Passat45
Jak poczytasz o serwisie MIO ( czyli ORIKA) to zrozumiesz że jesteś w niezbyt korzystnej sytuacji. Serwis nie ma prawa żądać pełenego pakietu sprzedaznego. Ma ( chyba ) natomiast "prawo" żądać sprzetu w opakowaniu fabryczny, gdyz teoretycznie tylko takie opakowanie zapewnia bezpieczny transport - co działa na twoją korzyść bo nie mogą zawalić zaniczenia sprzetu na poczte/kuriera.
Dwa polecam kartę gwarancyjną, w niej są zawarte warunki gwarancji i to na piśmie i to GWARANCJA NA PISMIE wszystko reguluje a nie rozmowa z niezbyt kompetentnym serwisantem.
Dwa jeśli sprzet kupileś jako osoba prywatna możesz tez zawsze reklamowac przez sklep w którym zakupiłes Mio, czasmi bywa to korzystniejsze. Temat poruszany na forum, myslę że jak w szykajce wpiszesz ORIKA to parę spraw się rozjaśni, jakbyś miał jeszcze jakies pytania, dopisz się prosze do istniejacego wątku, ułatwi to pózniejsze wyszukiwanie innym.