PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: McSpeed w Październik 01, 2008, 18:28:29
-
Jak w temacie. Kod obsługi 86000107. Co to oznacza i jak temu zaradzić.
-
Zajrzyj pod adres: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=371519
Twiggerdingo, face the same issue today at office. Fix it removing "Task", then "Contact" from the list of stuff to synchronize. Then, put them back and it works now like a charm.
Hope it helps.
lub
If you want to fix it properly, please follow these steps:
1: unplug usb cable if you are still connecting it with your WINDOWS MOBILE
2: Open MS Outlook (I m using 2007 as an example), go to File- > New -> Outlook Data File , and create a new PST file (what ever name/ location)
3: In outlook, Tools ->Account settings, then click Data Files tab, click the new PST file that you had just created, and set as default , then restart outlook
4: delete activesync partnership in both Windows Mobile and in your Desktop
5: Plug the WM to the USB port, and it should sync properly again.
6: restore the backup by using MS Outlook's Import and export function
...
-
a można po polsku :)?
-
a można po polsku :)?
prawie po polsku ;p
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fforum.xda-developers.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D371519&hl=pl&ie=UTF-8&sl=en&tl=pl
-
też tak to przetłumaczyłem ale nie kumałem tego :) "usunąć ActiveSync partnerstwa zarówno z systemem Windows Mobile oraz w Twoim pulpicie". Jak to rozumieć?
-
Witam .
Temat był chyba poruszany , a jak nie to bedzie dla potomności
Miałem ten sam problem . Wszystko działało poza syncgronizacją kontaktów z MS Outlook.
Co pomogło ?
1. Odłącz Omnię od komputera
2. W menu activesync znajdź "usuń urządzenie przenośne"
3. Podłącz OMNIE do komputera i zainstaluj ponownie urządzenie w activesync
Jak co to napisz czy pomogło
PZDR
-
zrobiłem tak jak napisałeś i teraz mam jakiś inny błąd "kod obsługi: 85010014. i co teraz?
-
zrobiłem tak jak napisałeś i teraz mam jakiś inny błąd "kod obsługi: 85010014. i co teraz?
zacznij tutaj:
http://support.microsoft.com/kb/912241/pl
-
Mnie pomogła pierwsza podpowiedź z wymienionych - usunąłem kontakty w opcjach synchronizacji (innych rzeczy nie synchronizowałem); w trakcie synchronizacji activesync usunął wszystkie kontakty z omni; następnie wróciłem do poprzednich ustawień synchronizacji i problem zniknął.