PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: themad w Styczeń 11, 2008, 20:05:38
-
W moim n310 nie zacinal sie joystick. Oddalem n310 do serwisu Komputronik- Acer. Po MIESIACU okazalo sie ze sprzedawca w Komputroniku nie wzial ode mnie faktury (mimo iz ja mu pokazywalem).
No dobrze jakos to przebolalem. Czekam kolejny miesiac na naprawe. Otrzymalem go z informacja ze jest wszystko w porzadku. Ale teraz po prostu joystick NIE WRACA. Jest gorzej niz bylo...
Czekam teraz kolejny miesiac, nie majac sprzetu. Wedlug mnie Acer WOGOLE NIE DBA O KLIENTOW Gwarancja mi sie konczy wiec mnie olewa.
-
W moim n310 nie zacinal sie joystick. Oddalem n310 do serwisu Komputronik- Acer. Po MIESIACU okazalo sie ze sprzedawca w Komputroniku nie wzial ode mnie faktury (mimo iz ja mu pokazywalem).
No dobrze jakos to przebolalem. Czekam kolejny miesiac na naprawe. Otrzymalem go z informacja ze jest wszystko w porzadku. Ale teraz po prostu joystick NIE WRACA. Jest gorzej niz bylo...
Czekam teraz kolejny miesiac, nie majac sprzetu. Wedlug mnie Acer WOGOLE NIE DBA O KLIENTOW Gwarancja mi sie konczy wiec mnie olewa.
a skąd wiesz, że wogóle to wysłali?
-
Są jakieś tam papierki więc wysłali..
-
acer ma autoryzowany serwis dopiero w czechach w brnie - tak samo chyba jak w przypadku laptopów, ale nie dam se paznkocia uciąć ;) ja bym na twoim miejscu prosił o wymianę sprzętu - może nie masz za bardzo podstaw, ale czasem można napotkać na dobrą wolę sprzedawcy :)
-
Trzeba było bezposrednio wyslac do ACERA sami odbieraja prez kuriera od ciebie, dwa tygodnie i w moim przypadku ACER N35 był z jak nowy