PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: slavauskas w Sierpień 17, 2007, 10:52:23
-
Jak w temacie. Do napisania tego wątku zmusiła mnie pewna sytuacja. Na moje "szczęście" gniazdo synchronizacyjne padło mi tydzień przed dość poważnym wyjazdem. Przejrzałem forum.Sprawdziłem który z serwisantów mieszka najbliżej mnie i co oferuje. Wybór padł na adziosa http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=26626.0
Wg reklamy miało być szybko, od ręki czy tanio to zależy jaki kto ma portfel. Naprawa gniazda w MIO 168 100 pln. Zgodziłem sie nie mając wyjścia i nie wnikając czy są tacy którzy zrobią to taniej. Dla mnie cena była znośna. Po kilku dniach postanowiłem dowiedzieć się jak z moim sprzętem do wyjazdu pozostało mi kilka dni. Wyjazd piątek po południu (dziś) a dzwoniłem w poniedziałek rano. Okazuje się że nie da rady mi zrobić od ręki muszę tydzień poczekać :O Poprosiłem więc kolegę o naprawę poza kolejnością ze względu na ten wyjazd obiecał że w jeszcze tego samego dnia mi wyśle sprzęt. :ok: Ale nie ma nic za darmo na "poza kolejnością" jest odrębna taryfa 50 pln :mad: Przełknąłem i to. Ale dziś jest właśnie piątek a sprzętu nie ma. Jadę na śląsk z mapą papierową a interes będzie mnie kosztował dodatkową kasę. Niesłusznie. Niestety przykro mi to powiedzieć ale odradzam adziosa Powód - miało być szybko a jest wręcz tragicznie dla mnie skandal. Poza tym dodatkowe naciąganie na koszty nie jest uczciwe bo zawsze można powiedzieć że jest się zawalonym robotą. A co mnie to obchodzi skoro w "reklamie" napisane jest że naprawy są od ręki.
-
każdy z czegoś musi żyć, ale 150PLN za wymianę gniazda to spora przesada... :-?
-
To 100zł to było za naprawę czy naprawę + nowe gniazdo?
-
To 100zł to było za naprawę czy naprawę + nowe gniazdo?
mowa była o przylutowaniu mimo że nie widział jeszcze sprzętu. Palmtop nigdy wcześniej nie był naprawiany ani rozbierany o czym rozmawialiśmy więc usłyszałem że w stówce naprawa powinna się zmieścić. Po rozmowie adzios stwierdził że prawdopodobnie chodzi o przylutowanie gniazda ale tego nie mógł wiedzieć co z jednej strony go usprawiedliwia.
-
Wiecie ile ostatecznie przyszło mi zapłacić za naprawę palmtopa? Ale fakt gniazdo wymienili na nowe. 200 PLN a najgorsze w tym wszystkim jest to że w ogóle nie możliwa była synchronizacja.Palmtop nie reagował a jak mu zrobiłem restart to chyba sie obraził bo już w ogóle nie odpalił.
Oddałem go zażądałem zwrotu kasy i pojechałem do stolycy po nowy sprzęt. Miałem go kupić i tak ale przez wyżej zaistniałą sytuację nie miałem czasu na wybór. Całą sytuację pozostawiam bez komentarza.
-
ładnie...chyba ktoś przestał się starać...
-
ładnie...chyba ktoś przestał się starać...
Heh.
Wyglada na to, ze mam podobna sytacje jak slavauskas, ale poki co sie wstrzymuje z opisem na forum.
Na razie ciagle czekam, ale na pewno zdam relacje, jak sie sytuacja wyklaruje. Mam nadzieje, ze nie bedzie to
negatyw...
-
U adziosa zawiodłem się tylko na cenie wymiany lcd w 6515 - bodaj 950zł :worried:
ale jak potrzebowałem części bez robocizny do mda3 (kiedyś było fajniej - przychodziło się i w 15minut naprawiony sprzęt był :) A teraz trzeba czekać niestety... ) to w normalnej cenie udało się :)
-
Witam.
No coz, poki co nie potwierdzam Twojej opinii. Niedlugo zaloze osobny watek w ktorym opisze dokladnie moje boje
z adziosem. Poki co jest tragicznie, pocket jutro jedzie kolejny raz. Szczegoly wkrotce.
