Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?

  • 11 Odpowiedzi
  • 2639 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witajcie
Niestety prawa słuchawka nie wydaje dźwięków. Przed kilkoma dniami kupiłem używany telefon - samsung omia I900. Jest to mój pierwszy telefon z WM, więc obstawiam na przypadkową zmianę jakiejś opcji w telefonie. Jedyną opcją dotyczącą dźwięku którą ruszałem było Ustawienia -> Osobiste -> wprowadzanie danych -> opcje -> format nagrywania głosu z domyślnej (nie pamiętam jakiej) na 44 100 Hz; 16 bitów; mono, jednak zmiana na stereo nic nie daje (w końcu to format nagrywania głosu a nie odtwarzania). Czy gdzieś w opcjach WM mogłem coś namieszać? Niestety nie mam innego kabelka (złącze samsunga - minijack) do podmiany, więc na 100% nie mogę tego wykluczyć, jednak  nie obwiniał bym samych słuchawek, bo jeszcze wczoraj wszystko działało idealnie.
Jakieś sugestie?

*

Offline tomsiw

  • ***
  • 271
  • Płeć: Mężczyzna
    • Data Optics - Technologie Światłowodowe
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC
Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 23, 2009, 12:50:51 »
A czy zauwazyłes to tylko podczas słuchanie muzyki, czy odnosi sie to do wszystkich dźwięków systemowych oraz prowadzonych rozmów telefonicznych?
Jeżeli to tylko związane z muzyką, pogrzeb w ustawieniach odtwarzacza. Jeśli probelm wystepuje rownież podczas klikania itp oraz prowadzenia rozmowy tel, to w pierwszej kolejności musisz wykluczyć awarię zestawu sluchawkowego... dopiero później szukać problemu w Omni (np uszkodzone gniazdo).
Dobrym testem mogłoby być przetestowanie tego na bezprzewodowym zestawie sluchawek stereo BT.
Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC (KitKat 4.4.2)

Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 23, 2009, 12:57:36 »
A czy zauwazyłes to tylko podczas słuchanie muzyki, czy odnosi sie to do wszystkich dźwięków systemowych oraz prowadzonych rozmów telefonicznych?
Jeżeli to tylko związane z muzyką, pogrzeb w ustawieniach odtwarzacza. Jeśli probelm wystepuje rownież podczas klikania itp oraz prowadzenia rozmowy tel, to w pierwszej kolejności musisz wykluczyć awarię zestawu sluchawkowego... dopiero później szukać problemu w Omni (np uszkodzone gniazdo).
Dobrym testem mogłoby być przetestowanie tego na bezprzewodowym zestawie sluchawek stereo BT.

Niestety przy rozmowie czy dźwiękach systemowych jest tak samo. Gniazdo powinno byś sprawne, bo inne akcesoria (kabel PC, ładowarka) działają sprawnie, a słuchawki siedzą w telefonie stabilnie. Niestety jak pisałem wyżej - nie mam możliwości sprawdzenia na innych słuchawkach - wszystkie moje poprzednie telefony to SE.

Pierwszy WM, pierwszy samsung i jakie niespodzianki od razu po zakupie  :-| Z SE nigdy takich problemów nie miewałem.

P.S.
Jedynie nasuwa mi się na myśl Hard reset, ale wolał bym zachować wyniki mojej jednodniowej customizacji telefonu :wink:

*

Offline tomsiw

  • ***
  • 271
  • Płeć: Mężczyzna
    • Data Optics - Technologie Światłowodowe
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC
Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 23, 2009, 13:01:51 »
HR to oststeczność.
Omnia ma ganizado wielofunkcyjne... inne akcesoria mogą działac bez problemów (po prostu jedna blaszka nie styka i juz jest problem z dxwiękiem).
A czy do tego "przedłużacza" podpinałeś inne słuchawki? Może po prostu same słuchawki sa do wymiany?
Generalnie jesli masz uszkodzony przedłużacz, słuchawki lub gniazdo to HR nic Ci nie da.
 
Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC (KitKat 4.4.2)

Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 23, 2009, 13:05:33 »
Oczywiście - zmiana słuchawek to podstawa - jeszcze wczoraj standardowe słuchawki powędrowały z powrotem do pudełka, a do uszu wleciały stare, dobre HPM-70 do których się przyzwyczaiłem. Oczywiście sprawdzałem też na innych modelach, ale wszędzie jest to samo.

P.S.
HR jest aż tak straszny? Czytałem, że to zwykłe przywracanie ustawień fabrycznych - wywali mi wszystkie programy czy ustawienia zmienione przez użytkownika, a pozostawi to, co dała fabryka. A może się mylę?

*

Offline tomsiw

  • ***
  • 271
  • Płeć: Mężczyzna
    • Data Optics - Technologie Światłowodowe
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC
Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 23, 2009, 13:09:55 »
Nie mylisz się!
Ale jesli masz fajnie skonfigurowany tel, masz wiele softu z którego korzystasz, to odtworzenie tego wszytkiego bedzie bardzo czasochłonne.
Tak jak pisałem, HR to ostateczność, ktora wcale nie musi Ci dać odpowiedzi na problem.
Jesli nie masz nic do stracenie, to HR potrwa 2 minuty, powrócisz do fabrycznych ustawień i dowiesz się czy problem jest sprzetowy czy programowy :)
Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC (KitKat 4.4.2)

Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 23, 2009, 13:11:43 »
Jak pisałem wyżej - telefon mam od piątku, więc nic ciekawego tam jeszcze nie ma :)
Zobaczymy jaki będzie tego efekt!

*

Offline tomsiw

  • ***
  • 271
  • Płeć: Mężczyzna
    • Data Optics - Technologie Światłowodowe
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC
Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 23, 2009, 13:12:29 »
Napisz jak będziesz juz po :)
Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC (KitKat 4.4.2)

Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 23, 2009, 13:25:36 »
Nic to nie dało...

Jest jakiś cień szansy, że jakieś ustawienia pozostały nienaruszone? Czy to już przesądziło, że uszkodzony jest HW? Mam nadzieję, że yo wina kabelka...

*

Offline tomsiw

  • ***
  • 271
  • Płeć: Mężczyzna
    • Data Optics - Technologie Światłowodowe
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC
Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 23, 2009, 13:28:38 »
Kabel lub gniazdo (oczywiscie jeszcze może być jakiś potężny problem sprzętowy np. płyta główna etc)
Dlatego poprzednio pisałem, że HR to ostateczność. Teraz szukaj kogoś z Omnią i kabelkiem.
Przetestuj u niego swój kabel a u siebie jego kabel... powinienes dostać odpowiedź.
Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC (KitKat 4.4.2)

*

Offline axis

  • **
  • 200
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 24, 2009, 07:39:56 »
witam
najlepiej idź do komisu i popros sprzedawce może uda ci sie tam sprawdzić
działanie słuchawek, kabelka a przed HR mogłeś zrobić backup i nic byś nie 
stracił z programów zainstalowanych
pozdrawiam

Odp: Prawa słuchawka przestała działać po 1 dniu od zakupu, czyżby problem z WM?
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 24, 2009, 11:02:24 »
Znalazłem przyczynę - potencjometr na kablu nie styka i to jego wina.
Pozdrawiam