ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga

  • 20 Odpowiedzi
  • 3268 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« dnia: Luty 12, 2009, 17:03:36 »
Padla mi ladowarka sieciowa, daje rade dzieki USB i ladowarce samochodowej. Z uszkodzona udalem sie do Makro /tam kupilem Omnie/ gdzie stwierdzono, ze owszem moga przyjac do naprawy lub wymiany ale tylko caly komplet, ze Omnia wroci z nowym ROM-em i czysciutka i ze zastepczego PDA na czas naprawy nie oferuja, a czas naprawy to okolo 3 tygodnie/14dni roboczych/, na nic zdalo sie opowiadanie, ze sama Omnia dziala ok, ze mam sprawna ladowarke samochodowa..itd, wiec z swiezo podbita gwarancja udalem sie do serwisu Samsunga i tam dokladnie to samo...owszem moga przyjac ale calosc w oryginalnym opakowaniu i na 100% dostane telefon w stanie jak z fabryki. Jakis tam telefon zastepczy moge dostac za jakies kilka dni jak dzisiaj sie zapisze... Na stwierdzenie, ze nie chce zmieniac ROM-u, ze Omnia jest sprawna, ze chce naprawe tylko ladowarki odmowiono mi. Jutro zadzwonie na infolinie Samsunga. Natomiast jezeli sie nie uda to pozostaje Allegro i nowa ladowarka.

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 12, 2009, 17:39:15 »
Co za tępaki ;/po co komus robić kłopot i czyścić wszystko co ma w telefonie...może ma jakieś ważne rzeczy i pokonfigurowane wszystko.Nie ma co...kup najlepiej na allegro i nie zawracaj sobie głowy,na dodatek z powodu ładowarki zabierają telefon na tyle czasu..PARANOJA....jak co jakis czas słysze o serwisie samsunga i tego co robi i jak traktuje klijentów to aż mna rzuca  :mad:  :mad:  :|

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2009, 18:57:33 »
Co za tępaki ;/po co komus robić kłopot i czyścić wszystko co ma w telefonie...może ma jakieś ważne rzeczy i pokonfigurowane wszystko.Nie ma co...kup najlepiej na allegro i nie zawracaj sobie głowy,na dodatek z powodu ładowarki zabierają telefon na tyle czasu..PARANOJA....jak co jakis czas słysze o serwisie samsunga i tego co robi i jak traktuje klijentów to aż mna rzuca  :mad:  :mad:  :|
Sprobuje jutro przez telefon zrobic mala roz****** na infolinii, ale pewnie efektu to nie przyniesie. Natomiast nie moge pojac dlaczego niejako z automatu maja mi skasowac PDA wrzucajac jakis syfiaty ROM jak mi wszystko chodzi ok, a tylko pie**** ladowarka padla. Gdzie tu logika? ja tego nie pojmuje. Co gorsza takie praktyki tez podobno stosuja inni producenci - z relacji pani w serwisie, ktory takze prowadzi SonyEryka ta firma rowniez tak robi...i jak tu ma nie byc kryzysu???

*

Offline alexjaslo

  • ***
  • 355
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S i poczciwa Łomnia
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 12, 2009, 19:17:55 »
Zrozumcie to ze serwis tez musi zarobic.  :P
Wymiana samej ladowarki nie przyniesie im zysku, ale wgranie nowego romu i przeprowadzenie testu, to juz jest jakis pieniadz.
A druga sprawa to daczego ladowarka padla ? Dlatego trzeba fona przetestowac i zmierzyc pobor pradu w czasie ladowania.Byc moze problem lezy po stronie samego aparatu a nie ladowarki,dlatego trzeba wyslac caly zestaw.
Pozdro

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2009, 02:33:45 »
Zrozumcie to ze serwis tez musi zarobic.  :P
Wymiana samej ladowarki nie przyniesie im zysku, ale wgranie nowego romu i przeprowadzenie testu, to juz jest jakis pieniadz.
A druga sprawa to daczego ladowarka padla ? Dlatego trzeba fona przetestowac i zmierzyc pobor pradu w czasie ladowania.Byc moze problem lezy po stronie samego aparatu a nie ladowarki,dlatego trzeba wyslac caly zestaw.

