Witam. Przygotowuję swojego Kaiser'a (kupywany w Orange) do wysłania do CRC. Mam kilka obaw no ale cóż...
Mam do was kilka pytań:
1. Jeżeli mam wciśnięty ekran (od początku zakupu Kaiser'a) to czy serwis może mi tego nie uznać lub powiedzieć że jest to moja wina? (naciskając lekko ekran w dolnym, lewym rogu pojawiają się przebarwienia jak bym wciskał ekran)
2. Coś zaczęło dziać mi się z kalwaiturą - przyciski "E" i "W" przy pisaniu wpisują się 2 razy, lub w ogóle się nie pojawiają (przy szybkim pisaniu), wcześniej tak nie było...
3. Przy uruchamianiu systemu widać (pod pewnym kątem) dziwną plamkę pod ekranem. (jest widaoczna tylko na zielonej tapecie - przy screenie Windows Mobile) jak zrobić zdjęcie, lub pokazać że jest tam plamka?
4. Jak długo trzeba czekać aż serwis naprawi telefon.
5. Do gwarancji wystarczy tylko rachunek i karta gwarancyjna (telefon był brany na firmę, więc chodzi mi o to czy nie jest potrzebny podpis właściciela firmy lub coś w tym stylu)?
6. Od zakupu minęło 7 miesięcy więc nie wiem czy CRC nie zwali winy wadliwego ekranu na mnie.