Błąd synchronizacji :(

  • 3 Odpowiedzi
  • 988 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Błąd synchronizacji :(
« dnia: Wrzesień 19, 2008, 18:04:08 »
Witam
połączyłem Omnie z komputerem przez kabel i przez BT też działa, pod Vistą więc WMDC i  mogę przeglądać zawartość pamięci telefonu instalować programy i wszystkie operacje poza SYNCHRONIZACJĄ  z MS Outlook do którego przeniosłem kontakty z mojego poprzedniego telefonu... wyskakuję błąd synchronizacji i to wszystko, brak nr błędu czy jakichkolwiek wskazówek. Próbowałem zarówno przez BT jaki i przez kabel na Win XP i VIsta na Office 2003 oraz 2007 i nic...
nie mam już pomysłów... czy ktoś ma koncepcję co może być przydzyną ???

dodam że mam Omnię z angielskim softem GH4

jg

*

Offline artonio

  • 30
    • pblivescores.com
  • Sprzęt: Samsung OMNIA
Odp: Błąd synchronizacji :(
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 19, 2008, 18:06:36 »
Może masz włączony telefon w trybie pamięci masowej:
Start>Ustawienia>Połączenia>Tryb połączenia USB>wybierz ActiveSync
Samsung OMNIA z PlusGSM
PDA: i900SAHH6/CXHH6
TEL: i900XXHH4

Odp: Błąd synchronizacji :(
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 19, 2008, 19:33:23 »
wtedy nie łączy sie WMD Center tylko jako Dysk wymienny z kolejną literą ... nie to nie to ale dzięki

*

Offline cRet

  • *
  • 81
  • Omnia 8GB HTC HD2
Odp: Błąd synchronizacji :(
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 19, 2008, 19:46:27 »
Witam .
Temat był chyba poruszany , a jak nie to bedzie dla potomności
Miałem ten sam problem . Wszystko działało poza syncgronizacją kontaktów z MS Outlook.
Co pomogło ?
1. Odłącz Omnię od komputera
2. W menu WMDC znajź "usuń urządzenie przenośne" ( lub cos w podobie.Ja mam XP i tak to się nazywa w activesync"
3. Podłącz OMNIE do komputera i zainstaluj ponownie urządzenie w WMDC

Jak co to napisz czy pomogło
PZDR