PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: Borcio w Czerwiec 01, 2006, 08:25:45
-
Witam,
Kupiliśmy asusa z actiona - pojawił się na nim wypalony piksel. Jest to błąd typu 1 (całkowicie biały piksel). Po pierwsze czy wiecie może czy taka usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, po drugie gdzie można go w ramach gwarancji zaserwiować.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Borys
-
Poczytaj:
http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=34931
http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=21059
http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=12971
-
Poczytaj:
http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=34931
http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=21059
http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=12971
a wiesz może coś o serwisie Asusa
UPDATE:
Udało mi się znaleźć, dla przyszłych pokoleń:
Orika Sp z.o.o.
ul. Koscierzynska 10 , 51-416 Wroclaw
Tel: (071)-7929330
Fax: (071)-7929335
mail: orika@orika.pl
http:// www.orika.pl
Póżniej wrzucę jeszcze politykę serwisową dotyczącą bad pikseli w Asusie.
Obiecane.
W przypadku pojedynczych uszkodzonych pikseli, norma Asusa na matryce stosowane w urządzeniach PDA dopuszcza istnienie 5 sztuk. Dopiero powyżej tej ilości matryca podlega wymianie.