PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: Jonek w Czerwiec 12, 2009, 20:08:10
-
Witam wszystkich,
Właśnie zakupiłem Samsunga I900 Omnia.
Mam następujący problem, po włożeniu karty sim i "odpaleniu", wpisuję pin i nic, kolejne próby wbijania pinu (zaznaczam poprawnego) nic nie wnoszą. Próbowałem z kartami plusa i ery. Czy jest na tą przypadłość jakiś patent czy pozostaje tylko serwis?
Dzięki za pomoc
-
Z jakiego źródła kupiłeś, czy omnia ma simlocka?
-
źródło to allegrownia, miała być bez blokady. Jeszcze dzisiaj gość mnie zapewniał że nie ma simlocka. Sprzedają niemalże w hurcie więc myślałem że nie będzie lipy. :(
No cóż głupich nie sieją :worried:
-
może faktycznie ma simlocka, spróbuj go zdjąć metodą opisaną na forum (przyklejony wątek) i wtedy zobacz...
-
czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie czy jest simlock? Nie chciałbym za bardzo ingerować w urządzenie bo być może odeślę do wymiany
Napisane: Czerwiec 12, 2009, 22:01:41
może faktycznie ma simlocka, spróbuj go zdjąć metodą opisaną na forum (przyklejony wątek) i wtedy zobacz...
sprawdziłem i wszystkie opcje w statusie odhaczone na disabled
Napisane: Czerwiec 12, 2009, 22:21:12
Może to istotne : na głównym ekranie jest taka ikona zamknięta kłódka i pod nią napis sim
-
no tak jest normalnie gdy nie wprowadzisz pin'a. a nie masz ostrzezenia ze pozostaly 2 proby jak zle wpiszesz pin ? sprobuj podac jeden raz zly pin a potem dobry... byc moze musisz hard reset zrobic...
-
no właśnie to jest dziwne, bo ilość wbicia pinu jest nieograniczona, wbijam poprawny i świadomie błędny i nic nie krzyczy, ani o puk ani o ilości pozostałych prób, jedyne drze się gdy pin wbiję np.3 cyfrowy - pojawia się komunikat że pin powinien zawierać od 4 do 8 znaków
-
Może to istotne : na głównym ekranie jest taka ikona zamknięta kłódka i pod nią napis sim
przeczytalem pin
kurde w takim razie on ci nie wykrywa karty sim wogole... jak by byla klódeczka z napisem pin to znaczy ze nie zalogowal sie do sieci i czeka na podanie pin'a a jak jest sim znaczy to ze nie ma karty ...
sprawdz jaki masz rom
a najsamwpierw zrob hard reset i moze zaskoczy...
-
hard reset nie pomaga :(
-
no to mozliwe ze masz cos nie teges szeges ze slotem na karte sim... reklamuj to natychmiast...
-
kurde to już nic nie łapię: wiadomości sieciowe go card odczytuje do urządzenia, rozrywka wiadomości itp i to na każdej karcie zarówno plus i era :S
W play'u który z automatu sprzedaje startery bez włączonej blokady sim też krzyczy o pin. A nie jest tak, że jest jakiś program który blokuje i jest oddzielne zabezpieczenie po włożeniu karty sim ??
Wydaje mnie się że jakby nie wykrywał karty to by nie krzyczał o pin :S
-
ale jesli pod kłódeczką jest napisane sim to albo juz ktos wpisal kilka razy zle i zablokowal tel. albo poprostu cos nie tak z simem.. jak by pisalo pin to inna sprawa.. mi jak nie podam pinu tylko omine ten proces to wlasnie wyskakuje klodka z napisem pin.
pozatym mowisz ze hard reset nie pomaga.. jak by byl jakis program zabezpieczajacy to po hard resecie juz go nie powinno byc... zrob pelny hr z poziomu omni zaznaczajac aby kasowal pamiec telefonu jak i pamiec rozszerzoną.
-
tak jak pisałem wcześnie informacje z karty są dostępne na urządzeniu. Gdy chcę się połączyć z netem to wyskakuje że aplikacja sim blokuje połączenie. Czy jest to dodatkowa aplikacja czy standardowa ?
-
aplikacja sim to jest wlasnie ta nie zalogowana do sieci karta sim... moze mozesz zobaczyc kontakty z sima ale cos nie tak jest z samym modulem telefonu.. ktory nie jest zalogowany do sieci...
-
Jak czytam o Twoich problemach z PIN, nasuwa mi się jeszcze jedno skojarzenie i możliwa przyczyna: może ktoś zainstalował na OMNI program Smartprotect, który zabezpiecza przed kradzieżą. Nie próbowałem, jak działa oprogramowanie, ale wiem, że by go odinstalować nie wystarczy HR - trzeba to zrobić osobnym programem (i podejrzewam z podaniem hasła z instalacji :evil:).
Może to jest właśnie takie zabezpieczenie - poczytaj sobie o programie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464336 ...
-
Widzę że to kiszka z tym zakupem, w poniedziałek odsyłam. :kill:
Dziękuję wszystkim za pomoc :ok:
Dam znać jak sprawa się zakończy
-
no to zmien rom i zobacz co bedzie.. zmieniajac rom juz napewno usuniesz ten program o ile tam wogole jest.. powiedz jaki masz rom i ile pamieci masz wolnej...
-
gdybym to ja wiedział jak go sprawdzić :-?
-
wchodzisz w ustawienia klikasz zaklaadke system i szukasz ikonki podpisanej "wersja"
Napisane: Czerwiec 13, 2009, 15:29:13
analogicznie z sprawdzeniem pamieci zakladka system i szukasz ikonki podpisanej pamiec.. podaj jakie tam sa wartsci najlepiej takie jak sa zaraz po hard resecie... bez dogrywania czegokolwiek...
-
Pamięć główna:
Przechowywanie danych - Razem 97,28 Wolne 59,13
Program:
Razem 97,37
Wolne 60,02
Wersja
PDA: I900SAHH2/SAHH2
TELEFON: I900XXHH1
nie wiem czy o to chodziło?
Napisane: Czerwiec 13, 2009, 15:41:16
SAHH2 - czyli polski nie obrandowany
i co dalej
-
Troche starawy soft.
Ale jak robiłes hard reseta to problem stoi na 99,9% po stronie sprzętowej. Hard Reset jak sama nazwa wskazuje usuwa wszystko, jeżeli po tym następuje awaria to problem stoi po stronie sprzętu/romu.
Rom masz oficjalny, nie chce mi się wierzyć, by ktoś wgotowywał sobie jakies programy antykradzieżowe, szczególnie w taki stary soft.
Po hard resecie nie wykrywa ci SIMa, jak wsadzisz inna karte tez nie. Odsyłaj gosciowi telefon. Nie probój aktualizować softu, to nic nie da. Przy tak starym sofcie masz duże prawdopodobieństwo, że padnie. W serwisie ci powiedzą zwalona płyta główna + nie czyta karty sim = wina usera.
-
i tu sie zgadzam z puchatym, bo o ile jeszcze by to bylo na nowszym romie to moglbys sie bawic sam w naprawe.. niestety miales pecha.. odeslij i zażycz sobie wymiany na sprawny !!
-
Dzięki Koledzy :ok: , sprzęt już spakowany i gotowy do odesłania :S
-
tylko poinformuj sprzedawce ;-)
-
:D
już w dniu zakupu dzwoniłem, nawet podali nr klienta w dhl by koszt dostawy był ich kosztem