od 15.05. na umowę 12 m-czną.

I co na to powiecie?
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2009, 21:20:06 wysłana przez milosz78 »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #222 dnia: Maj 21, 2009, 22:00:12 »
milosz78 heh no to sa matoły duzo ludzi straca przez takie postepowanie.

a z tym nadpisaniem numeru w playu to by bylo kozacko bo bym nie musial nikomu pisac  o zmianie numeru :) bo play'a uzywam bardzo malo jako awaryjny... :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline Of

  • 39
  • Sprzęt: Omnia I / SGS II
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #223 dnia: Maj 22, 2009, 17:57:29 »
Piękne negocjacje Plus nam funduje! Fragment ze zmianą cennika telefonów w ciągu kilku godzin, mimo ustalenia warunków z klientem to już mistrzostwo świata, o super karcie nie wspomnę... ehh. Ja czekam na regulamin i zaczynam batalie, ale widzę, że ich arsenał, aby zatrzymać klienta jest już bardzo mizerny.

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #224 dnia: Maj 22, 2009, 21:20:44 »
Przypominam że nie trzeba czekać na regulamin ;)

*

Offline MKajtek

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 omnia
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #225 dnia: Maj 23, 2009, 09:38:00 »
a oto odpowiedź jaką dostałem na bok.plusgsm.pl na pytanie o zerwaniu umowy na podstawie braku akceatacji na nowy regulamin  (czyli wychodzi na to ze ludzie od plusa w moim mieście są niedoinformowani albo zakłamani xD, już się nie mogę doczekać jak ich odwiedzę w poniedziałek  )

Odpowiedź (Małgorzata Niewiadomska)    22/05/2009 20:45
Uprzejmie Pana informuję, że w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A., przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji odszkodowawczych (kary za zerwanie warunków umowy) w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przesłane zostało powiadomienie o zmianie.

Wypowiedzenie umowy przez Abonenta nabiera mocy prawnej pod warunkiem zachowania formy pisemnej. Pismo, zawierające krótkie oświadczenie o rezygnacji z powodu braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A., z danymi Abonenta, jego numerem telefonu oraz odręcznym podpisem osoby upoważnionej, zaadresowane do Działu Obsługi Klienta należy złożyć w najbliższym punkcie dealerskim, Sklepie Firmowym lub Salonie Plus (http://www.plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/).
Istnieje również możliwość przesłania wypowiedzenia umowy listem poleconym na adres:

POLKOMTEL S.A.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług"

Po złożeniu wypowiedzenia umowy w punkcie sprzedaży lub po wpłynięciu do Działu Obsługi Klienta listu poleconego zawierającego wypowiedzenie umowy, numer zostaje odłączony od sieci po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia liczonego od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego.

Wszystkie informacje na temat usługi przenaszalności numerów są zamieszczone na naszej stronie WWW, pod adresem:
http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_przenoszenia_numeru.pdf
Jednak przy zmianie operatora z powodu braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika, Klient sam musi spełnić wszelkie formalności dotyczące procesu rozwiązania umowy z przeniesieniem numeru.
 

*

tomwil

Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #226 dnia: Maj 23, 2009, 10:50:45 »
dzięki-właśnie pisze pismo-mam 3 numery i mam zamiar się pozbyć 2 (dostałem słuzbowe). Co prawda kończą sie pod koniec roku ale kilka groszy się zaoszczędzi  :ok: :grin:

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #227 dnia: Maj 24, 2009, 08:22:22 »
Byłem dzisiaj w plusie i mi powiedzieli że umowę można zerwać dopiero 1lipca i nie można zachować numeru ;| i teraz się zastanawiam czy to prawda czy sami nie wiedzieli do końca co i jak ??

Umowę musisz zerwać do 7 dni od daty płatności rachunku z którym przyszedł nowy regulamin. Ale można wcześniej, tzn. zanim się dostanie regulamin. Ja tak zrobiłem i działa. Dodatkowo można przenieść numer do innego operatora - ja tak zrobiłem.
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline MKajtek

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 omnia
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #228 dnia: Maj 24, 2009, 10:20:06 »
umowę zrywałeś w salonie plusa? bo ja nie wiem co i jak trzeba napisać do nich że rezygnuje z umowy i że chce zachować numer ;p

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #229 dnia: Maj 24, 2009, 11:49:00 »
Jak do salonu masz blisko to najlepiej w salonie. Wtedy nie musisz pisać. Pani wydrukuje Ci druk z powodem rezygnacji i da do podpisu. ;) Jeśli chodzi o przeniesienie numeru to zanim udasz się do plusa musisz mieć kwit od przyszłego opa z jakimś stwierdzeniem o braku przeciwskazań technicznych. A no i w wypadku wypowiedzeń umów czytałem że nie można zostawić formalności nowemu operatorowi (pełnomocnictwa) a trzeba samemu wszystko załatwiać.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #230 dnia: Maj 29, 2009, 14:25:48 »
no to poszedlem dzis do playa i dostalem zaswiadczenie o braku przeciwwskazań na przeniesienie numeru do play fresh :)

potem 20 metrow obok do salonu plusa  i szybciutko rozwiazalem umowe... pan nawet nie wspomnial nic o tym ze moze mi zaoferowac  jakies lepsze warunki, a stoliczek obok inny pan namawial pewną parę aby zostali i oferowal im az 25 minut wiecej w tym samym abo ktory mieli. eh masakra maja nas za nic :D teraz spokojnie czekam na informacje o procesie przeniesienia i 21 lipca nie bede juz w plusie, aha oplata za przeniesienie to 50 zl ale play fresh zobowiazuje sie do jej pokrycia w postaci doladowan przez pierwsze 3 miesiące po 20 zl :) mysle ze bedzie ok.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline ArchieX

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia SAHJ1
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #231 dnia: Maj 29, 2009, 16:35:46 »
Zamierzam w weekend zrobić dokładnie to samo...

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Omnia z PlusGSM
« Odpowiedź #232 dnia: Maj 29, 2009, 19:48:53 »
<CUT>... pan nawet nie wspomnial nic o tym ze moze mi zaoferowac  jakies lepsze warunki, a stoliczek obok inny pan namawial pewną parę aby zostali i oferowal im az 25 minut wiecej w tym samym abo ktory mieli. eh masakra maja nas za nic :D ...<CUT>

Spokojnie ;) Panowie w salonach w określonych sytuacjach (jak wypowiedzenie umowy) nie wiele mogą ;) Może tamci Państwo chcieli zmniejszyć abo po zakończeniu umowy lub coś innego.
Myślę że zadzwoni do Ciebie jeszcze 224262699 ;) ... Choć powiem szczerze, że nie wiem czy dzwonią również w przypadku przeniesienia numeru, bo ja robiłem bez przenosin wypowiedzenie. Daj znać/ pozdr.