PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: starwal w Sierpień 04, 2009, 23:29:22
-
Chcę ostrzec wszystkich przed UNICOM SERWIS w Warszawie ( Marsa Park ) . Oddałem sprzęt do naprawy w połowie Maja , do tej pory nie mam sprzętu. Totalna olewka . Co prawda w tej chwili sprawą zajmuje się UOKiK , sprawa prawdopodobnie trafi do sądu. Ja dałem się naciąć na tych ******** , pisze żeby inni nie popełnili tego samego błędu co ja.
-
Może trochę więcej szczegółów, bo zarzut ciężki, a nie udokumentowany.
-
Pisanie "*******" to chyba lekka przesada bo to już byłby temat na kryminał...
Faktem jest jednak że Unicom ma fatalny serwis, mojego i-mate 9502 trzymają już od początku czerwca czyli ponad 2 miesiące i musialem sobie zakupic nowy telefon...
-
To gdzie teraz moza odeslac Etenka by nie bylo wtopy?
-
Może trochę więcej szczegółów, bo zarzut ciężki, a nie udokumentowany.
Zarzut jest konkretny bo ma podstawy , jeżeli w gwarancji pisze 30 dni na naprawę , w korespondencji mailowej zapewniany byłem o szybkim załatwieniu sprawy i nic z tego nie wynika , to chyba jest podstawa , powiedzieć że zostałem oszukany . Żadnego pisma ze strony serwisu o przedłużeniu naprawy , z tego co pamiętam zgodnie z KC to mają obowiązek poinformować na piśmie o przedłużającej się naprawie.
-
Zarzut jest konkretny bo ma podstawy , jeżeli w gwarancji pisze 30 dni na naprawę , w korespondencji mailowej zapewniany byłem o szybkim załatwieniu sprawy i nic z tego nie wynika , to chyba jest podstawa , powiedzieć że zostałem oszukany . Żadnego pisma ze strony serwisu o przedłużeniu naprawy , z tego co pamiętam zgodnie z KC to mają obowiązek poinformować na piśmie o przedłużającej się naprawie.
to jest naprawa gwarancyjna? czy niegwarancyjna? serwis ma autoryzację?
-
Zarzut jest konkretny bo ma podstawy , jeżeli w gwarancji pisze 30 dni na naprawę , w korespondencji mailowej zapewniany byłem o szybkim załatwieniu sprawy i nic z tego nie wynika , to chyba jest podstawa , powiedzieć że zostałem oszukany . Żadnego pisma ze strony serwisu o przedłużeniu naprawy , z tego co pamiętam zgodnie z KC to mają obowiązek poinformować na piśmie o przedłużającej się naprawie.
to jest naprawa gwarancyjna? czy niegwarancyjna? serwis ma autoryzację?
To jest naprawa gwarancyjna druga i jest to serwis autoryzowany , w dodatku dystrybutor sprzętu.
-
ile trwa/trwała ta naprawa?
-
ile trwa/trwała ta naprawa?
Pierwsza naprawa trwała ponad miesiąc , bo Pani która wysyła sprzęt pomyliła się i wysłała do innego klienta. Druga naprawa czyli ta obecna trwa od maja 2009 do dziś.
-
... heheh a moze to 30 dni ale roboczych ...lub w przypadku sprowadzenia elementow od producenta do 60dni roboczych afkorz :)
-
Nawet 60 roboczych już i tak minęło, wliczając w to przerwy na drugie śniadanie, lunch i pogotowie strajkowe.
-
Ja wysyłam jutro do nich mojego M800 troch się boje po przeczytaniu waszych postów :worried:
-
i żaden poradnik powiatowy konsumenta nie pomógł?
-
i żaden poradnik powiatowy konsumenta nie pomógł?
Sprawa jest w toku ( UOKiK ). Wysłałem do nich pismo polecony z potwierdzeniem odbioru , ponad tydzień temu , do tej pory nie ma zwrotki.
Prawdopodobnie nie odbierają ..... ( być może poczta się ociąga ).
-
aż dziw bierze. Przecież unicom to nie jest jakas tam mała firemka. No cóż, czasem pozory mylą.
-
Dzwoniłem dziś do nich i Pani powiedziała że naprawa trwa min 15 max 30dni nie więcej Zobaczymy czy dotrzymują słowa
Napisane: Sierpień 11, 2009, 21:02:23
ponad 30 dni roboczych minęło a info o statusie naprawy ani odpowiedzi nadal niema!
