Karta gwarancyjna i780

  • 31 Odpowiedzi
  • 11376 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Karta gwarancyjna i780
« dnia: Luty 02, 2009, 20:25:18 »
Czy ktoś mógłby zeskanować/przepisać/zrobić zdjęcie postanowieniom polskiej części karty gwarancyjnej? Głównie chodzi mi o zobowiązanie i termin do naprawy (słowo w słowo) i kiedy wymieniają telefon na nowy.

Mój i780 zawiesił się po próbie połączenia z siecią eduroam (niech żyje korzystanie z dziwnych certyfikatów). Po resecie nie dał się już niestety uruchomić.
Telefon trafił do serwisu 21 stycznia. Dokumenty gwarancyjne i telefon wzięli mi za pokwitowaniem, więc nie mam teraz do nich dostępu. Niedługo minie 14 dni, a nie mam zamiaru bawić się w czekanie 2 miesiące na części z chińskiej fabryki, bo nie po to kupiłem telefon. Chcę wiedzieć jak to rozegrać by czekać jak najmniej, ale potrzebuję dokładnego tekstu gwarancji. Sprawdzałem dwa razy i głowę bym dał, ze zobowiązali się do naprawy w terminie 14 dni, a do wymiany w wypadku trzykrotnej naprawy lub braku możliwości naprawy, ale muszę to potwierdzić.

Z góry dziękuję za pomoc!

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 03, 2009, 11:00:31 »
Dzięki wielkie!
Ja miałem generalnie książeczkę gwarancyjna, ale postanowienia gwarancji są chyba dokładnie te same. Czyli mają maksymalnie 14 dni i nie mogą przedłużyć.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2009, 14:13:07 »
książeczka serwisowa/gwarancyjna
strona 1
http://www.mediafire.com/?jzizynq2mzm
strona 2
http://www.mediafire.com/?myknimyyywz

nzmc  :smile:
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2009, 14:20:53 wysłana przez eldresso »
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 04, 2009, 20:05:23 »
Dzięki wielkie.

Niestety jutro mija 14 dzień wg kodeksu cywilnego, a telefonu oczywiście nie ma.  Punkt serwisowy, w którym składałem telefon ARS Serwis, nie wie o telefonie nic, bo oddali do centrali Cyfrowego Centrum Serwisowego. Centrum to jest tak cyfrowe, że nieomal wirtualne. Nie można się do nich dodzwonić na rzekomą infolinię - albo gra muzyczka i nikt nie odbiera, albo jest zajęte (pewne ktoś inny słucha muzyczki). ARS Serwis też nie dowiedział się niczego konkretnego dzisiaj - nie wiadomo kiedy będą części.
Porządny serwis i producent powinien przyszykować mi w tym momencie nowy telefon do odbioru. W Polsce Samsung, ARS i CCS będą pewnie lecieli w kulki przez następny miesiąc, aż zbiorą większe zamówienie na części, poślą wszystko razem statkiem z Hong Kongu i oszczędzą pewnie kilka groszy na przesyłce mając kompletnie gdzieś klientów.

Póki co, to odradzam wszystkim Samsunga, się już zepsuje, to nie liczcie na naprawę w terminie przewidzianym w gwarancji, a obsługa klienta w serwisach jest marna.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2009, 20:09:57 »
postrasz ich trochę http://www.uokik.gov.pl/, a jak nie pomoże to zgłoś się do nich i niech działają  :evil:
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 05, 2009, 11:56:26 »
Dzięki za pomoc, ale wygląda na to, że nie będzie trzeba straszyć. :) Dzwoniłem na infolinię Samsunga - potwierdzili, że faktycznie termin naprawy minął i w tym wypadku przysługuje mi nowy telefon, konsultant ma się tym zająć. Pożyjemy-zobaczymy.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 05, 2009, 14:19:27 »
sami chcą Ci wymienić telefon? :shock:
myślałem, że nic mnie już nie zdziwi  :D
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 05, 2009, 22:14:51 »
sami chcą Ci wymienić telefon? :shock:
myślałem, że nic mnie już nie zdziwi  :D
A co Ciebie niby tak dziwi? Przecież nie wywiązali się z umowy, którą sami skonstruowali. Moim zdaniem normalne i oczywiste.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 05, 2009, 22:49:46 »
w innym dziale czytałem o walce gościa z play'em odnośnie toshiby g500 i internetu na kartę.
ostro z nim w kulki lecieli, więc zdziwiło mnie, że play tak sam z siebie zaoferował Ci nowy telefon
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

szymicz

Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 06, 2009, 00:45:37 »
nie play lecz samsung, chyba a to jest roznica  :E

