Witam.
Trzykrotnie zadałem pytanie formularzem z
http://pl.samsungmobile.com na temat nowego softu do Omni: jaki, kiedy, jak wykonać uprade, co to za soft jest (już nie ma, został tylko activesync) na ich stronie i zawsze otrzymywałem odpowiedź: "Aktualizację softu może przeprowadzić lokalny serwis autoryzowany. W przypadku aktualizacji 'na życzenie' klienta, proces ten będzie odpłatny.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania." ŻENADA
Automat chyba tam odpowiada, chociaż w podpisie jest "Konsultant : Michał , Królak
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Tel.: 0 801 1SAMSUNG
,, 0 801 172 678 (pon.-pt. 9-18, sob. 9-15)
Fax: 0 22 87 44250
Witryna:
www.samsung.pl"
Nie można raczej od nich oczekiwać czegoś konkretnego. Kupiliśmy ich urządzenie i Oni sukces jakiś osiągnęli. A może tylko tak jest w Polsce ?