PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: williamsf1 w Październik 09, 2008, 13:29:21

Tytuł: Problem z synchronizacją kontaktów
Wiadomość wysłana przez: williamsf1 w Październik 09, 2008, 13:29:21
Witam - przeglądam forum i nie mogę znaleźć rozwiązania na problem jaki u mnie występuje - jestem od dziś posiadaczem omni i nie moge sobie poradzic z AS
Kiedy chce zsynchronizowac kontakty - nie ma możliwości zaznaczenia okienka kontaktów a kiedy klikam na okienko to ukazuje sie napis który informuje o braku Outloka w Omni (a chyba jest) . Poradzcie jak sobie z tym poradzic po przepisywanie 250 kontaktów troche mnie martwi.
Z góry Bardzo dziękuje
Tytuł: Odp: Problem z synchronizacją kontaktów
Wiadomość wysłana przez: Xanth w Październik 09, 2008, 13:50:16
Masz w komputerze zainstalowany MS Office Outlook (wersja od 2002 wzwyz)? Bo tylko z nim mozesz synchronizowac. Jesli masz, to przeinstaluj ActiveSynca, widocznie zle zrobil ci powiazania z Outlookiem.

X.
Tytuł: Odp: Problem z synchronizacją kontaktów
Wiadomość wysłana przez: williamsf1 w Październik 09, 2008, 14:03:36
Dzięki - sciągam triala MS Ofiice
Tytuł: Odp: Problem z synchronizacją kontaktów
Wiadomość wysłana przez: YAGA w Październik 09, 2008, 15:25:57
Mam problem z synchronizacją kontaktów z Outlook (SYSTEM OPERACYJNY Vista).
Instalowałem już od nowa cały pakiet MS OOffice i nic nie pomogło cały czas pojawia się informacja o błędzie po stronie komputera.
Pliki z Omni podłączonej do komputera da się ogłądać czyli połączenie USB działa prawidłowo.
Na kompie z Vistą mam zainstalowane do synchronizacji Windows Mobile zaznaczę ,że kilka dni temu było wszystko OK nie wiem gdzie szukać błędu
Natomiast w XP i ActiveSync 4.5 nie ma żadnego problemu wszystko ładnie się synchronizuje.
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem.
Pozdr.