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 06, 2009, 01:20:03 »
nie play lecz samsung, chyba a to jest roznica  :E
niby tak, ale serwis też ciała dawał (czyli toshiba)
w każdym bądź razie dobrze wiedzieć, że serwis samsunga nie olewa klientów
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 06, 2009, 10:07:13 »
w każdym bądź razie dobrze wiedzieć, że serwis samsunga nie olewa klientów
Wiesz co? IMHO olewa, jak każdy inny serwis.
Wiem, bo już oddawałem do serwisu słuchawkę BT Samsunga, która działa przez połowę deklarowanego czasu, a serwis twierdzi, że parametry pracy są oki. I co ja niby mam zrobić? Szkoda mi czasu i brakuje  pomysłu na udowodnienie wady towaru :/ Mogę jedynie w przyszłości omijać sprzęt Samsunga.
Jednak w przypadku naruszenia zapisu w karcie gwarancyjnej są w d... Bez szans :)

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 06, 2009, 10:42:32 »
skoro trzyma połowę sugerowanego to chyba idzie to jakoś udowodnić. w ostateczności można iść do rzecznika praw konsumenta.
przypomniało mi się serwisowanie mojej motki e36 (lub e38?).
odbieram po tygodniu z serwisu, wszystko działa. po powrocie do domu znowu kaszana. po 3 naprawach rzekomo wymienili mi całe bebechy i zostawili tylko obudowę. pół godziny po odebraniu z serwisu znowu to samo.
telefon do tej pory jest niesprawny
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 12, 2009, 23:02:33 »
Nie mów hop dopóki nie przeskoczysz.

Niestety bez problemów się nie obędzie. Telefon został naprawiony, ale 2 dni po terminie. W tym momencie mnie nie interesuje odbiór tamtego egzemplarza, tym bardziej, że wg Samsunga miałem otrzymać nowy. Samsung teraz twierdzi, że naprawa została dokonana w terminie, bo mają w systemie wbitą datę 2 dni późniejszą wpisaną.
Jest to data, kiedy autoryzowany serwis ARS przesłał do CCS telefon. Nie data kiedy ja oddałem do serwisu zgodnie z warunkami gwarancji, ale oczywiście to ja muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem. Na szczęście mam pokwitowanie z datą i pieczątką serwisu.
Wysłałem reklamację do Samsunga, czekam na odpowiedź.
W razie dalszych problemów z przyjemnością się zgłoszę do Federacji konsumentów.

Ja mówię - trzymajcie się z dala od Samsunga: ponoć co 10 komórka niezależnie od producenta trafi do serwisu, a w wypadku tej firmy zarówno serwis, jak i obsługa klienta są poniżej standardów.

EDIT: Podtrzymuję moją powyższą deklarację. Na infolinii mają bałagan i bezczelnie kłamią, a ja jestem już prawie miesiąc bez komórki!
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2009, 20:18:08 wysłana przez artnat »

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 06, 2009, 23:32:50 »
Pozwolę sobie dopisać post pod postem - kogoś może zainteresować rezultat walki z serwisem i Samsungiem. Przy ewentualnych problemach następna osoba będzie mogła skorzystać z porad i miejmy nadzieję załatwi to szybciej niż ja.

Ta sprawa z Samsungiem i CCS to jeden wielki cyrk. Może opiszę jeszcze raz w punktach od początku, a na koniec podam kilka rad.

