Witam
Widzę ze nie jestem wyjątkiem w określeniu tego "serwisu" jako dno i dwa metry mułu.
Ja swój telefon SPV M650 oddałem do serwisu za pośrednictwem salonu ORANGE UWAGA 20 listopada 2008 na gwarancji a odebrałem go 3 lutego 2009 NIENAPRAWIONEGO. Pikanterii dodaje fakt iż 20 listopada telefon został oddany do salonu w związku z reklamacją zaraz po wcześniejszej naprawie gdzie została wymieniona płyta główna. Przyczyną reklamacji było to że nie udało się uruchomić telefonu. Myślałem że w serwisie została rozładowana bateria. Gdy podłączyłem telefon do ładowarki paliła się ciągle czerwona lampka i nie dawało się włączyć telefonu. Oddałem więc telefon do reklamacji. Mimo wielokrotnych moich interwencji telefonicznych w „serwisie” zawsze słyszałem odpowiedz, zresztą taką samą jak na stronie iż telefon został przyjęty do naprawy. W końcu wysłałem za namową konsultanta z infolinii ORANGE pismo w którym powołałem się na obowiązujące przepisy które to określają czas jaki serwis ma na naprawę gwarancyjną, a jeśli nie jest w tym czasie w stanie naprawić telefonu powinien mi zostać wydany Nowy sprawny telefon. Oczywiście pismo do dnia dzisiejszego zostało bez odpowiedzi. Czekam jeszcze na odpowiedź z ORANGE gdzie również przesłałem kopię tego pisma. Co ciekawe gdy odbierałem nienaprawiony telefon z salonu Orange na raporcie usługi widnieje zapisek „zwracamy telefon bez naprawy ze względu na brak odpowiedzi na wysłany kosztorys”. Ani ja , ani salon ORANGE do którego oddałem telefon nie dostał żadnego kosztorysu. Poprosiłem w salonie aby skontaktować się z „serwisem” i wyjaśnić ten problem. Co się okazało. Serwis stwierdził iż uszkodzona jest bateria telefonu, a jest już po gwarancji, więc według obowiązujących w firmie Regenersis Warsaw standardach aby sprawdzić co jest uszkodzone w telefonie muszę zakupić nową baterię aby „serwis” mógł przystąpić do sprawdzenia co jest uszkodzone w telefonie. Moim błędem jest to iż oddając telefon do salonu który to odsyłał telefon do „serwisu” nie dopilnowałem aby konsultant wpisał nr seryjny baterii w odpowiedniej rubryce, bo teraz nie jestem w stanie udowodnić mimo iż mam 100% pewność iż bateria została zamieniona. Moja miała uszkodzoną nalepkę a dostałem baterię z nalepką dobrą.