oo kolego to ja miałem płyte całą wymienianą - wiec co spaliłem czy uwaliłem - i stało się to przy wgrywaniu softu
a komunikaty wyskakiwały że wsio OK
W opisie gwarancji mam napisane - wymiana płyty głównej
a dokładnie
Serwis: dostarczono z:
TELE RR OFFICE,61-541 Poznań
ul.Przemysłowa 45/47
tel.: +48 (61) 835-21-82, fax: +48 (61) 835-21-82
email: poznan@teleoffice.pl
naprawa wykonywana przez:
RR SERWIS Sp. z o.o., 26-600 Radom
ul. Młodzianowska 98
Limit:
Producent, Model: SAMSUNG SGH-I900
IMEI IN: xxxxxxxxxxxxxxxxx
IMEI OUT: xxxxxxxxxxxxxxxxx
Dostarczono: dnia 2008.10.24
przez UPS
przez UPS
Opis uszkodzenia: NIE WLACZA SIĘ.RESETUJE SIE.BATERIA TRZYMA 1 DZIEN! NOSI ŚLADY UŻYTKOWANIA.
Opis naprawy: WYMIANA PŁYTY GŁÓWNEJ. APARAT SPRAWNY, WSZYSTKIE FUNKCJE TELEFONU DZIAŁAJĄ PRAWIDŁOWO. TEST DOSTĘPNY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ NA ŻYCZENIE KLIENTA.TEST OK. xxxxxxxx
Data wyjścia: 2008.10.31