Stan faktyczny:
1. Oddaję telefon 21 stycznia do ARS Serwis.
2. Telefon 23 stycznia trafia do centrali CCS, bo ARS nie potrafi naprawić sam.
3. Po14 dniach - 4 lutego - telefon wciąż nie jest naprawiony. W ARS nie wiedzą co w takiej sprawie - mówią, żeby napisać wniosek.
4. 5 lutego na infolinii konsultant mówi, że faktyczne przysługuje, że faktycznie jest opóźnienie i nie trzeba składać wniosku, on załatwi sprawę do końca.
5. 6 lutego dzwoni konsultant, że jednak nowy telefon nie przysługuje, dzisiaj dopiero mija 14 dzień, bo telefon oddałem 23 stycznia, tak twierdzi serwis i klientowi wiary się nie daje. Nie wie co dalej
6. 10 lutego po kolejnym telefonie na infolinię kazali mi przefaksować reklamację. Konsultantka spytana o to czy faksować też pokwitowanie, na którym widnieje jak wół data 21 stycznia, mówi żeby tego nie robić, oni sami sprawdzą.
7. 17 lutego nie ma żadnych informacji o stanie reklamacji, konsultant nie chce w ogóle nic powiedzieć, dopiero po 10 minutach przekonywania sprawdza stan reklamacji. Mówi,  żeby przefaksować pokwitowanie, przefaksowuje je nastepnego dnia.
8. 24 lutego nie ma wciąć informacji o reklamacji na infolinii. Dzwonię do szefa działu reklamacji, on przekazuje sprawę pracownikowi, który ma następnego dnia oddzwonić. 25 lutego oddzwania, ja oczywiście muszę po raz kolejny podawać i opisywać. Mówi, że jego wiąże moja wersja i zmusi serwis do oddania. Teraz sprawy powinny nabrać rozpędu, ale pracownik, chociaż ma kompetencje do załatwienia sprawy, sam jest niekompetentny. Dla pewności następnego dnia wysyłam list po angielsku do pana prezesa Kyung Tae Bae wraz z kopiami dokumentów.
9. 2 marca zadzwoniłem z pytaniem co w końcu z tym telefonem. Pracownik zaraz się dowie. Po kilkudziesięciu minutach oddzwania, że telefon powinien zostać wysłany dziś lub jutro.
10. 3 marca - telefon został wysłany wczoraj, chyba kurierem DHL, będzie dziś lub jutro, proszę zadzwonić.
11. 4 marca - kuriera ani widu ani słychu, za to przychodzi wysłana 26 lutego, rozpatrzona rzekomo 24 lutego, reklamacja potwierdzająca, że przyznają mi telefon i jest właśnie wymieniany... Żal im pieniędzy na priorytet i przesyłka ze Szturmowej idzie tydzień.
12. 5 marca- w DHL nie ma żadnej paczki an mój adres. Pracownik jest w rozjazdach, mówi że sprawdzi i oddzwoni. Przez następnych kilka godzin nie odbiera telefonu. Odbiera dopiero po zadzwonieniu z innego numeru i w końcu sprawdza. Okazuje się, że telefon czeka na mnie w serwisie na ulicy, której w ogóle nie ma w Warszawie(!). Okazało się, że pomyliły mu się telefony jak pytał w poniedziałek w serwisie i mój wcale nie został wysłany, tylko czeka od poniedziałku w centrali(!). Po uwadze, że chyba raczy żartować odpowiedziąa, że jutro podjedzie kierowca z CCS, a jak nie, to on sam.

Krótki komentarz:
Jak widzicie - jeden wielki cyrk i bałagan. Telefon dostałem po 45 dniach od oddania do naprawy. Samsung nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności za opóźnienia, rekompensować z własnej woli nie chce. Zastanawiam się czy chce mi się zbierać billingi rozmów i żądać oddania pieniędzy za faksy i telefony. Gdyby firmie zależało na kliencie, to nowy telefon czekałby na mnie 14 dnia na prawy na wszelki wypadek. Samsungowi klient już zapłacił, a serwisowi nie zależy na dobrej reputacji. Prawdopodobnie wszędzie to wygląda tak samo - nie tylko u Samsunga, ale ani ja, ani nikt z mojej rodziny telefonu tej firmy więcej nie kupi.

Kilka rad:
1. Nie dzwońcie na infolinię Samsunga - szkoda czasu i nerwów, oni się na niczym nie znają, kłamią o uprawnieniach gwarancyjnych, nic nie wiedzą o sprawie, nie mają jak sprawdzić, nie powiedzą z kim się można kontaktować wyżej i mają klientów totalnie gdzieś.
2. Nie załatwiajcie niczego bezpośrednio z serwisem, który zawalił. W CCS nie ma w ogóle działającego telefonu dla ludzi z zewnątrz, na który można zadzwonić. Ludziom z placówek terenowych nie będzie zależało i centrali się nie będą narażali. W interesie serwisu jest kłamać co do daty naprawy, bo taniej wychodzi kupić część i wymienić niż kupić nowy telefon.
3. Pierwszy krok po przekroczeniu terminu naprawy przez serwis, to telefon do sekretariatu na Szturmowej w Warszawie - (22) 607 44 00 (nie ma na stronie, jest w panoramie firm). Poproście kogoś z działu reklamacji, przedstawcie sprawę, powiedzcie że przefaksujecie dokumenty jak podadzą numer. Nazwisk osób w tym dziale nie będę podawał, bo to dane osobowe, ale jak się spytacie sekretarki, to Wam pewnie powie.
4. Zawsze w faksie podawajcie numer telefonu, pełne dane kontaktowe i faksujcie dowody (rachunki, pokwitowania)  nawet jeśli o nie nie proszą.
5. Męczcie pracowników dzwoniąc do nich na telefony, bo sami niczego nie dopilnują.
6. Walcie jak najszybciej do UOKiKu lub Federacji Konsumentów - nie ma co odkładać ich pomocy na później. Sprawy może nie przyspieszy, ale jak dostaną kilogram pism w danej sprawie, to coś się zmieni.
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2009, 18:02:01 wysłana przez artnat »

