PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: Eradorius w Maj 02, 2011, 00:05:23
-
Już się boję o swój telefon, ale problem duży - rebooty związane z przegrzewaniem. Telefon działa jeszcze jako tako sprawnie na wi-fi, dłuższe korzystanie z sieci gsm/wcmda(z 3G o wiele szybciej) powoduje przegrzanie i reboot.
Jak dokładnie powinienem wysłać tel. do Regenersis (oddanie do sklepu nie wchodzi w rachubę - sklep Kraków, ja okolice Katowic)?
Wystarczy kurier z paczką wysłany na adres Regenersis podany na ich stronie (Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o., Janki, ul. Falencka 1B, 05-090 Raszyn) + karta zgłoszenia?
Dzięki z góry za odpowiedź.
-
Witam serdecznie
Gdy wysyłałam swojego Leosia do naprawy zadzwoniłam do serwisu w Warszawie opisałam im problem co i jak. Po rozmowie z serwisem i delikatnej sugestii rozmowy z HTC (co uczyniłam) opisaniu im problemu , sprawa została pokierowana dalej zamówiony został kurier. Po rozmowie z HTC zadzwoniłam do serwisu Regeneris informując ich o sytuacji i co załatwiłam z firmą HTC . Po rozmowie z Regenerisem wydrukowałam karte zgłoszenia , plus na kartce opisałam co i jak zebrałam wszystkie potrzebne papiery , zapakowałam telefon w pudełko i czekałam na kuriera z wydrukowanym od razu listem przewozowym. Sprawa została załatwiona w ciągu 7 dni . W moim przypadku wymieniona była płyta głowna
-
OK. Dzięki za szybką odpowiedź :ok:
-
napisz do HTC przez formularz kontaktowy - opisz usterkę, podaj swoje wszystkie dane
otrzymasz maile z załącznikami - jeden to list przewozowy, do wydrukowania i przyklejenia na paczkę - drugi to protokół usterek oraz Twoje dane - też do wydrukowania, podpisania i dołączenia do przesyłki.
A paczkę przygotuj w fabrycznym pudełku (o ile je masz), dołącz tylko baterię i tylną klapkę oraz KOPIĘ dowodu zakupu. Karta gwarancyjna i inne papierki nie są potrzebne.
powodzenia...
-
Telefon wrócił, wymieniona płyta główna, wszystko działa. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
-
Telefon wrócił, wymieniona płyta główna, wszystko działa.
Hmm, widzę, że i Ciebie to nie ominęło. Współczucia - oby już się nie zepsuł.
Ja niestety przerabiałem kilka razy już Desire i Regenergis, najlepiej im zawozić/wysłać - nigdy przez salon operatora/sklep. Mój zepsuł się [3 raz], więc pora znów zawieźć, walczę jeszcze z tym screenem od S-OFF, na który to temat dyskutowaliśmy na forum tematycznym zresztą [w końcu założyłem nowy wątek :smiley: ]...
-
Salony operatorskie czekają aż sie zbierze kilka sztuk do wysyłki i dopiero wysyłają. Wiec może to czasem trochę trwać. Jeśli dostępne są części to telefon wychodzi po max 2 dniach z Regenersis.
Pzd,
Igor
-
Mojego przegrzewającego się Desire oddałem przez sklep w środę. Dziś rano pojawił się w systemie regenersis, a już po południu miał status "przygotowany do wysyłki". Wieczorkiem "został wysłany". Jutro lub w środę okaże się czy ekipa z regenersis spisała się i wymieniła mobo czy też z jakiegoś powodu nie uznali gwarancji i odesłali telefon. Trochę zastanawia mnie ten bardzo szybki czas naprawy. Niby usterka znana, niestety baaardzo popularna, więc mogli się uwinąć w te kilka godzin. Z drugiej strony, boję się, że przyczepili się do aktualnie wgranego ROMu. Jedyny rok jaki udało się wgrać w moim Desire z SLCD, to ostatnia wersja romu w wersji WWE, a nie EUR i dlatego mam pewne obawy. No cóż, jak telefon wróci, to dam znać.
Edit
Telefon po niespełna tygodniu wrócił z wymienioną płytą główną. Pod obciążeniem grzeje się aż miło (co nie dziwi), ale się nie resetuje i o to chodziło :D Regenersis się spisało :D