Serwis nie musi zarobić b jest autoryzowanym punktem samsunga i to samsung im płaci a poza tym w okresie gwarancyjnym sie nie płaci za naprawy.Ja wolałbym wydać na nowa ładowarke niż czekać na fona tyle czasu,do tego by mi wyczyścili. never :mad:

*

Offline alexjaslo

  • ***
  • 355
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S i poczciwa Łomnia
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 13, 2009, 06:21:51 »
Serwis nie musi zarobić b jest autoryzowanym punktem samsunga i to samsung im płaci a poza tym w okresie gwarancyjnym sie nie płaci za naprawy.Ja wolałbym wydać na nowa ładowarke niż czekać na fona tyle czasu,do tego by mi wyczyścili. never :mad:

Kol. @ Patrynio84 nie siej zametu.
A czy gdzies widziales zebym napisal ze to wlasciciel ma za ta naprawe placic ??? Przeciez to oczywiste ze Samsung pokrywa te koszty jesli fon jest na gwarancji.
Wiec kupisz sobie druga ladowarke,jesli to plyta gl. w Omni jest przyczyna jej uwalenia to ta twoja nowka ladowarka tez nie pochodzi zbyt dlugo.I bedziesz mial 2 uwalone ladowarki a w koncu i tak wyslesz fona do serwisu.
A w czym masz problem z "wyczyszczeniem" telefonu ? Bez przesady ! Robisz pelna kopie systemu trwa to 3-5 min a po powrocie z serwisu przywracasz ja spowrotem.I koniec.
No ale to Twoj cyrk i Twoje malpy.
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2009, 06:45:59 wysłana przez alexjaslo »
Pozdro

Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 13, 2009, 10:03:28 »
Nie rozumiem czemu się tak dziwicie, przecież to normalna procedura, jeżeli coś ulegnie uszkodzeniu np ładowarka to cały komplet musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i oddany do serwisu. Ja miałem podobną sytuację z Routerem D-Link uszkodzona była antenka, ale musiałem oddać cały komplet razem z papierami i dostałem nowy. Takie są warunki gwarancji i już.

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 13, 2009, 10:31:28 »
Cytuj
Nie rozumiem czemu się tak dziwicie, przecież to normalna procedura, jeżeli coś ulegnie uszkodzeniu np ładowarka to cały komplet musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i oddany do serwisu. Ja miałem podobną sytuację z Routerem D-Link uszkodzona była antenka, ale musiałem oddać cały komplet razem z papierami i dostałem nowy. Takie są warunki gwarancji i już.

jaka tam procedura..., jak oddawałem omnie do serwisowania to jakoś ładowarki nie chcieli i kartonika też nie, bo mieli swój specjalny karton transportowy

*

Offline archibaldi

  • *
  • 68
    • Kalkulator kredytowy
  • Sprzęt: xperia
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 13, 2009, 12:13:27 »
Jak jeszcze mialem iphona3g (orange)  to niebawem musialem go oddac do serwisu ale bylem przygotowany na ich pytanie czy jest caly komplet bo wzialem ze soba wszystko (nawet sciereczke hehe) i pan odhaczyl w papierach kazdy element skladowy zestawu i tak przyjeli - zastepczaka nie dali..

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 13, 2009, 12:23:38 »
zależy gdzie się kupiło i oddało palmtopa, w salonie plusa to sobie jaja z ludzi robią

*

Offline ArturN

  • **
  • 146
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 13, 2009, 13:30:45 »
To że chcą zabrać komórę do sprawdzenia to myślę że dlatego że za padniętą ładowarkę może także odpowiadać np. telefon. Dlatego serwis ma możliwość sprawdzić co było przyczyną. To jest standardowa procedura.

