22 grudnia 2011 r. zakupiłem a salonie Play nowy telefon Samsung
GT-C3530. Po zakupie działał ok. 2 godziny i się wyłączył. Został
wysłany do naprawy do Regenersis, gdzie wymieniono baterię. Po
odebraniu z salonu Play działał ok 2 godziny, po czym sytuacja się
powtórzyła. Powtórnie został odesłany. Regenersis nie stwierdził
usterki i telefon został powtórnie zwrócony. Po raz kolejny odebrałem
telefon i tym razem działał ok. 5 godzin, po czym znów się wyłączył i
już nie uruchomił się. Po raz trzeci został wysłany do naprawy. Według
Regenersis: "Wgrano nowe oprogramowanie i zestrojono telefon". Po
odebraniu telefon nawet się nie uruchomił. Dzisiaj mam zamiar żądać
nowego aparatu, ponieważ mam już tego dość. Podobno Samsung przyznał
Regenersis najwyższą punktację w ocenie Autoryzowanych Centrów
Serwisowych Telefonów Komórkowych w Polsce. To chyba jakiś żart,
Regenersis kpi sobie z klientów odsyłając telefony bez naprawy. W
raporcie jest napisane " przeprowadzono długotrwałe testy, które nie
stwierdziły usterki", jestem ciekawy kiedy je przeprowadzono, jeśli
telefon 1 dzień po przyjęciu do naprawy jest odsyłany z powrotem.
1 naprawa - przyjęcie do serwisu 29.12, wydanie z serwisu 2.01 - po
odebraniu telefon działał 2 godziny
2 naprawa - przyjęcie do serwisu 9.01, wydanie z serwisu 10.01 - po
odebraniu telefon działał 5 godzin
3 naprawa - przyjęcie do serwisu 26.12, wydanie z serwisu 27.01 - po
odebraniu telefon nie uruchomił się