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 07, 2009, 15:28:55 »
IMHO popełniłeś błąd wdając się w jałowe rozmowy telefoniczne. Teoretycznie powinno być po sprawie po napisaniu jednego pisma.
Swoją drogą... Podziwiam Twoją cierpliwość  :ok:

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 30, 2009, 18:12:32 »
Pozwolę sobie jeszcze raz odświeżyć temat i dodać, że dzisiaj dostałem wysłane 26 marca pismo, które spowodowało, że zacząłem się tarzać po podłodze ze śmiechu.

Pismo pochodzi od serwisu CCS, z którym nie miałem żadnej wymiany informacji poza telefonem dotyczącym ustalenia sposobu dostarczenia i dosłania oryginalnego dowodu zakupu.

Treść pisma brzmi:
"W odpowiedzi na pana pismo informuję, iż Cyfrowe Centrum Serwisowe dokonało wymiany telefonu na nowy."
Po blisko 20 dniach od otrzymania nowego telefonu otrzymałem pismo informujące mnie, że wymienili mi telefon... Granice śmieszności zostały przekroczone.

Oryginalnego dowodu zakupu wciąż nie otrzymałem, mimo wcześniej poczynionych ustaleń. W tym piśmie wymienione są numery seryjne urządzeń, więc rozumiem, że to w ich ocenie ma zastępować ten dowód... Chyba znowu mnie czeka dopominanie się.


Jeśli ktoś uważa, że Samsung jako firma dobrze działa i zaproponuje nam update do Windows 6.1 na i780 w jakiejkolwiek oficjalnej wersji językowej jeśli wyślemy tonę zapytań, to jest w błędzie. Oni nie potrafią nawet porządnie nadzorować przyjmujących od nich zlecenia, a komunikacja między działami jest w zasadzie zerowa.

*

Offline DjDario

  • ***
  • 335
  • Płeć: Mężczyzna
    • SmartOS.pl
  • Sprzęt: Galaxy S  & Nokia E71
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 30, 2009, 19:05:26 »
Ale słaba komunikacja o której piszesz to chyba jest w CCS a nie firmie Samsung Polska?

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 31, 2009, 22:07:01 »
Z CSS w zasadzie nie miałem żadnego kontaktu i mnie kontakt z nimi nie interesował. Zresztą telefoniczny był w zasadzie niemożliwy, bo telefon podany na stronie jest telefonem widmo, w którym po 10 minutach słuchania melodyjki nikt nie odbiera.

Gwarantem był Samsung i u nich był bałagan. Call centre nie miało kontaktu z działem reklamacji. W obrębie jednego działu reklamacji tez nie ma komunikacji, bo po moich telefonach, kiedy miała być sprawa załatwiona i miało być dochodzenie dlaczego nie wymieniono telefonu, dostałem pismo od kogoś zupełnie innego niż osoba zajmująca się sprawą, że przyznano mi rację. A tamten człowiek wciąż szukał informacji i potwierdzenia i poinformował mnie o pozytywnym załatwieniu tydzień po dacie wysłania pisma...

Jestem przekonany, że zapytanie na stronie trafi do czegoś w rodzaju call centre dla maili i dostaniemy odpowiedź, że nie planuje się WM 6.1, a nasze maile nie zostaną zauważone, bo będą zajmowali się nimi różni ludzie nikomu nie przyjdzie do głowy zliczać czego dotyczą zapytania. Zresztą nie opłaca się zatrudniać ludzi do przygotowania i spolszczania informatycznego d;a 40-50 domagających się czegoś osób.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 01, 2009, 11:40:27 »
@artnat:

elo: pracuję w samsungu   B)
powiedziałbym że w dziale reklamacji, ale byś mnie zjadł, tak że zajmuję się "obsługą klientów"
to nie jest tak jak mówisz. czasem serwis ma konkretny burdel, czasem punkt w którym oddajesz telefon "zapomni" wysłać do serwisu itp.
to nie jest tak że burdel panuje w samsung. pracuję więc wiem. wszystko jest koreańsko dokładne. fakt, na infolini zdażają się ludzie niekompetentni (pozdrawiam kolegoe Banasia) aczkolwiek na infolini nikt nie kłamie. jest zastrzeżenie w karcie gwarancyjnej że jeśli oczekuje serwis na części importowane, to czas naprawy wydłuża się do 30 dni. nie znam dokładnie twojej sprawy, jak podasz mi na priv namiary na siebie, to sobie w systemie przepatrzę dokładnie co i jak, wtedy zobacze i powiem ci kto nawalił w kabałę :) oczywiście to nie będzie oficjalene stanowisko Samsung Electronics Polska, tylko moja opinia. pozdrawiam.