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 13, 2009, 13:35:34 »
Cytuj
Kol. @ Patrynio84 nie siej zametu.
A czy gdzies widziales zebym napisal ze to wlasciciel ma za ta naprawe placic ??? Przeciez to oczywiste ze Samsung pokrywa te koszty jesli fon jest na gwarancji.
Wiec kupisz sobie druga ladowarke,jesli to plyta gl. w Omni jest przyczyna jej uwalenia to ta twoja nowka ladowarka tez nie pochodzi zbyt dlugo.I bedziesz mial 2 uwalone ladowarki a w koncu i tak wyslesz fona do serwisu.
A w czym masz problem z "wyczyszczeniem" telefonu ? Bez przesady ! Robisz pelna kopie systemu trwa to 3-5 min a po powrocie z serwisu przywracasz ja spowrotem.I koniec.
No ale to Twoj cyrk i Twoje malpy.


ja zametu nie sieje..ja tu DYSKUTUJE...a u Ciebie widze agresa juz rośnie...spokojnie...nerwy szkodzą urodzie :]

*

Offline alexjaslo

  • ***
  • 355
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S i poczciwa Łomnia
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 13, 2009, 14:28:31 »
...do tego by mi wyczyścili. never :mad:

Raczej u Ciebie widac agresje,a watek nie dotyczy mojej urody tylko serwisu Samsunga.
Padla ladowarka telefon musi byc tez wyslany do testu,to samo uslyszysz w kazdym serwisie i koniec dyskusji.
Pozdro

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 14, 2009, 00:51:07 »
Moja agresja odnosnie serwisu a Ty przejawiasz agresje do mojej wypowiedzi..a teraz na dodatek mówisz do mnie ''koniec dyskusji''...jak bym jakimś dzieciakiem był..poluznij troche chłopie,a od kończenia dyskusji jest moderator nie ty.

Serwis samsunga do d*py jest i każdy o tym wie,,inne serwisy trzymają poziom ( i kultura osób tam pracujacych i świadczenie usług) a w samsungu to jakis żart jest..b napewno nie poziom..sam miałem sie okazje przekonać...chodz tylko do nich zadzwoniłem...

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 14, 2009, 01:02:30 »
Serwis nie musi zarobić b jest autoryzowanym punktem samsunga i to samsung im płaci a poza tym w okresie gwarancyjnym sie nie płaci za naprawy.Ja wolałbym wydać na nowa ładowarke niż czekać na fona tyle czasu,do tego by mi wyczyścili. never :mad:

Kol. @ Patrynio84 nie siej zametu.
A czy gdzies widziales zebym napisal ze to wlasciciel ma za ta naprawe placic ??? Przeciez to oczywiste ze Samsung pokrywa te koszty jesli fon jest na gwarancji.
Wiec kupisz sobie druga ladowarke,jesli to plyta gl. w Omni jest przyczyna jej uwalenia to ta twoja nowka ladowarka tez nie pochodzi zbyt dlugo.I bedziesz mial 2 uwalone ladowarki a w koncu i tak wyslesz fona do serwisu.
A w czym masz problem z "wyczyszczeniem" telefonu ? Bez przesady ! Robisz pelna kopie systemu trwa to 3-5 min a po powrocie z serwisu przywracasz ja spowrotem.I koniec.
No ale to Twoj cyrk i Twoje malpy.
Ja zalozylem ten watek, wiec moge sobie w nim pisac... Mysle, ze to nie wina Omni, bo juz kilka miesiecy dziala, i jakby byla uwalona plyta to juz dawno ladowarke by szlag trafil, a pewnie bylyby inne objawy uwalonej plyty, i raczej PDA nie moze pociagnac wiecej niz ladowarka da, wiec uwalenie w ta strone raczej niemozliwe...jezeli ladowarka "pcha" za duzo to moze uwalic - spalic plyte. Jakos nie mam szczescia do poprawnosci dzialania programow do backup-u, jeszcze nigdy nie udalo mi sie w 100% przywrocic dokladnie to co mialem. No i dostane w "prezencie" SAHJ3, albo cos jeszcze nowszego, a ja mam J1 i mysle, ze to dobry wybor i nie mam ochoty na przymusowa zmiane na J3. Wiec mysle, ze nie powinni mi sie wtracac do telefonu, tylko naprawic /wymienic/ ladowarke  oczywiscie zrobiona w Chinach.
Napisane: Luty 14, 2009, 00:57:40
...do tego by mi wyczyścili. never :mad:

Raczej u Ciebie widac agresje,a watek nie dotyczy mojej urody tylko serwisu Samsunga.
Padla ladowarka telefon musi byc tez wyslany do testu,to samo uslyszysz w kazdym serwisie i koniec dyskusji.
Ale oni tez chca oryginalne sluchawki...mimo, ze mowilem, ze NIGDY z nich nie korzystalem, wiec one juz na 100% nie odpowiadaja za ta usterke!. To poprostu glupi wymysl serwisu i tyle, bez logicznego uzasadnienia.

