laik prosi o wskazówki...

• 5 Odpowiedzi
  • 930 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

laik prosi o wskazówki...
« dnia: Luty 14, 2008, 00:48:02 »
Witam!
Jestem nowy w temacie smartphonów dlatego moje pytania mogą się wydawać głupie...
1. jakie rozszeżenia plików obsługuje samsung I600 - tak zeby czegoś nie zainstyalować nieprzydatnego albo czegoś co zepsuje tel...?
2. zainstalowałem jednego thema i nie wiem jak go wywalić...(Pointui.Home.Wm5.DesktopInstaller) - to jest pionowy skin a i600 ma poziomo wyświetlacz...
3. poszukuje stronek z softem przydatnym :)
=========
mam więcej pytań... mam nadzieje, że podczas studiowania wątków porozjaśnia mi się...

dzięki / pozdro

*

Offline kilabdg

• *
  • 72
  • elektronik
    • Społeczność Touch Diamond
  • Sprzęt: HTC Diamond Touch
Odp: laik prosi o wskazówki...
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2008, 10:52:46 »
1. generalnie pliki *.cab to sa pliki instalacyjne i umieszczasz je np na karcie pamieci a potem uruchamiasz poprzez File Explorer. Instalacje plikow *.exe wymaga zsynchronizowania telefonu przez ActiveSync

2. jezeli zainstalowales ten theme http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=89965.0 to wywal ten go w Start -> Settings -> More... -> Remove Programs oraz wywal katalog z pamieci (File Explorer znajdz katalog i go usun)

3. http://smartphone-freeware.com/

pozdro!
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2008, 10:54:23 wysłana przez kilabdg »

« Odpowiedź #2 dnia: Luty 15, 2008, 13:53:30 »
mam kolejne pytanko...
mam pliczki wyglądu - te takie skiny z rozszerzeniem  .tsk - jak wsadzę je na telefon i odpalę...
widoczne są one w Wyświetlacz/Pulpit/Kolorystyka/...
(umieszczam je zwykle w moje dokumenty...) no i jak już włączę daną kolorystykę to masz szaro czarne wszystko... ?? co robie nie tak?

mam WM5

*

Offline kilabdg

• *
  • 72
  • elektronik
    • Społeczność Touch Diamond
  • Sprzęt: HTC Diamond Touch
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2008, 09:02:01 »