nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!

  • 12 Odpowiedzi
  • 48446 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« dnia: Wrzesień 02, 2009, 14:32:02 »
mam taki problem że jak ktoś do mnie dzwoni to nie mam dźwięku dzwonka chociaż mam ustawione na dzwonienie. Jak w chodze w ustawienia i wybieram dzwonek, daje podgląd niego to wyskakuje mi jakiś błąd że go nie ma czy coś. Prosze o pomoc pilne

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 02, 2009, 14:36:25 »
wybierz inny dzwonek
może najlepiej jakiś systemowy
i kliknij w ikonę głośnika na górnym pasku i zobacz czy nie masz wyciszonych dźwięków GSM

Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 02, 2009, 15:09:54 »
No włąśnie miałem dzwięk systemowy, yteraz nawet wgrałem zwykłe mp3 żeby sprawdzić, wszystkie dzwonki są włączone, jak chc zmienić dźwięk nie ważne czy na mp3 czy systemowy to wyskakuje komunikat: "Ten dźwięk dzonka jest uszkodzony lub nie dostępny. Wybierz inny dźwięk dzwonka" ehh:/ help

*

Offline hilix

  • **
  • 164
  • Płeć: Mężczyzna
    • portfolio
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 02, 2009, 17:26:53 »
Miałem podobną sytuację raz. Dzwonek nie chciał się odtwarzać jak ktoś dzwonił. Pomógł zwykły soft-reset.
Był MDA COMPACT II, MDA VARIO III, SAMSUNG i780 NAVI ed., iPhone 3Gs 32GB,HTC Desire, Samsung Galaxy S

*

Offline vesti

  • 28
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 13, 2009, 07:41:17 »
Witam,

Mam ten sam problem..
Komunikat

Błąd dzwięku dzwonka " Ten dźwięk dzwonka jest uszkodzony lub niedostępny. Wybierz inny dzwięk dzwona "

Dzwonka generalnie nie ma.. jest tylko wibra..
Ustawiałem opcje na sam dzwonek i wibra potem dzwonek..
Cisza ..

Wchodzę -> Start -> Ustawienia -> Telefon
Zakładka Telefon - i w przypadku wyboru któregokolwiek dzwonka i próbie potwierdzenia OK lub próbie odtworzenia dzwonka jest powyższy komunikat..

Tak jak kolega powyżej wybrałem każdy z osobna dzwonek i problem nadal istnieje..
Był szybki restart i reset.. niestety nic..
Czy ktoś jest w stanie pomóc..
Nie słyszę gdy maleństwo dzwoni.. :(
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2009, 08:16:50 wysłana przez vesti »

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 13, 2009, 08:33:13 »
albo zmienileś domyślny program ktory odtważa te formaty, albo cos innego namieszało
w jakim formacie są te dzwonki i w jakim folderze?

*

notosiup

Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 13, 2009, 08:50:30 »
instalowałeś jakiegoś playera mp3? Ja miałem podobnie kiedyś w elfie po zainstalowaniu iMusic. Wywaliłem program i problem przestał istnieć.

*

Offline vesti

  • 28
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 13, 2009, 09:06:02 »
Witam panowie,

Nic nie dodawałem, nic nie instalowałem..
Dodatkowo jest zainstalowany Spb Mobile Shell ale ponad 8 miesięcy temu i wszystko działa nadal ..
Jedyne co kojarze teraz to prawdopodobnie co wydawało mi się mało mozliwe to sytuacja w której łaczyłem sie przez Bluta z bezprzewodową słuchawka motorola.. nigdy nie miałem problemów..
Wczoraj łaczyłem sie w trakcie rozmowy..
Byc może to zbiezność ale od tej pory jest problem z dzwonkami..  jednak w takie okoliczności nie wierze..

Dzwonki MP3 wgrane sa w ddzielnym folderze w urzadzeniu w moich dokumentach w moich dzwiekach..

Wszystkie dzwieki std. tel. zapisane na urządzeniu -> Moje urzadzenie -> Windows ->
Nawet jezeli z tej pozycji wybiore dzwiek i klikam ustaw jako dzwonek nadal jest powyzszy problem.
Pliki w formacie WMP..

Panowie zaczałem wnikac w Samiego.. 780
W jakim folderze powinny znajdowac się dzwonki ?

« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2009, 19:22:10 wysłana przez vesti »

*

Offline j.m.

  • 46
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 14, 2009, 11:15:08 »
Dzwonki systemowe są w folderze Windows.

*

Offline vesti

  • 28
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 14, 2009, 13:43:06 »
Tak wiem,

Niestety w moim przypadku pomoże tylko twarde restartowanie...

Dziekuję.

Pare Minut pracy, kopiowanie ksiązki i poczty potem Twardy Reset i dzwonki znowu slicznie dzwonią.

Dziękuje wszystkim za pomoc.   
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2009, 17:15:23 wysłana przez vesti »

Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 15, 2011, 12:05:14 »
Witaj, mam ten sam problem jak Ty ponad rok temu, dzwonki nagle przestały mi dzwonić.
napisałeś że parę minut kopiowania książki i innych rzeczy.... jak to najlepiej zrobić ? bo jakoś nie umiem znależć sposobu żeby to wszystko skopiować na kompa ?
jakiś program jest do tego ?
i na czym dokładnie polega Twardy REset ? jak się go robi ?
z góry bardzo dziękuje za pomoc !

Połączone: Styczeń 15, 2011, 13:37:00
już wszystko gra, poza tym że cprog.exe przestał działać, co oznacza że po odzyskaniu kopii zapasowej straciłem wszystkie kontakty i kalendarz.... ale to już temat na inny wątek
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2011, 13:37:00 wysłana przez tomczyn »

*

Offline edmun

  • ****
  • 933
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia ślubne, Fotografia ślubna
  • Sprzęt: SGH-I780
Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 15, 2011, 14:07:30 »
kopię wykonasz darmowym PPC Pim Backup lub płatnym SPB Backup
SGH-I780 + Heineken78 Marvel Dream WM 6.5.3 96dpi
HTC ONE S
TTI TCB-880 + Sirio ML145
Alhambra TDI

Odp: nie ma dźwieku dzwonka przy połączeniu PILNE!
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 15, 2011, 15:55:06 »
Zaufałem programowi RescoBackup, który uszkodził mi plik cprog.exe ale już trudno, na szczęscie zsynchronizowałem wcześniej z kompem za pomocą Active Sync.

dzięki, pozdro !