Pozdrawiam
ps. jakby kogos interesowalo wlasnoreczne rozbieranie N560 na czesci pierwsze, to moge opisac dokladnie co i jak, kazdy krok z dokumentacja zdjeciowa :)
-
opisz to, załóż nowy wątek w dziale o Fujitsu Siemens...później się go przyklei
-
Witam
Niestety Adziosa nie mogę polecić - STRASZNE CENY !!!!
ODRADZAM !!!!!!!!!
-
Witam
Niestety Adziosa nie mogę polecić - STRASZNE CENY !!!!
ODRADZAM !!!!!!!!!
myślę że cena to rzecz względna, nie znamy wszystkich składników ceny np. lokal, pracownicy, gwarancja, podatki itp. - trudno porównać cenę w "oficjalnym" serwisie i u "kolegi w domu" . Skupmy się na jakości, dotrzymaniu terminu, czasie naprawy itp. ( jeżeli mogę zaproponować takie rozwiązanie ).
-
Akurat cena zaproponowana przez adziosa w moim przypadku byla ok - 500 zl (wyswietlacz + wymiana). Na ebayu ten sam wyswietlacz to 113-129$ + 15$ przesylka. Fakt, ze wymiana jest prosta, ale jak ktos sie boi samemu grzebac w pockecie, to kilkadziesiat zlotych za czyjas robocizne to nie jest duzo. Ale terminy to juz inna rzecz :|
-
A w jakim PDA? Wydaję się być naprawdę ciut drogo.
Ja w CRC zapłaciłem 558,64 PLN za wymianę w Wizardzie:
* Klawiatury
* Wyświetlacza
* Anteny.
Mam nawet jeszcze na to fakturę.
-
W F-S Loox N560. Tam jest ekran VGA wiec i cena troche inna.
-
W F-S Loox N560. Tam jest ekran VGA wiec i cena troche inna.
to nie ma znaczenia...VGA wymienia się dokładnie tak samo jak QVGA...
-
to nie ma znaczenia...VGA wymienia się dokładnie tak samo jak QVGA...
Jednak mimo wszystko koszt produkcji panelu VGA jest wyższy niż QVGA.
-
zgadza się....cena ekranu wyższa, ale samej wymiany raczej nie powinna być...
-
Jak napisalem - ekran VGA jest drozszy niz QVGA (cene podalem), wymiana tegoz w N560 jest banalnie prosta, ale liczy sie i tak cala roboczo-godzina, niezaleznie czy wymieniasz 20 czy 40 minut. Z ciekawosci podam, ze ta sama robocizna w serwisie Fujitsu Siemensa (dokladniej - CSS) kosztuje 160 pl... netto :)
-
Witam
Chciałbym zwrócic Waszą uwage na ten serwis. Reklamuje sie on jako fachowy i szybki serwis (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=26626.0). [...] ludzie sobie chwalą moje usługi, zaletą jest przede wszystkim szybkość naprawy[...] Pozwole sobie nie zgodzic sie z cytowanym "serwisantem". Pamtop zawiozlem sam do Plonska i dowiedzialem sie ze serwis ma 12 dni roboczych na naprawe i odeslanie. Na stronie http://69.warszawa.pl/pda/Przyjecie_zamowienia_PDAserwis.txt oraz http://69.warszawa.pl/pda/status_zamowienia.jpg jest potwierdzenie daty przyjecia zlecenia. Po wielu telefonach udalo mi sie dowiedziec od pana z nr tel 604-712-581 ze paczka zostala wyslana 3-09-2007r. Po dwoch tygodniach zaczalem znowu sie dopytywac o pamtopa co sie z nim dzieje i otrzymalem odpowiedz ze moze zaginela paczka i mam czekac do poniedzialku (wczoraj) na odpowiedz co udalo sie ustalic na poczcie. Zgodnie z umowa pan zadzwonil i powiedzial, ze paczka dopiero zostanie wyslana wlasnie w poniedzialek. Poprosilem o wyslanie firma kurierska poniewaz zalezy mi na czasie zeby juz bez komplikacji otrzymac tego palmtopa. Pan powiedzial ze bedzie wyslane pocztexem za pobraniem. Czyli dzisiaj tj we wtorek powinna u mnie byc. Dowiadywalem sie u kuriera i zadnej paczki dla mnie nie ma. Probowalem sie skontaktowac z Panem z nr tel 604-712-581 ale nie odbieral i przyslal sms'a ze jest za granica. Chcialem sie dowiedziec czy paczke wyslal i jaki jest nr przesylki a w odpowiedzi otrzymalem uwaga sms'a o tresci "juz 14 dni temu ale jestem na etapie reklamacji pozdrawiam". Jezeli to jest fachowy i szybki serwis to ja jestem tworca wlascicielem tego forum. Z panem Adamem Kasprzykiem przez ten miesiac czasu udalo mi sie skontaktowac moze ze 2 razy ale generalnie bylo to granie na zwloke i teksty w stylu "prosze zadzwonic jutro bede cos wiedzial na ten temat" po czym nastepnego dnia telefon byl poza zasiegiem sieci przez caly dzien. Takze dla przestrogi jezeli bedziesz chcial skorzystac z tego serwisu zastanow sie dwa razy zanim bedziesz chcial zaryzykowac swoim palmtopem. Mi pozostaje dalej jedynie czekac kiedy palmtop do mnie dotrze i czy w ogole dotrze.
