Serwis czy tak jest

  • 7 Odpowiedzi
  • 782 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis czy tak jest
« dnia: Luty 16, 2007, 17:22:10 »
Witam wszystkich
W poniedziałek oddaje moje mio a 201 do naprawy .
Skontaktowałem się mailowo i telefonicznie z serwisem i kazali mi przysłac Mio wraz z wszystkim co dostałem do niego poprostu wszystko.
Ładowarki uchwyt do mocowania wszystkie papiery gwarancje no to wiadomo poprostu wszystko co było w paczce.
Pytanie czy tak postępują serwisy czy coś jest nie tak z tym serwisem.
Urządzenie jest oczywiście jeszcze na gwarancji. Zakup był przeprowadzony przez sklep internetowy.
Dlaczego serwis chce odemnie te wszystkie dodatkowe rzeczy.
Moze wypowie się jakiś serwisant bardzo bym był wdzięczny.

*

Offline ornitolog

  • *****
  • 2466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
Serwis czy tak jest
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2007, 17:44:02 »
serwisantem nie jestem ale jak dla mnie to troche podejrzane aczkolwiek moze takie zwyczaje panuja w mio ze biorą wszystko a potem jesli nie będa w stanie naprawić daja cały nowy komplet a nie tyko urządzenie a moze wszedzie biorą cały zestaw do serwisu a potem zwracają albo daja nowy sprzęt z całym zestawem
a mozna wiedzieć co stało się z mio??

Serwis czy tak jest
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2007, 18:28:43 »
Brak głosu w głośniczku przez słuchawki jest.

*

Offline sajlent

  • Redaktor
  • *****
  • 3714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
  • Sprzęt: Mate 20 Pro
Serwis czy tak jest
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2007, 18:59:04 »
Ja jak oddawalem kiedys MDA Compact w erze to tez chcieli caly komplet. Moze rzeczywiscie serwisy maja taka polityke.

Serwis czy tak jest
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 16, 2007, 21:10:43 »
Napewno sklep w którym kupowałem jest OK.
I ten sklep chyba tylko serwisuje swoje produkty.
Tylko dlaczego trzeba oddac wszystko.

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
Serwis czy tak jest
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 16, 2007, 23:35:33 »
Passat45
Jak poczytasz o serwisie MIO ( czyli ORIKA) to zrozumiesz że jesteś w niezbyt korzystnej sytuacji. Serwis nie ma prawa żądać pełenego pakietu sprzedaznego. Ma ( chyba ) natomiast "prawo" żądać sprzetu w opakowaniu fabryczny, gdyz teoretycznie tylko takie opakowanie zapewnia bezpieczny transport - co działa na twoją korzyść bo nie mogą zawalić zaniczenia sprzetu na poczte/kuriera.
Dwa polecam kartę gwarancyjną, w niej są zawarte warunki gwarancji i to na piśmie i to GWARANCJA NA PISMIE wszystko reguluje a nie rozmowa z niezbyt kompetentnym serwisantem.
Dwa jeśli sprzet kupileś jako osoba prywatna możesz tez zawsze reklamowac przez sklep w którym zakupiłes Mio, czasmi bywa to korzystniejsze. Temat poruszany na forum, myslę że jak w szykajce wpiszesz ORIKA to parę spraw się rozjaśni, jakbyś miał jeszcze jakies pytania, dopisz się prosze do istniejacego wątku, ułatwi to pózniejsze wyszukiwanie innym.

Serwis czy tak jest
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 23, 2007, 13:31:21 »
Czekalem miesiąc na naprawe dostałem nowe mio wraz z całym osprzętem. Troche dlugo ale było warto. Pozdrawiam.

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Serwis czy tak jest
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 23, 2007, 15:06:08 »
hmm, to zalezy od seriwsu jednak .... z tego co ja zauwazylem gross serwisow nie chce akcesoriow i ode mnie takowych nie chcialo, a to ... nokia, olympus, qtek, ibm i dell .....
wiec nie mozna de facto powiedziec czy takl jest czy nie jest ... kazy serwis ma swoje wymagania , jednak jak nie dasz akcesoriow a oni powinni miec wlasne to napewno ich nie pogubia  :P