Mam to samo...
Zapytałem o co chodzi... i ciągle nitki

Oto odpowiedź z MOBILETowej pomocy:
Dzień dobry
Aplikacja moBILET nie jest przystosowana do obsługi za pomocą ekranu dotykowego. Możliwe, że będzie to możliwe za pomocą specjalnych rozwiązań platformy JAVA na urządzenia tego typu, jednak nie zostały one jeszcze przetestowane pod kątem działania naszej aplikacji.
Komunikat "Błąd komunikacji" oznacza, że ma Pan niepoprawnie skonfigurowane ustawienia profilu połączenia internetowego. Mobilet domyślnie korzysta z profilu Internet GPRS, za to sama aplikacja ściąga się za pomocą WAPu.
Co do samego działania aplikacji na telefonie, to proponuję sprawdzić ustawienia JAVA (Menu -> Programy -> Java -> Menu -> Ustawienia JAVA). Tam ma Pan dodatkowe ustawienia platformy JAVA, które definiują domyślną sieć z jakiej ona korzysta. Proszę ustawić to samo co w przypadku GPRSu, czyli Internet GPRS.
I ciągle nie mogę kupić bilecika na nocny tramwaj...