Witam.
Swego czasu (jakiś miesiąc temu prowadziłem dość "ożywioną" korespondencje elektroniczną z Samsungiem Polska na temat
upgradu softu. Pan Królak mi "odpisywał". Mam wrażenie, że to jednak robił jakiś automat. Dlaczego : oto próbka takiej korespondencji:
Ja-"Witam.
Na stronie
www.samsungmobile.com jest jakieś oprogramowanie (językowe ?) do Omni.
Nic nie ma na jego temat napisane. Jest instrukcja (z niewyraźną
grafiką), nie w języku polskim. Gdzie można wykonać upgrade softu ?
poprawcie swoje podejście do klienta.
pozdrawiam"
Samsung- "Szanowny Kliencie
------------
Aktualizację softu może przeprowadzić lokalny serwis autoryzowany.
W przypadku aktualizacji "na życzenie" klienta,
proces ten będzie odpłatny.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Z poważaniem"
I w podobnym tonie kilka innych odpowiedzi.
Po którymś z e-maili ze strony Samsunga Mobile Polska zniknął ów soft ... i po kłopocie.
Może jednak coś się zmieni.