Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę pochwalić.

  • 1 Odpowiedzi
  • 2445 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline StMK

  • ***
  • 427
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 3.14.479.2(23699) PLK
Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę pochwalić.
« dnia: Październik 14, 2011, 11:00:44 »
Witam

Moja przygoda z tym serwisem trwała krótko.
Przypadłość ta sama co u większości: przegrzewanie, resety…
oraz  duża obawa przed wysłaniem urządzenia do tego serwisu

05.10.2011 pojechał kurierem
08.10.2011 status: „w trakcie obsługi serwisowej”
10.10.2011 status: „w trakcie naprawy…”
11.10.2011 status: „urządzenie przygotowane do wysyłki”
12.10.2011 status: „…nr. listu przewozowego”
13.10.2011 odebrałem paczke od kuriera.

Wymieniono płytę główną.
Jak na razie po krótkich testach usterka nie występuje.
Powiem więcej. Stan zewnętrzny mojego Leona nie budzi zastrzeżeń.
Brak jakichkolwiek zadrapań, otarć czy innych uszkodzeń obudowy.

Reasumując, daleko niesprawiedliwe byłoby gdybym moją opinie
umieścił  w wątku: „…- muszę się wyżalić”  dlatego utworzyłem
nowy a moderatora proszę o przemyślenie czy nie warto podpiąć
dla np. równowagi, motywacji (czy jakby to nie nazwać) wymienionego serwisu.
Takie działanie wydaje się być celowe, gdyż ostatnio jest kilka pozytywnych
opinii właśnie w wątku”…-muszę się wyżalić”.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę pochwalić.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2012, 09:17:32 »
22 grudnia 2011 r. zakupiłem a salonie Play nowy telefon Samsung
GT-C3530. Po zakupie działał ok. 2 godziny i się wyłączył. Został
wysłany do naprawy do Regenersis, gdzie wymieniono baterię. Po
odebraniu z salonu Play działał ok 2 godziny, po czym sytuacja się
powtórzyła. Powtórnie został odesłany. Regenersis nie stwierdził
usterki i telefon został powtórnie zwrócony. Po raz kolejny odebrałem
telefon i tym razem działał ok. 5 godzin, po czym znów się wyłączył i
już nie uruchomił się. Po raz trzeci został wysłany do naprawy. Według
Regenersis: "Wgrano nowe oprogramowanie i zestrojono telefon". Po
odebraniu telefon nawet się nie uruchomił. Dzisiaj mam zamiar żądać
nowego aparatu, ponieważ mam już tego dość. Podobno Samsung przyznał
Regenersis najwyższą punktację w ocenie Autoryzowanych Centrów
Serwisowych Telefonów Komórkowych w Polsce. To chyba jakiś żart,
Regenersis kpi sobie z klientów odsyłając telefony bez naprawy. W
raporcie jest napisane " przeprowadzono długotrwałe testy, które nie
stwierdziły usterki", jestem ciekawy kiedy je przeprowadzono, jeśli
telefon 1 dzień po przyjęciu do naprawy jest odsyłany z powrotem.
1 naprawa - przyjęcie do serwisu 29.12, wydanie z serwisu 2.01 - po
odebraniu telefon działał 2 godziny
2 naprawa - przyjęcie do serwisu 9.01, wydanie z serwisu 10.01 - po
odebraniu telefon działał 5 godzin
3 naprawa - przyjęcie do serwisu 26.12, wydanie z serwisu 27.01 - po
odebraniu telefon nie uruchomił się