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 14, 2009, 07:54:25 »
Tego typu naprawy ida na linie 'produkcyjna' napraw i kompletacje. Wchodzi komplet i wychodzi komplet lub oddaja inny NOWY komplet.
Tak po prostu jest przy naprawach miniaturowych, nowoczesnych urzadzen.

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 14, 2009, 22:31:56 »
Tego typu naprawy ida na linie 'produkcyjna' napraw i kompletacje. Wchodzi komplet i wychodzi komplet lub oddaja inny NOWY komplet.
Tak po prostu jest przy naprawach miniaturowych, nowoczesnych urzadzen.
No dobra, masz racje, tylko moja Omnia,  a glownie to co na niej jest i jej ustawienia sa wiecej warte niz ta za****** ladowarka i nie interesuje mnie OBOWIAZKOWA wymiana softu na prawdopodobnie gorszy. Uwazam, ze dobrze jezeli chca sprawdzic calosc to ok, ale wszelkie interwencje, a zwlaszcza istotne, takie jak np. aktualizacja softu powinne wymagac akceptacji klienta.

*

Offline alexjaslo

  • ***
  • 355
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S i poczciwa Łomnia
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 14, 2009, 22:38:35 »
Ufff... @ Patrynio84 naprawde nie wiem czy jest ktos w stanie Ci to wytlumaczyc.Takie sa procedury i zrozum to w koncu, jesli jakikolwiek serwis wymienilby ladowarke bez sprawdzenia samego telefonu bylby nieodpowiedzialny i TU wlasnie nie ma o czym dyskutowac..Mysle ze wytrzymalbys te kilka dni bez Omni. :)
Co do jakosci serwisu oceniasz go na podstawie rozmow telefonicznych ? Czy po konkretnej naprawie? Rowniez dzwonilem do nich i chcialem dowiedziec sie u zrodla, jak wyglada sprawa z TMC w Omni  :E W pewnym momencie poprostu rece mi opadly,gosc nie dosc ze nie wiedzial co to za funkcja i do czego sluzy i stwierdzil ze skoro nie dziala to nie musi dzialac, bo w AM nie ma takiej funkcji - jakby na AM swiat sie konczyl i nie bylo innych nawigacji ktore to obsluguja.  :O

@antonib nie mam pojecia o twoim aktualnym romie, ale moze tez w nim byc bug powodujacy jakies problemy z ladowarka i wymiana na nowszy powinna tylko poprawic dzialanie. I nie mowie tu o HJ3, bo wgralem go koledze i widzac jak on dziala nie jestem nim zachwycony.Mialem kilka romow i np. CXHL2 mimo ze z Plusa uwazam  za udany, a obecnie jade na ostatnim od Qbusa i jes The Best.
Co do sluchawek zauwaz, ze korzystaja one z tego samego gniazdka co ladowarka i tez musza byc sprawdzone.
 Zaleznosci jest bardzo wiele i dlatego sprzet MUSI byc wyslany w komplecie.
Przez kilka lat robilem i przywracalem kopie na roznych sprzetach, ale nigdy nie mialem problemu z powrotem do wczesniejszych konfiguracji.Polecam Ci SPBBackup - niestety platny, ale zrobiona kopie o ile pamietam mozesz przywracac nawet jesli okres probny programu wygasl.
Ale mozesz zaznaczyc ze nie zyczysz sobie wymiany romu, choc nie wiem czy to ma sens bo serwis zobi to co uzna za stosowne.
Pozdro

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 14, 2009, 22:49:06 »
Ufff... @ Patrynio84 naprawde nie wiem czy jest ktos w stanie Ci to wytlumaczyc.Takie sa procedury i zrozum to w koncu, jesli jakikolwiek serwis wymienilby ladowarke bez sprawdzenia samego telefonu bylby nieodpowiedzialny i TU wlasnie nie ma o czym dyskutowac..Mysle ze wytrzymalbys te kilka dni bez Omni. :)
Co do jakosci serwisu oceniasz go na podstawie rozmow telefonicznych ? Czy po konkretnej naprawie? Rowniez dzwonilem do nich i chcialem dowiedziec sie u zrodla, jak wyglada sprawa z TMC w Omni  :E W pewnym momencie poprostu rece mi opadly,gosc nie dosc ze nie wiedzial co to za funkcja i do czego sluzy i stwierdzil ze skoro nie dziala to nie musi dzialac, bo w AM nie ma takiej funkcji - jakby na AM swiat sie konczyl i nie bylo innych nawigacji ktore to obsluguja.  :O

