PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: domann w Listopad 30, 2010, 18:13:12

Tytuł: Omnia Movistar a Instalacja romu Ryrzego wm6.5 - zawieszka
Wiadomość wysłana przez: domann w Listopad 30, 2010, 18:13:12
Witam,
mam malutki problem z moim Samsungiem Omnia. Telefonik dostałem od ciotki z UK. Jest na nim napisane Movistar 16gb.

Chciałem zmienić soft. I tu się pojawia problem. Mianowicie:

Sciągnąłem romik z tej stronki:
http://www.omniamobile.pl/aplikacje/rom-by-ryrzy-wm65-bulid21889-pl/c_2/ (http://www.omniamobile.pl/aplikacje/rom-by-ryrzy-wm65-bulid21889-pl/c_2/)

Odpalam plik .exe wg. zaleceń podklejonego tematu dotyczącego instalacji romu.

1.wyłączyć telefon
2. Odpalić plik .exe
3. Podłączyć telefon kablem i włączyć tel.
4. Po pojawieniu sie przycisku "start" kliknąć i czekać. ok. 10min

Tak więc:
-Wisi od 30 min na "Downloading image 0%"
-nie mam możliwości kalibracji ekranu (co za tym idzie sprawdzenia aktualnego romu jaki jest), ponieważ jeśli skalibruje te krzyżyki 5 razy, ekranik wraca znów do kalibracji. i tak w kółko.

ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu?

Z góry dziękuję za pomoc,
domannpl
Tytuł: Odp: Omnia Movistar a Instalacja romu Ryrzego wm6.5 - zawieszka
Wiadomość wysłana przez: folekkutno w Grudzień 02, 2010, 00:13:56
a sterowniki masz wgrane i na pewno zastosowałeś się do wszystkich kroków?

aa, zapętlona kalibracja to najczęściej uszkodzony dotyk
Tytuł: Odp: Omnia Movistar a Instalacja romu Ryrzego wm6.5 - zawieszka
Wiadomość wysłana przez: ochkarol w Grudzień 02, 2010, 01:20:41
...
-Wisi od 30 min na "Downloading image 0%"
To dziać się może podczas wgrywania romu
-nie mam możliwości kalibracji ekranu ... ponieważ jeśli skalibruje te krzyżyki 5 razy, ekranik wraca znów do kalibracji. i tak w kółko.
A to po wgraniu romu lub hard resecie.
To już nie wiem, czy wgrałeś ten rom czy nie...