PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: sqadak w Sierpień 18, 2007, 18:33:26
-
Witam kupiłem PPC ETEN G500+ Już 2 razy był na gwarancji wrócił naprawiony, ale teraz znowu się zepsuł, przez cały czas występuje ta sama usterka i tym razem tez tak jest, chciałbym się dowiedzieć czy mogę teraz przy oddawaniu użalenia do serwisu żądać wymiany sprzętu na nowy i wolny od wad, lub żądać zwrotu wydanych pieniędzy, z tego, co pamiętam to na karcie gwarancyjnej niema nic wspomniane o wymianie przy 3 naprawie. Dodam, że firma, z której jest zakupiony PPC to UNICOM.
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
-
w Każdym mieście powiatowym Istnieje tak Instytucja jak Rzecznik Ochrony Praw Konsumenckich ,odp tak trzy usterki z tej samej wady objaw ten sam naprawa nie daje szans na poprawną prace wymiana na nowy nie używany wolny od wad