PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: kiosho w Listopad 17, 2010, 00:25:10

Tytuł: Reklamacja w Orange na podstawie zaswiadczenia z CRC
Wiadomość wysłana przez: kiosho w Listopad 17, 2010, 00:25:10
Dostalem z CRC zasw ze uszkodzenie w moim Nike nie jest z winy klienta i skierowali mnie do sprzedawcy do wymiany, orientujecie sie jak do tego podchodzi orange? nie robia sprzeciwow? i drugie pytanie czy jeszcze maja w zapasach HTC Touch Dual, przeciez to model sprzed 3 lat, czy zdarza sie ze wymieniaja na inny?
Tytuł: Odp: Reklamacja w Orange na podstawie zaswiadczenia z CRC
Wiadomość wysłana przez: krzysio_18 w Listopad 17, 2010, 08:43:48
Miałem podobna sytuację kiedyś, z tym że w Plusie, to czy nie będą robili sprzeciwów zależy tylko i wyłącznie od Pani bądź Pana na którego się trafi, jak będzie miał/a dobry humor albo będzie miły/a to przyjmą bez problemu. Kolego kiedyś pracował w Orange i wytłumaczył mi jak to działa....
 Co do Nike, u mnie w Częstochowie jeszcze 3 tygodnie temu był na stanie, jak jest teraz? Nie mam pojęcia. I tutaj też jest podobnie, jeżeli w Twoim mieście nie ma Nike to BOK może ( ale nie musi) zadzwonić do innego miasta lub sprawdzić na głównym magazynie czy dany model jest jeszcze dostępny - ale to również jest uzależnione od humoru/charakteru pracownika Orange ...
Tytuł: Odp: Reklamacja w Orange na podstawie zaswiadczenia z CRC
Wiadomość wysłana przez: kiosho w Listopad 17, 2010, 17:55:03
Gdyby kogos to interesowalo to sam odpowiem na swoje pytanie na podstawie dzisiejszych doswiadczen z proba wymiany telefonu.
Obsluga w salonie firmowym Orange w Olsztynie w alfie -DRAMAT NA DWA SERCA. Na wstepie pani SPRZEDAWCA poprosila mnie o: karte gwarancyjna, kopie faktury i "wszystkie dokumenty", poprosilem o wydrukowanie kopii z systemu bo swoja mam w ksiegowosci ale oczywiscie  ze sie nie da-nie mozna, nastepnie zmienila zdanie i poprosila oryginal faktury do zwrotu, nastepnie zakwestionowala mozliwosc zwrotu powolujac sie na przepisy- tu bylo szukanie w systemie przemadrzanie sie, wywody medrkowanie ze niby ma gwarancje ale nie ma mozliwosci zwrotu bo zwroty tylko do 1 roku, a na firme to nie tak cos wspomniala o rekojmi , na koniec miedzy zdaniami wywnioskowalem ze nie ma kierownika ktory ostatecznie podejmuje decyzje wiec sie z tamtad czym predzej zawinalem w obawie ze albo plune pani w twarz albo nabluzgam =jej publicznie. Spodziawalem sie ze lekko nie bedzie, czesto spotykam sie z beznadziejna obsluga klienta ale to raczej w prywatnych firmach w ktorych dominuje zasada wyzysku i polskiego kapitalizmu, po orange spodziewalem sie czegos wiecej, kolejny zawod. Co ciekawe spotykalem sie wczesniej z podobnymi opiniami na temat tego salonu-salonu w ktorym notorycznie jest kolejka(wiadomo ile trwa przedstawianie oferty i sprzedaz telefonu) a pare metrow dalej jest salon ery-salon wiecznie pusty!1? Wniosek nasuwa sie sam, ale dlaczego?
Tytuł: Odp: Reklamacja w Orange na podstawie zaswiadczenia z CRC
Wiadomość wysłana przez: Antej w Listopad 17, 2010, 18:16:23
Spróbuj w Real na Sikorskiego, ostatnio był tam bardzo kumaty gość.
Tytuł: Odp: Reklamacja w Orange na podstawie zaswiadczenia z CRC
Wiadomość wysłana przez: krzysio_18 w Listopad 17, 2010, 18:42:17
Jest dokładnie tak jak napisałem, zależy na jakiego pracownika trafisz ...