-
Kolegeo, Z własnego doświadczenia radzę , idź natychmiast do UOKiK . Jeżeli będziesz się kontaktował z serwisem, to będą ci wciskać kłamstwa ubrane w piękne słowa, nie daj się zwieść ich zapewnieniom o szybkim załatwieniu sprawy i opóźnieniami ze strony serwisu w Niemczech czy gdzieś tam na świecie, zwykłe lanie wody , ( ten pseudo kierownik serwisu, to chyba tej regułki to nauczył się na pamięć). Najgorszy serwis i firma z jaką miałem do czynienia w życiu, rozumiem że każdy się myli i są problemy , ale UNICOM jest wybitny pod tym kontem. Dwa razy miałem sprzęt w naprawie i dwa razy zostałem ******* przez UNICOM i dwa razy słyszałem te same kłamstwa , ale to świadczy o BARDZO NISKIM POZIOMIE UNICOM’u , bo nawet nie usłyszałem przepraszam ( prostactwo).
Napisane: Październik 06, 2009, 10:33:31
Dostawałem Podobne emaile. Wciskają Ci KIT. Jeżeli chodzi o Panią Ilonkę , to przy pierwszej naprawie , mój sprzęt wysłała na drugi koniec polski, do innego klienta , bo się Pani Ilonce pomyliło .
Nie czekaj , idź do UOKiK . To jedyny sposób „terminowego” załatwienia sprawy z UNICOM’em. Zanim Pani Ilonka wyśle sprzęt, to będzie 2010 rok. Chyba że chcesz testować swoją cierpliwość.
-
aż dziw bierze. Przecież unicom to nie jest jakas tam mała firemka. No cóż, czasem pozory mylą.
A wiesz, po czym poznaje się jak wielka jest armia?
Czym gorsze jedzenie ty większa jest armia.
-
Im biedniejsze państwo tym gorsze jedzenie w armii... tutaj akurat dużą rolę może odgrywać cwaniactwo. Ciekaw jestem czy Unicom może się z tego wybronić jeszcze...
-
Jak czytam te posty to jakby się mi śnił po raz piąty mój koszmar z etenem M700. Ten sprzęt jest wyjątkowo nieudany, zrobiony z wyjątkowo złych materiałów i raczej nie polecam nikomu kupować tych rzeczy. Pociągnął bym to nawet na dzisiejszego właściciela acera czy asusa już nie pamiętam. Co do unicom to już na tym forum wiele wątków wypłakałem na temat tego serwisu. Generalnie nie do końca ich wina bo wszystkie eteny jadą z ich siedziby do Niemiec. Stąd te opóźnienia czasowe, ale z drugiej strony kogo to obchodzi. Są przepisy w danym kraju gdzie rozprowadzają sprzęt to niech powierzą naprawy komuś w kraju. Mój eten był 3 czy 4 razy w serwisie, cały czas z tym samym problemem : kiepska jakość połączeń, zrywanie połączeń, dzwoniący mnie nie słyszeli itp. Zmienili za każdym razem płytę główną, za ostatnim razem nawet dostałem że niby nowego Etena co i tak wyglądał gorzej niż mój roczny HTC.
Ludzie : Rzecz jest jasna jak z samochodami, chcesz mieć BMW za małą kasę to licz się z tym, że jest zajeżdżone i prane z każdej strony. Chcesz mieć PDA za grosze to dołóż 2 stówki i kup coś znanego i sprawdzonego a nie jakiś wynalazek, z tanich podrzędnych plastików.
Życzę powodzenia z etenami, ja swojego rok temu tego wymienionego na nowy opchnąłem za 300 zł koledze na nawigację. I dotego się to tylko nadaje bo ma niezły chip GPS SIRFStar III i tylko tu spełnia swoje zadanie, no chyba że chcesz komuś głowe urwać z balkonu to możesz nim rzucić - też się nada.
Pozdrawiam
Edit:
dodam tylko że ja swojego sprzętu nie widziałem przeszło pół roku bo ledwo po miesiącu wracał to go odsyłałem spowrotem bo nie nadawało się to do użytkowania.
-
{Na prośbę użytkownika starwal zastąpiłem nieco, w jego uznaniu, zbyt mocne określenie serwisu cenzurą :) }