PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: sznypcio w Styczeń 30, 2007, 13:50:41
-
Witam wszystkich którzy wachaja się czy kupić tel SAMSUNGA.
Nie powiem czy kupić czy nie kupić. Ale....
Sam telefon sprawował się całkiem dobrze, przez 2 miesiące byłem bardzo zadowolony z zakupu. Jenak cos się pomieszało i nie mogłem zapisywać żadnego spotaknia w KALENDARZU SYSTEMOWYM.
Już po dodaniu drugiego spotkania kalendarz pokazywał mi czas bardzo kosmiczny coś ok.2069 roku.
Pozwoliłem sobie podjechać do serwisu aby usługę wykonali szybciej zamiast oddac w MediaM.. gdzie sprzet kupiłem.
Na naprawę czekałem 3 tygodnie i nie został telefon naprawiony, a za to dziś dostałem taką odpowiedź:
SERWIS NIE DYSPONUKE W TEJ CHWILI OPROGRAMOWANIEM POPRAWIAJĄCYM BŁĄD KALENDARZA. PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY ZA OKOŁO 5 TYGODNI. ORGANIZER JEST TYLKO FUNCJĄ DODATKOWĄ I NIE MA WPŁYWU NA PRAWIDŁOWE DZIAŁANIE TELEFOMU.
RR Serwis Sp. z o.o.
ul.Szyszkowa 43, 02-285 Warszawa
Oddział: ul. Młodzianowska 98, 26-600 Radom
tel: 048/ 36-71-051 fax: 048/36-71-050
Czy ktoś się zgadza z opinią że Oragnizer jest tylko funkcją dodatkowa POCKETA ? Jeżeli tak to nie mam nic ;)
Natomiast SERWIS SAMSUNGA działa gorzej niż tragicznie.
Czy ktoś mi podpowie jak zażadać zwrotu kasy za bubel bez kalendarza. Serwis oddaje uszodzony telefon po 3 tygodniach i każe czekac kolejne 5
-
Możesz im powiedzieć, że to nie jest telefon tylko PocketPC i kupiłeś go między innymi dlatego że potrzebujesz mieć kalendarz i GSM w jednym. Jeśli nie będą chcieli zwrócić kasy to zażądaj przedłużenia gwarancji o ten okres 3 tygodni + 5 tygodni. Powiedz im też że płacąc ponad 2000 zł nie kupowałeś telefonu tylko PPC czyli komputer kieszonkowy, którego jedną z PODSTAWOWYCH funkcji jest PIM.
-
Zgodnie z warunkami gwarancji żądam wydania nowego telefonu, lub zwrotu kwoty 2299. Sprzęt uważam za niekompletny i niesprawny. Pozwolę stwierdzić że jak chciałbym zakupić telefon z funkcja telefonu to kupiłbym jakiś sprzęt za 1 zł +VAT.
Termin oddania do serwisu 08-01-2006 do dnia dzisiejszego tj.30-01-2006 zdecydowanie przekracza czas 14 dni. + dodatkowe 5 tygodni.
W odpowiedzi do serwisu w Radomiu proszę poinformować i przeszkolić personel, że telefon SGH i750 nie jest tylko telefonem, ale również POCKET PC- jak chodzi o ścisłość to reklamuję urządzenie, a nie pytam czy można dzwonić. (oddając telefon do serwisu nic nie wspominałem o dzwonieniu…)
PS a jak by był uszkodzony wyświetlacz to ktoś by odpisał że można dzwonić podając numer telefonu z pamięci ? – i odbierać też można ;)
-
widzę, że serwis samsunga może konkurować z serwisem Fujitsu siemensa :))
-
Opiszę mój problem - błąd kalendarza. Podobno wszystkie SHG i750 tak mają. Proszę o potwierdzenie tego błędu. Jak dla mnie taki organizer jest bezużyteczny. A "autoryzowany serwis" w Krakowie przy ul.Kazimierza Wielkiego nie umie tego naprawić.
- Wprowadzając dowolne spotkanie czasami znika z kalendarza ( w rzeczywistości zapisuje się w roku 2068-2069)
- Synchronizując z kalendarzem MS niektóre spotkania znikają (ale większość jest na swoim miejscu)
-Można ten błąd znaleść na 100% postępując :
-po totalnym resecie - ustawienia fabryczne - reset
-Wprowadzam spotkanie z datą 01.01.2006 g.8:00 - to jest OK
-Wprowadzam DRUGIE spotkanie z datą 02.01.2006 g.8:00 - i tutaj pojawia się błąd. Takie spotkanie zostaje zapisane w kalendarzu we wrześniu 2068roku.
Podobno jest to błąd i nad tym pracują. Ale ze względu na odpowiedzi ze strony serwisu - ZDECYDOWANIE REZYGNUJE z firmy. Mimo iż sam telefon uważam za jeden z lepszych !!! (Serwis mógł poinformować, że jest taki problem i postarają się usunąć w najbliższym terminie, a jak nie to zaoferują zwrot)
-
i rzeczywiście - ten błąd i u mnie występuje
hmm... na ta chwilę pozostaje wgranie jakiegoś alternatywnego kalendarza.
Nie mniej jednak czekam na wieści odnośnie nowej wersji oprogramowania.
-
Niezaleznie jakie inne oprogramowanie wrzucisz i tak bedzie korzystal z kalendarza systemowego. Próbowałem:
-Pocket Informant
-pakiet SPB
-pakiet SBSH Pocket Breeze.
-
W życiu, nie spodziewałem się aż takiego braku profesjonalizmu, ze strony Samsung Polska. Do chwili obecnej mineło już prawie 2 miesiące, a w dalszym ciągu nie posiadam swojego telefonu, tylko wymieniamy korespondencję papierową. Już jestem zmęczony. W dniu wczorajszym złożyłem do sprzedawcy tytułem rękojmi informację, o tym, że żadam zwrotu telefonu, oraz zgodnie z ustawą, wypłatę rekompensaty za nie sprawny telefon w wysokości 1700 zł. Ciekaw jestem jak się teraz do tego Samsung ustosunkuje. Jak czyta to jakiś prawnik to proszę o podpowiedź, czy usługa gwarancyjna może tak się przeciągać. W książce gwarancyjnej jest napisane 14 dni. (próbowali tłumaczyć, że robocze)
1.jak ten termin minął to odpisali, że funkcja kalendarza jest tylko opcją dodatrkową, i nie wpływa na funkcjonowanie telefonu.
2.Z nadzieją złożyłem do MEDIAMARKT ponownie, z tytułu gwarancji, a od nich dostałem kolejną odpowiedź z serwisu, że oni nie ponoszą odpowiedzialności za oprogramowanie MS
3.Oczywiście w MS nikt nie chce rozmawiać
4.Złożyłem rękojmię - poczekam na efekty !!!
5.Apropos. Telefonu jużnie posiadam prawie 2 miesiące. Ale walczę i mam nadzieję że może zmieni się podejscie do klienta.
-
Telefon został naprawiony.
Podobno walczyli z MS, ale ile w tym prawdy tego sie nikt nie dowie.
Usterka juz nie wystepuje. Telefon zostal naprawiony.
Wersja oprogramowania pozostała bez zmian. Prawdopodobnie została stworzona tylko jakaś łatka na system:
WM 2003 SE 4.21.1088 (b 15192.3.0.1)
więc jak kogoś denerwuje ten sam problem w SGHI750 to można już sprawę szybciej usunąć !!!