Problem z ActiveSync - prośba o pomoc

  • 2 Odpowiedzi
  • 644 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z ActiveSync - prośba o pomoc
« dnia: Listopad 19, 2008, 19:53:32 »
Witam serdecznie.
Chcę zaktualizować Automapę zakupinoną razem z telefonem w PLAY. Pobrałem plik z nowszą wersją AM, zainstalowałem na kompie ActiveSync 4.5, podłączyłem telefon przez kabel USB i lipa! Na PC wywala komunikat, że nie rozpoznaje urządzenia USB, ActiveSync się nie odpala. Nie wiem co jest grane, może muszę zainstalować jakieś dodtkowe sterowniki do Samsunga na moim PC. Proszę o pomoc w tej sprawie.

Odp: Problem z ActiveSync - prośba o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 19, 2008, 20:24:25 »
a jak wejdziesz w settings >  connection > USB connection mode i ustawisz jako mass storage . to wykrywa windows telefon jaki zwykly przenosny dysk?? ja tez mialem problem ze po nowym sofcie nie dzialalo mi active sync ale po zmianie ustawien widzial go jako dysk... mozesz tez sprobowac w settings >  connection > USB to PC i tam zaznacz wlaczenie dodatkowej funkcji jak masz wylaczone


edit: jeszcz zobacz programy > active sync >menu > connections i tam zaznacz zeby sie synchronizowal i zmien z usb default na samo usb... lub na odwrot moze zadziala
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2008, 20:28:55 wysłana przez Kazaam »

Odp: Problem z ActiveSync - prośba o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2008, 21:14:36 »
Nie wiem co jest grane, podłączyłem Samsunia do laptopa i tam zadziałało bez problemu, laptop zobaczył go i zidentyfikował, Automapa zaktualizowana. Może w PC mam coś nie teges z portami USB bo w komunikacie wyświela mi, że urządzenie ma awarie ale system windows mimo wszystko spróbuje połączyć, ale nic. Pamięci przenośne USB działają. Nie wiem co jest nie tak. Zastanawiam się czy nie pomogłaby instalacja sterowników do modemu samsunga "blackjack modem driver". Wszelka informacja będzie bardzo pomocna.
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2008, 21:21:10 wysłana przez tchorazy »