Witam,
czytam tutaj o Regenersis i wygląda to czasami źle, więc może przed wysłaniem (i tak jest weekend, więc trochę czasu) napiszę tutaj, licząc, że trochę mi doradzicie.
Mam HD2, kupione od jakiegoś kolesia (faktura na firmę) w Orange. Gwarancja jeszcze jest, chociaż trwa już drugi rok (wcześniej ktoś pisał o jakiś różnicach jeśli chodzi o firmę i o pierwsze/drugie 12 miesięcy). Simlock ściągnąłem w Orange przy okazji podbita gwarancja, bo wcześniej nie była - najs
Niestety telefon siadł. Miałem Androida, końcówka baterii, chciałem odblokować, ale lockscreen na nic nie reagował - zawisł. No to siup wyciągam baterie, wkładam - zero kontaktu - nic nie wstaję. Pojechałem do kumpla co też ma HD2, swoją baterię podładowałem, włożyłem też jego - też nie wstaję. Cóż, pora na serwis.
Pytania nasuwają się takie:
1. Iść do Orange, czy słać kurierem bezpośrednio do Regenersis. Wolałbym bezpośrednio, bo kiedyś w Orange trzymali mi miesiąc telefon - dłuższy czas. Ale z drugiej strony, czytałem, że np telefon wracał porysany czy coś innego itd - więc myślałem, by może pójść do Orange i ponieważ mam właściwie w świetnym stanie HD2 i folia na ekranie jeszcze to wymusić od Orange, by to potwierdzili na piśmie, że w takim stanie telefon został wysłany. Inna kwestia to zrobienie zdjęć?
2. Dodatkowo to od długiego czasu to jest taka przypadłość, że czasami wciskając środkowy klawisz - Windows - to jest takie "inne kliknięcie" odczuwalnie a telefon reaguję jak na wciśnięty 2 od lewej - Domek. Czy to mogę/warto też reklamować. (Nie chciałbym powiedzmy ich irytować, by nie odbiło się to na głównej naprawie telefonu, a z tym felerem da się żyć).
3. Czy jeżeli stwierdzą coś nie tak, czy że coś nie obejmuję gwarancji - to wycenią wpierw ew. naprawę i dadzą znać i mogę grzecznie zrezygnować? Bo nie chcę przypakdu, że wycenią mi naprawę np na 1000zł i będę zmuszony za nią zapłacić.
4. Słać do Rasyn-Janki? Gdzieś jeszcze naprawiają HTC? Ktoś wspominał wyżej o Lublinie, może gdzie indziej serwis działa sprawniej?
5. Jak wypełnić ten formularz -
http://www.regenersis.pl/Files/zgloszenie.pdf - (może lepiej samemu coś sporządzić?)
Rozumiem, że Przyjmujący do naprawy to oni wpisują, jako klient swoje dane czy te z faktury (telefon z 2 ręki), Rękojmia, Niezgodność z Umową - co to?
Na koniec - w pewnym komisie, którym powiedzieli mi, by słać wydrukowali takie zgłoszenie jednak końcówkę ma inną niż to wyżej z ich strony. Na stornie jest:
"Wyrażam/nie wyrażam zgodę na pokrycie kosztów ekspertyzy w przypadku naprawy odpłatnej i mojej rezygnacji z naprawy lub braku możliwości naprawy..."
Natomiast na tym co w komisie mi dali:
"Wyrażam zgodę na podjęcie przez serwis próby zachowania mojej książki adresowej oraz zapisów kalendarza w celu ich odtworzenia w telefonie po naprawie (tak/nie)"
Na tym mi w ogóle nie zależy.