Pozdrawiam
Piotr Michalak
-
Dzięki za informacje. Być może jest na forum jeszcze ktoś, kto korzystał z ich usług i ma jakieś opinie, którymi chciałby się podzielić?
-
pewnie mnóstwo osób korzystało, przecież tu chodzi o Adziosa
-
pewnie mnóstwo osób korzystało, przecież tu chodzi o Adziosa
Wlasnie czytajac opinie o nim zdecydowalem sie oddac tam wlasnie palmtopa. Udalo mi sie dodzwonic do niego dzisiaj i generalnie nie wiedza co kazdy z nich robi. Okazalo sie ze moja paczka byla wyslana ale chyba zle adresowana i wrocila i dostalem nr paczki kolejny. Na stronie pocztexu ani na infolinii nie bylo informacji o takiej wysylce takze pewnie ta paczka lezy jeszcze u nich i dopiero czeka na wysylke. Kazano mi sprawdzic dzisiaj po 18 na stronie pocztexu. Podziele sie z Wami ta informacja :-). Aha jeszcze jedna uwaga tak mi sie przypomnialo, ze jesli ktos chcialby jechac sam do Plonska i oddac palma do naprawy i uzyskac jakies informacje przy okazji to szkoda czasu i paliwa. Gosc co siedzi w Plonsku w sklepie nie ma pojecia o naprawie ani nawet o palmtopach jako takich. Kazde pytanie zbywal odpowiedzia w stylu "prosze zadzwonic pod nr podany na stronie i tam sie pan wszystkiego dowie". Mimo wielu opinii bardzo pozytywnych jestem bardzo rozczarowany tym serwisem. Mam jeszcze jednego palmtopa do naprawy i w zwiazu z tym mam pytanie czy ktos moze polecic jakis serwis pda w wawie lub okolicach?
Pozdrawiam
Piotr Michalak
-
pewnie mnóstwo osób korzystało, przecież tu chodzi o Adziosa
a nie skojarzyłem :P ide po kawe :sleepy:
-
No Adzios uchodzi za fachowego i godnego polecenia czlowieka.
Mysle ze watro to wyjasnic bo jak do tej pory wszyscy byli zadowoleni z jego uslug .
Moze niech sie Adzios wypowie na ten temat .
-
Niedawno był podobny temat - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=77515.0
Niestety często tak jest gdy hobby przekształca się w interes...
-
dokładnie...podobny wątek już był jakiś czas temu i adzios się nie wypowiedział...albo jest mocno zapracowany...albo...
-
No Adzios uchodzi za fachowego i godnego polecenia czlowieka.
Mysle ze watro to wyjasnic bo jak do tej pory wszyscy byli zadowoleni z jego uslug .
Moze niech sie Adzios wypowie na ten temat .
Jak widac nie we wszystkich przypadkach. Moze i jestem jednostkowym przypadkiem ale mimo wszystko ignorancja tych Panow zaslugiwala na to zeby to opisac. Takie rzeczy jak nieodbieranie telefonow i ignorowanie pytan nie przystoi firmie o takiej renomie. To sa tylko 2 osoby i nie moga sie porozumiec. Jakby jeszcze pracowalo tam z 5 osob i nikt by nie umial sie z nikim porozumiec to czas oczekiwania by sie wydluzyl o pare miesiecy ;->
A co do postu Kusia to mam pytanie do moderatorow mianowicie czy nie daloby przekleic watku slavuskasa, mojego i innych podobnych lacznie z tymi pozytywnymi oczywiscie do http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=26626.0 ? Watek ten jest na samym poczatku i wiele osob w tym ja na jego podstawie zdecydowalo sie na serwis w pdaserwis.pl. Wiem, ze jestem nowy na forum i w ogole ale czy nie jest to pomysl wart rozpatrzenia?
