PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i780 => Wątek zaczęty przez: Komandosik w Marzec 12, 2010, 21:58:29

Tytuł: Gwarancja - auchan - zmiana romu
Wiadomość wysłana przez: Komandosik w Marzec 12, 2010, 21:58:29
Witam, kupiłem jakis czas temu telefonik w skupie - okazało się że był brany 2 msc wczesniej w Auchanie.
Gwarancja jest na ponad półtora roku. Ciekawi mnie jak to jest w tym Auchanie - niby mam softa niebrandowanego, więc, jak zmienie soft to gwarancja nadal powinna być aktualna prawda? Przeciez w takiej sytuacji nie podlegam żadnym operatorom (zmieniajac rom, kasuje ich branding), ani nie ingeruje w sprawy techniczne a jedynie w oprogramowanie, ktoś coś wie na ten temat? jeżeli nie, to za kilka dni udam się do auchana i spytam o gwarancje - najlepiej nr serwisu i przedzwonie :)

Pytam się, dlatego że interesuje mnie win 6.5 i chce sie pobawić, chodź niekoniecznie później w razie awarii męczyć się aby przywrócić wszystko do stanu przed - tak jak miałem w HTC TP

--- Edited ---
Na karcie gwarancyjnej Skupu jest napisane: " pkt 5. Kupujący traci wszelkie prawo do naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia (...), nieautoryzowanych zmian w oprogramowaniu aparatu telefonicznego (...) . "
Natomiast znalazłem gwarancje z Auchana - tzn, w sumie z Samsunga gdzie jest punkt o zjawiskach nie objętych gwarancja a mianowicie: " Uszkodzenia powstałe na skutek samowolnych napraw, przeróbek, zmian oprogramowania dokonanych przez Kupującego lub osoby nieupoważnione."

Kłade tutaj nacisk na USZKODZENIA POWSTAŁE w wyniku, więc siłą rzeczy, instalując inne oprogramowanie, używając je nie naruszam gwarancji jeżeli sam czegos nie spieprze a mając zainstalowanego innego winde powinni przyjąć mi gwarancje gdyby coś sie stało z jakaś częścia telefonu ?
Tytuł: Odp: Gwarancja - auchan - zmiana romu
Wiadomość wysłana przez: narqotic w Marzec 13, 2010, 10:38:53
Serwis samsunga jest na tyle cwany, że najpierw oglądają płytę główną i jeśli stwierdzą na niej choćby najmniejszą ryskę która może być wadą fabryczną, to dostajesz odpowiedź odmowy naprawy gwarancyjnej ze względu na uszkodzenie mechaniczne płyty głównej. Nawet jeśli na obudowie nie ma nawet jednej ryski. Wiem, bo już kiedyś kupiłem samsunga na gwarancji i dostałem taką odpowiedź. Na szczęście sprzedawca przyjął sprzęt i oddał mi kasę.