@eldresso:
skąd wziąłeś tą kartę gwarancyjną? http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=mbjjymnmrhw&thumb=4
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2009, 11:45:46 wysłana przez beju69 »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 01, 2009, 16:47:03 »
Wysłałem na priva informacje szczegółowe.
W obu gwarancjach do obu telefonów (starego i wymienionego) nie ma postanowienia o przedłużeniu czasu naprawy w wypadku oczekiwania na części. Jedyny wypadek wspomniany w tekście, to siła wyższa. Akurat o sile wyższej w prawie cywilnym będę pisał pracę magisterską i oczekiwanie na części nie mieści się w ogóle w tym pojęciu. :)

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 01, 2009, 17:21:45 »
@eldresso:
skąd wziąłeś tą kartę gwarancyjną? http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=mbjjymnmrhw&thumb=4

Jak telefon kupiłem to w pudełku była. Coś z nią nie tak? Lewa jakaś jest czy co?  :)
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 01, 2009, 17:59:43 »
jest inna niż standardowa... zwołałem kumpli by zobaczyli, bo to bardzo rzadki rodzaj karty gwarancyjnej... tzw "rozszerzona" nie dla zwykłego śmiertelnika :)
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Karta gwarancyjna i780
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 01, 2009, 18:07:18 »
A jest jakaś istotna różnica pomiędzy rozszerzoną i zwykłą poza formą? :) Na mój gust postanowienia są takie same w obu.

*

Offline Barto0o

  • *
  • 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: .... ->n70->n80->i780
gwarancja
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 02, 2009, 19:23:03 »
chciał bym sie dowiedzieć jak długo telefon jest objety gwarancją bo chyba mam gdzieś ten papier ale wydaje mi się że to tylko 12 mcy i drugie pytanie czy sama karta gwarancyjna wystarczy bo nie mam dowodu zakupu, z tego co gdzies czytałem (ale nie pamietam gdzie) coś takiego przeszło

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: gwarancja
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 02, 2009, 19:38:23 »
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=124340.0
Niech mnie kule bija... nie po to robilem spis linkow...
Powiedz szczerze czy przeczytales przyklejony watek?
Gdy widzi sie takie posty to czlowiek czuje ze jego wysilki ida na marne :'(
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2009, 19:49:03 wysłana przez beju69 »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

koldasz

Odp: gwarancja
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 02, 2009, 21:48:09 »
Damed. beju a nie mowilem ?? tym bardziej podziw ze ci sie jeszcze chce odpowiadac na pytania na  ktore byla odpowiedz na naszym forum. Pokolenie MTV w pelni. wszystko na chwile i bez zaglebiania sie w temat, na juz. Kiedys oni nawet slyszeli o czyms takim jak czytanie :mrgreen: . Ludzie szukajka na forum jest zla ale jest jeszcze google. Poczytajcie o komendzie site. beju trzymaj sie
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2009, 02:57:06 wysłana przez koldasz »

*

Offline Barto0o

  • *
  • 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: .... ->n70->n80->i780
Odp: gwarancja
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 03, 2009, 08:08:27 »
sorry mój błąd.... wcześniej czytałem forum przez telefon i akurat tam nie znalazłem a jak usiadłem do kompa miałem tylko chwile żeby napisać posta.
Czy jeżeli zgłoszę sie z samą kartą gwarancyjną będzie możliwość naprawy??? gdzieś ktoś chyba pisał na forum że coś takiego przeszło

i czy możliwe jest że na telefon jest 12 m-cy gwarancji bo tak też mi się wydaje tylko nie mogę odszukać mojej karty gwarancyjnej
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2009, 08:24:18 wysłana przez Barto0o »

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: gwarancja
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 03, 2009, 09:02:56 »
Zobacz temat w hyde park : brak dowodu zakupu - domysly i sugestie (bodajze)

A co karty gwarancyjnej
 - jako pracownik samsunga musze cie zmartwic - jesli zgubiles to nie ma mozliwosci wyrobienia duplikatu, a bez karty niemozliwa jest naprawa gwarancyjna.

- jako klubowicz moge ci powiedziec ze jak ladnie napiszesz na priv to pusta karta sie znajdzie...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1