oo kolego to ja miałem płyte całą wymienianą - wiec co spaliłem czy uwaliłem - i stało się to przy wgrywaniu softu
a komunikaty wyskakiwały że wsio OK
W opisie gwarancji mam napisane - wymiana płyty głównej 
a dokładnie
Serwis:   dostarczono z:
TELE RR OFFICE,61-541 Poznań
ul.Przemysłowa 45/47
tel.: +48 (61) 835-21-82, fax: +48 (61) 835-21-82
email: poznan@teleoffice.pl
naprawa wykonywana przez:
RR SERWIS Sp. z o.o., 26-600 Radom
ul. Młodzianowska 98  
Limit:    
Producent, Model:   SAMSUNG SGH-I900 
IMEI IN:           xxxxxxxxxxxxxxxxx
IMEI OUT:   xxxxxxxxxxxxxxxxx
Dostarczono:   dnia 2008.10.24
przez UPS
przez UPS
 
Opis uszkodzenia:   NIE WLACZA SIĘ.RESETUJE SIE.BATERIA TRZYMA 1 DZIEN! NOSI ŚLADY UŻYTKOWANIA. 
Opis naprawy:   WYMIANA PŁYTY GŁÓWNEJ. APARAT SPRAWNY, WSZYSTKIE FUNKCJE TELEFONU DZIAŁAJĄ PRAWIDŁOWO. TEST DOSTĘPNY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ NA ŻYCZENIE KLIENTA.TEST OK. xxxxxxxx
Data wyjścia:   2008.10.31