@antonib nie mam pojecia o twoim aktualnym romie, ale moze tez w nim byc bug powodujacy jakies problemy z ladowarka i wymiana na nowszy powinna tylko poprawic dzialanie. I nie mowie tu o HJ3, bo wgralem go koledze i widzac jak on dziala nie jestem nim zachwycony.Mialem kilka romow i np. CXHL2 mimo ze z Plusa uwazam  za udany, a obecnie jade na ostatnim od Qbusa i jes The Best.
Co do sluchawek zauwaz, ze korzystaja one z tego samego gniazdka co ladowarka i tez musza byc sprawdzone.
 Zaleznosci jest bardzo wiele i dlatego sprzet MUSI byc wyslany w komplecie.
Przez kilka lat robilem i przywracalem kopie na roznych sprzetach, ale nigdy nie mialem problemu z powrotem do wczesniejszych konfiguracji.Polecam Ci SPBBackup - niestety platny, ale zrobiona kopie o ile pamietam mozesz przywracac nawet jesli okres probny programu wygasl.
Ale mozesz zaznaczyc ze nie zyczysz sobie wymiany romu, choc nie wiem czy to ma sens bo serwis zobi to co uzna za stosowne.
No to tak... Backup'aSpb ma swojego, jeszcze z N560, ale na Omni tak idealny, w 100% nie wychodzi, zawsze cos jest nie tak, a to dzwonek nie do tej osoby przypisany, a to zdjecie pomylone itd..., ROM mam J1 i chyba jest lepszy od J3, natomiast NIC, dokladnie NIC nie moge sobie zyczyc, oddaje calosc, opisuje usterke i oddaja mi calosc... a taka usluga mi nie odpowiada, wiec oleje serwis i nowa ladowarke kupie na Allegro.

*

Offline alexjaslo

  • ***
  • 355
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S i poczciwa Łomnia
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 14, 2009, 22:56:00 »
No jasne to twoj wybor.
A co do backapu z innego urzadzenia nigdy w zyciu go ni przywrocisz w identycznej postaci.Inny rom,rozmieszczenie programow itp
Ja mowie o Omni, robisz teraz pelny backup i np. po powrocie z serwisu czy HR przywracasz go w calosci i fon jest identycznie skonfigurowany.Naturalnie na tym samym romie.
Pozdro

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: ciekawe doswiadczenie z serwisem Samsunga
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 15, 2009, 13:16:45 »
No jasne to twoj wybor.
A co do backapu z innego urzadzenia nigdy w zyciu go ni przywrocisz w identycznej postaci.Inny rom,rozmieszczenie programow itp
Ja mowie o Omni, robisz teraz pelny backup i np. po powrocie z serwisu czy HR przywracasz go w calosci i fon jest identycznie skonfigurowany.Naturalnie na tym samym romie.
No wlasnie NA TYM SAMYM ROMI-e, a po powrocie z serwisu dostane J3, a teraz mam J1, wiec caly backup bede sobie mogl wsadzic do.... a wszystko z powodu padnietej ladowarki made in china i glupich serwisowych wymogow. Kontakty zakutalizuje w 5 min, natomiast reszte programow i wszystkie ustawienia to z 2-3 godziny pracy... I jak sie nad tym zastanowie to wychodzi, ze nie warto, bo ladowarka kosztuje na Allegro 30-40PLN, a wizyta w serwisie  dwa razy w dwie strony, to stracone dwie godziny plus 3 godziny na przywrocenie systemu do moich potrzeb, czyli trace 5 godzin. Na godzine zarabiam......... wiec 40 PLN to tylko ......minut mojej pracy, a nie 5 godzin.... WIEC MOZE TO JEST PRAWDZIWY POWOD GLUPICH WYMYSLOW SERWISU.