PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: maxandy w Lipiec 26, 2006, 00:21:20
-
Jak w temacie, serwis CRC naprawia mi MDA PRO już równo miesiąc. Jak długo mogą tak trzymać telefon na gwarancji ? Twierdzą, że czekają na części. Dzwonię do nich i pytam jak długo jeszcze, a oni mamią mnie śpiewkami, że uwiną się za tydzień i tygodnie mijają. Jak wspomniałem, telefon jest na gwarancji, zakupiony na fakturę VAT od firmy która dostała ten telefon chyba w promocji. Orientujecie sie czy powinni mi wymienić na nowy, czy moge mieć jakieś kłopoty z egzekwowaiem gwarancji ze względu na sposób zakupu?
-
Sprzęt zakupiony na fre podlega TYLKO gwarancji a ta zazyczaj jest wybitnie na korzyśc serwisanta, więc tel może Ci trzymac dość długo. Przy czym dość długo określa zazwyczaj serwis.
-
Sprzęt zakupiony na fre podlega TYLKO gwarancji a ta zazyczaj jest wybitnie na korzyśc serwisanta, więc tel może Ci trzymac dość długo. Przy czym dość długo określa zazwyczaj serwis.
Jakbym ten telefon kupił bezpośrednio od Ery, to też bym zakupił na fakturę. Według tego co piszesz byłbym w gorszej sytuacji niż ktoś kto kupuje na paragon ?! Jaka jest róznica między zakupem na osobe fizyczną a na firmę ? Sorry, ale nie orientuję się w tych socjalistycznych machlojach ... :(
Podrawiam
-
Sprzęt zakupiony na fre podlega TYLKO gwarancji
Czytam to 5 raz i kompletnie nie wiem co tu napisałeś:)
-
Witam
Zobacz na gwarancję, powiniem być określony termin, z tego co pamiętam standartowo 4 tygodnie jeśłi termin nie został określony.
Piotr
-
Zobacz na gwarancję, powiniem być określony termin, z tego co pamiętam standartowo 4 tygodnie jeśłi termin nie został określony.
Piotr
Witam,
Cytuje gwarancję : "Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjecia produktu do Punktu Sprzedaży..." Kontaktowałem się z Federacją Konsumentów i okazało sie, że faktycznie jest różnica w tym, czy telefon został zakupiony na fakture czy umowę cywilno-prawną. Jeśli na fakturę (np. firma firmie sprzedała) serwis może trzymać sprzet choćby rok, bo np. nie ma części. Jeśli na umowę cywilno-prawną to terminy z gwarancji obowiązują.
Ale sprawa się pomyślnie rozwiązała. W końcu ERA (a konkretnie P.Wojtek z salonu Ery na Kościuszki we Wrocławiu) stanęła na wysokości zadania i ....wymienili mi sprzet na nowy :)