Pozdrawiam
Piotr Michalak
Ciag dalszy opowiesci o pdaserwis.pl :-) Dostalem nr paczki (kolejny) wyslanej pocztexem ktory na stronie wyrzuca jedyne info w postaci "Brak informacji dla przesyłki" a telefony obu Panow milcza jak zaklete. Jedyne co potrafia profesjonalnie robic to olewac klientow bo inaczej tego nazwac nie mozna.
Pozdrawiam
Piotr Michalak
-
wątki scalone
-
No Adzios uchodzi za fachowego i godnego polecenia czlowieka.
Mysle ze watro to wyjasnic bo jak do tej pory wszyscy byli zadowoleni z jego uslug .
Moze niech sie Adzios wypowie na ten temat .
Jak widac nie we wszystkich przypadkach. Moze i jestem jednostkowym przypadkiem ale mimo wszystko ignorancja tych Panow zaslugiwala na to zeby to opisac. Takie rzeczy jak nieodbieranie telefonow i ignorowanie pytan nie przystoi firmie o takiej renomie. To sa tylko 2 osoby i nie moga sie porozumiec. Jakby jeszcze pracowalo tam z 5 osob i nikt by nie umial sie z nikim porozumiec to czas oczekiwania by sie wydluzyl o pare miesiecy ;->
A co do postu Kusia to mam pytanie do moderatorow mianowicie czy nie daloby przekleic watku slavuskasa, mojego i innych podobnych lacznie z tymi pozytywnymi oczywiscie do http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=26626.0 ? Watek ten jest na samym poczatku i wiele osob w tym ja na jego podstawie zdecydowalo sie na serwis w pdaserwis.pl. Wiem, ze jestem nowy na forum i w ogole ale czy nie jest to pomysl wart rozpatrzenia?
Pozdrawiam
Piotr Michalak
Ciag dalszy opowiesci o pdaserwis.pl :-) Dostalem nr paczki (kolejny) wyslanej pocztexem ktory na stronie wyrzuca jedyne info w postaci "Brak informacji dla przesyłki" a telefony obu Panow milcza jak zaklete. Jedyne co potrafia profesjonalnie robic to olewac klientow bo inaczej tego nazwac nie mozna.
Pozdrawiam
Piotr Michalak
Jesli tak to przykre , ze tak traktuja klientow.
Nadal czekam i mam nadzieje ze Adzios cos nam na ten temat powie.
-
był podobny wątek w zeszłym roku
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=54307.0
wielka szkoda że te nowsze potwierdzają że trochę logistyka kuleje, bo przecież w fachowość Adziosa chyba nikt nie wątpi :worried:
-
Paczka zostala wyslana wczoraj ale po 17 wiec dojdzie pewnie jutro. Jak na szybki i fachowy serwis to odrobine dlugo sie zeszlo. Jestem w stanie zrozumiec ze moze byc malo czesci itp sprawy ale juz takiego traktowania klientow nie. IMHO balagan ten jest skutkiem tego ze ci dwaj panowie nie umieja sie ze soba porozumiec. Wysylaja paczke 3-09 paczka wraca nastepnie maja ja wyslac w poniedzialek ale jednak pracownik (czyli 3 osoba czyli dodatkowy balagan) postanowil ja wyslac we wtorek a zeby bylo smieszniej to po godzinie 17 co jest traktowane jak wysylka w srode. Wg mnie jezeli sie zwodzi kogos przez ponad 2 tyg to sie taka paczke wysyla w pierwszej kolejnosci i zeby zalagodzic sytuacje na swoj koszt jako ze to oni musieli popelnic blad przy pierwotnym adresowaniu. Juz nawet sam sprawdzalem czy moze sie nie pomylilem przy podawaniu adresu ale wszystko bylo ok. Widac panowie zeszli z jakosci na poczatku swojej dzialalnosci do ilosci i kiepskiego traktowania klientow. Mam nadzieje ze jutro przyjdzie ten palmtop tylko ciekaw jestem w jakim stanie jak "byl w trasie" ponad 2 tygodnie.
Pozdrawiam
Michalak Piotr