Kilka bardzo ZIELONYCH pytań ;]

• 3 Odpowiedzi
  • 686 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kilka bardzo ZIELONYCH pytań ;]
« dnia: Sierpień 25, 2009, 15:40:58 »
Witam,

Niedawno stałem się posiadaczem telefonu i780 z sieci Play.

Mam kilka pytań, przedzierałem się przez wiele wątków na forum, i nie uzyskałem jednoznacznych, aktualnych odpowiedzi.

Z góry oświadczam ;] że jestem całkowicie zielony w temacie ładowania ROM-ów itd, stąd proszę o łaskę i miłosierdzie,
jeśli moje pytania są trywialne.

OK, po kolei:

1. Mam również starego (i bardzo dobrego) SPV M650. Rozdzielczość jego ekranu to 320x240 pix. Skoro więc SAMSUNG ma 320x320 pix, to DLACZEGO MIEŚCI SIĘ NA NIM MNIEJ informacji?

2. Czy pojawiło się jednoznaczne, ostateczne rozwiązanie tematu migającej diodki przy WYŁĄCZONYM ekranie? Dla mnie to idiotyzm taka diodka, która działa tylko przy ekranie włączonym - bo wtedy to już wszystko widzę na ekranie. Na SPV jest super, bo wystarczy rzut okiem na telefon i wiem czy przyszedł SMS, nieodebrana rozmowa itede... Przy wyłączonym ekranie.

3. Chciałbym spróbować systemu 6.1 - ale - w przeciwieństwie do większości ;] - zależy mi na języku polskim. Czy jest jakieś rozwiązanie? Proszę o linka z aktualnym, stabilnym rozwiązaniem  :ohreally:

4. Również chętnie spróbowałbym 6.5 - ale co do niego to nawet się nie łudzę, że może być PL? A może się mylę? Proszę o ew. linka...

5. Czy manila 2d - co pięknie wygląda na screenach ;] - to dodatek, czy integralna część systemu operacyjnego? Jeśli integralna to BAAARDZO proszę o info skąd można to pobrać, jeśli dodatek - również  :mrgreen:

6. No i temat "powrotu" do fabrycznego ROM-u, w przypadku awarii, gwarancji, etc. Posiadam ROM wersji: i780PMHE1 (Play). Czy mogę dostać linka do tego oryginalnego ROM-u, albo informację jak zbackupować własny?

Z góry dziękuję za odpowiedź (i) i pozdrawiam Was Serdecznie!

*

speede

Odp: Kilka bardzo ZIELONYCH pytań ;]